Ja! [emoji4] takk!! For El skjer nå, etter at testen er blitt negativ igjen?
Ja første dagen med negativ el-test er da eggløsning er[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! [emoji4] takk!! For El skjer nå, etter at testen er blitt negativ igjen?
For de fleste gjør det det [emoji14]Ja! [emoji4] takk!! For El skjer nå, etter at testen er blitt negativ igjen?
For de fleste gjør det det [emoji14]
Egget kan leve opp til 24 timer, men man bør smi mens jernet er varmt, for egget blir dårligere og dårligereWhat she said[emoji1][emoji108] Vet ikke hvor lenge ett egg er der jeg? Er det 6 timer +-?
Leste litt om dette. I gjennomsnitt bruker et egg 7-8 dager på å utvikle seg på vei ned til livmor. Litt før og litt etter er vel innafor, men et døgn er desverre litt tidlig.
Har mer tro på elblødning/mellomblødning
Ja, mirakler skjer [emoji14]Ja det var det jeg også mente [emoji14] MEN jeg har lest om et tilfelle der en testet positivt 4dpo begge graviditetene sine (hvis jeg husker rett) og egget må ha festet seg ca 2 dpo. Legen hennes mente det var helt umulig, men hun var visst one in a million [emoji14] svært sjelden altså [emoji14] og om hun tempet siden hun visste det sikkert aner jeg ikke. Men det var visst korrekt
Tviler på det er min case da [emoji14]
Har forresten vonde brystvorter og ledd nå. Så er myye hormonelle forandringer ihvertfall [emoji28][emoji85]
Neei, liker ikke detJeg har veldig tr følelse i kroppen altså... Liker ikke
Neei, liker ikke det
Hvor mange dpo er du nå da?
Hvor lang lutefase pleier du å ha?7 dpo. Kommer liksom i rykk og napp.. Disse fæle murringene.....
Hvor lang lutefase pleier du å ha?
Om jeg kan få lov å være litt optimistisk: Høres jo ut som det kaaan være noe anna og da? noen har jo festesmerter og [emoji14]7 dpo. Kommer liksom i rykk og napp.. Disse fæle murringene.....
7 dpo. Kommer liksom i rykk og napp.. Disse fæle murringene.....
Om jeg kan få lov å være litt optimistisk: Høres jo ut som det kaaan være noe anna og da? noen har jo festesmerter og [emoji14]
Så deg ikke på opproplista forresten
Jeg har hatt menssmerter så og si siden 3-4 DPO jeg Kan jo bety noe helt annetRundt 11-12 dager. Så om tr holder seg unna så tar jeg en test på lørdag/søndag. Mest sannsynlig begge dagene[emoji28]
Det kan være at jeg ikke har fått det med meg altså Har vært mye på jobb de siste ukene, så klarer ikke alltid å komme up to speed her Skal legge deg inn med en gangKaaanskje. Tørr nesten ikke håpe lenger[emoji28]
Ikke? kanskje jeg helt har glemt meg bort da? Hm
Fra2til3 - el 28.3 - IKM 10.4 [emoji1]
Noen måtte jo åpne ballet [emoji14]
Noen måtte jo åpne ballet [emoji14]
Jeg har hatt menssmerter så og si siden 3-4 DPO jeg Kan jo bety noe helt annet
Det kan være at jeg ikke har fått det med meg altså Har vært mye på jobb de siste ukene, så klarer ikke alltid å komme up to speed her Skal legge deg inn med en gang