IKM UKE 15 ❤

Har så stygg følelse av at tanta kommer idag.. murring/nummenhet i beina, det samme som i går, kjenner at livmora pønsker på noe dritt..
Tempen droppa litt:
2747d3cff1d74974f4e27ffebcf7098c.jpg

Nei, skjønner ikke helt hva som skjer med kroppen :( veit den kan være i ulage etter ufrivillig abort, men alt funker fint, bortsett fra lf :s

Edit: nå fikk jeg plutselig masse slim, men tappen er hard og lukket :s what??

Last edited:
6 dpo her og ingen tegn i sikte. Går og kjenner litt ekstra etter! IKM 14.04

Enn dere andre? Spennende uke vi går i møte.

Hvilken test er mest sensitiv? ( kan teste tidligst med?)

6 dpo her og ingen tegn i sikte. Går og kjenner litt ekstra etter! IKM 14.04

Enn dere andre? Spennende uke vi går i møte.

Hvilken test er mest sensitiv? ( kan teste tidligst med?)

Jeg vipper litt på hva jeg kjenner jeg. I det ene øyeblikket kjennes det ut som tr er på vei, så gir det seg. Om hver andre[emoji28] Veldig spent[emoji120]
Jeg har lite peiling på tester, men Billigstrimlene fra tostreker.no har en følsomhet på 10mIU/ml. Så de kan man nok teste tidligere med :) Jeg har bare RFSU strimler liggende og de er på 25mIU/ml.

Har så stygg følelse av at tanta kommer idag.. murring/nummenhet i beina, det samme som i går, kjenner at livmora pønsker på noe dritt..
Tempen droppa litt:
2747d3cff1d74974f4e27ffebcf7098c.jpg

Nei, skjønner ikke helt hva som skjer med kroppen :( veit den kan være i ulage etter ufrivillig abort, men alt funker fint, bortsett fra lf :s

Edit: nå fikk jeg plutselig masse slim, men tappen er hard og lukket :s what??

Kanskje du ikke egentlig har hatt el enda? Eller har to? Var litt sånn for meg denne syklusen at jeg trodde det hadde vært også fikk jeg symptomer på nytt.. Sånn murringer i lyske/ned i beina er veldig klassisk for el-smerter for meg. Og mer slim tyder kanskje i den retningen? Uansett ganske frustrerende når man ikke føler man vet hva kroppen pønsker på.. men dere kan jo satse på litt ekstra aksjer i tilfelle hvertfall!

6 dpo i dag, de neste dagene er de verste:eek: Det kløøøøør i testetøsa nå! På lørdag starter galskapen:hilarious:
Har ingen følelse av at det er noe denne gangen heller, har kanskje murra mer enn vanlig der nede. Men er så mye man kan innbille seg også:facepalm:

6 dpo i dag, de neste dagene er de verste:eek: Det kløøøøør i testetøsa nå! På lørdag starter galskapen:hilarious:
Har ingen følelse av at det er noe denne gangen heller, har kanskje murra mer enn vanlig der nede. Men er så mye man kan innbille seg også:facepalm:

Ja kjenner testene mine skriker etter urin nå... men skaaal klare holde meg til lørdag![emoji85] Det er veldig vanskelig[emoji23]

Kanskje du ikke egentlig har hatt el enda? Eller har to? Var litt sånn for meg denne syklusen at jeg trodde det hadde vært også fikk jeg symptomer på nytt.. Sånn murringer i lyske/ned i beina er veldig klassisk for el-smerter for meg. Og mer slim tyder kanskje i den retningen? Uansett ganske frustrerende når man ikke føler man vet hva kroppen pønsker på.. men dere kan jo satse på litt ekstra aksjer i tilfelle hvertfall!
Det er det jeg tenker.. at jeg kanskje har to. For jeg fikk jo nesten positiv eltest, de blir aldri i nærheten av sterke en gang.. men slimet var bare i dag tidlig nå er det kremet utflod igjen.. hm.. rare greier detta :s

TR smerter pleier også å være mer i livmor hos meg, men nå kjenner jeg mest ned i beina og korsryggen.. har jo kjent de før rundt el..men aldri så sterkt.

Spennende å se da. Tempen er jo enda ikke under en evt coverline :)

7 Dpo her i dag. Ingen spesielle tegn og ingen testetrang.

Temphopp i dag, og ikke noe mer spotting foreløbig. Har hatt noen tak med menssmerter da. Får se:) Testing i morgen om ikke spottingen tar seg opp ila dagen/natten[emoji4]

Liker![emoji1] Da håper jeg spottingen holder seg unna, også gleder jeg meg skikkelig til testen din i morgen [emoji1][emoji120]

Spist opp ananasen min jeg[emoji28] Men jeg må si jeg får lyst på mer når jeg ser bildene deres[emoji85]

Det er det jeg tenker.. at jeg kanskje har to. For jeg fikk jo nesten positiv eltest, de blir aldri i nærheten av sterke en gang.. men slimet var bare i dag tidlig nå er det kremet utflod igjen.. hm.. rare greier detta :s

TR smerter pleier også å være mer i livmor hos meg, men nå kjenner jeg mest ned i beina og korsryggen.. har jo kjent de før rundt el..men aldri så sterkt.

Spennende å se da. Tempen er jo enda ikke under en evt coverline :)

Ja, det blir spennende! Kanskje du får et hopp igjen i morgen. :) Uansett, legg aksjer gjevnt og kos dere (lettere sagt enn gjort for mange da, inkludert meg selv), så får man bare krysse fingrene!

Back
Topp