..spireliten..
Forumet er livet
Har begynt på min jeg og [emoji14] i tilfelle tr holder seg borte [emoji14]
Tr har bare med å holde seg borte!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har begynt på min jeg og [emoji14] i tilfelle tr holder seg borte [emoji14]
Jeg er svak [emoji23][emoji23] testetrangen kom akutt og jeg bare måtte! 10 DPO i dag.. og jeg som ikke skulle teste før i morgen da gitt [emoji85]
Er fortsatt redd for at tanta er på tur. Har spottet brunt i hele dag. Kom noe friskt blod for noen timer siden, men nå er det gått tilbake til å bli brunt igjen [emoji33]
Hurra! Men jeg har trua Gleder meg!Da har testetrangen kommet hit [emoji23] så da blir det test i morgen 9 dpo! har ikke troa men vi får se [emoji23][emoji23]
Da har testetrangen kommet hit [emoji23] så da blir det test i morgen 9 dpo! har ikke troa men vi får se [emoji23][emoji23]
SpeeentDa har testetrangen kommet hit [emoji23] så da blir det test i morgen 9 dpo! [emoji14] har ikke troa men vi får se [emoji23][emoji23]
Så søt han er da [emoji14] god følelse når man kjenner at man ikke er aleine oppi detta
Da har testetrangen kommet hit [emoji23] så da blir det test i morgen 9 dpo! har ikke troa men vi får se [emoji23][emoji23]
3dpo da wohooo! Og jeg har lyst til å teste allerede [emoji85][emoji28] men skal klare å vente til Tirsdag i allefall [emoji14]
Stabilitet liker vi
Holder seg innmari stabilt syns jeg [emoji23]
Holder seg innmari stabilt syns jeg [emoji23]
Fin kurve
Dagens tempkurve [emoji85]
Dagens tempkurve [emoji85]
Men hvor blir krysset ditt av?:O
Må ikke bli syk nå da, du skal jo bli gravid [emoji14]Jubler for 2 DPO idag. Inatt har jeg sovet fryktelig dårlig Vondt her og der. Lurer på om jeg er blitt smittet av sykdommen til guttungen.