Hvor mange dpo er man når det bør vises på testene egentlig?
11-13 dp som regel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange dpo er man når det bør vises på testene egentlig?
11-13 dp som regel
Skyggestreker er noe drittOk. Da tror jeg ikke at jeg orker å teste før 11 dpo. Skyggestreker blir jeg uvvel av[emoji85]
Skyggestreker er noe dritt
Det er det. Følte alt ble håpløst når jeg fikk 3 skyggestreker forrige pp. Så denne pp venter jeg heller litt lenger
Håper tr holder seg langt unna! Har du testet noe?Æææh! Kjempe ømme bryster, murringer og stikkinger i/rundt livmor, og det kjennes ut som det renner mensen ut av meg hele tiden. 3 dager til tr, og jeg tror nok hun kommer:-(
Håper tr holder seg langt unna! Har du testet noe?
Oki : o Håper virkelig det er en liten spire som lager de symptomene altsåNei, ingen test, har ikke tilgang på tester før tirsdag:-S
Oki : o Håper virkelig det er en liten spire som lager de symptomene altså
Det hadde vært noe det Nå er jeg lei av å venteJaaaa jeg og! Har så lyst å hoppe frem fire dager, så jeg kunne fått svar med en gang[emoji85][emoji86][emoji87]
Det kan fortsatt være for tidlig ja Satse på streken dukker opp om ikke lenge!
Håpet er ikke ute Når ryker neste test?
Blenda test på meg i dag [emoji17]
Det var nok en skygge i går!
Vi får seKommer nok en sterkere strek snart!
Æææh! Kjempe ømme bryster, murringer og stikkinger i/rundt livmor, og det kjennes ut som det renner mensen ut av meg hele tiden. 3 dager til ikm, og jeg tror nok mensen kommer:-(
Det ryker en test i morgen, 8 dpo. Har null troa, men klarer ikke vente lenger Når blir din neste?Krysser fingrene!
Hva med deg?
Det ryker en test i morgen, 8 dpo. Har null troa, men klarer ikke vente lenger Når blir din neste?