IKM UKE 15 ❤

Leste litt om dette. I gjennomsnitt bruker et egg 7-8 dager på å utvikle seg på vei ned til livmor. Litt før og litt etter er vel innafor, men et døgn er desverre litt tidlig.

Har mer tro på elblødning/mellomblødning :)

Ja det var det jeg også mente :p MEN jeg har lest om et tilfelle der en testet positivt 4dpo begge graviditetene sine (hvis jeg husker rett) og egget må ha festet seg ca 2 dpo. Legen hennes mente det var helt umulig, men hun var visst one in a million :p svært sjelden altså :p og om hun tempet siden hun visste det sikkert aner jeg ikke. Men det var visst korrekt :)
Tviler på det er min case da :p
Har forresten vonde brystvorter og ledd nå. Så er myye hormonelle forandringer ihvertfall [emoji28][emoji85]

Ja det var det jeg også mente [emoji14] MEN jeg har lest om et tilfelle der en testet positivt 4dpo begge graviditetene sine (hvis jeg husker rett) og egget må ha festet seg ca 2 dpo. Legen hennes mente det var helt umulig, men hun var visst one in a million [emoji14] svært sjelden altså [emoji14] og om hun tempet siden hun visste det sikkert aner jeg ikke. Men det var visst korrekt :)
Tviler på det er min case da [emoji14]
Har forresten vonde brystvorter og ledd nå. Så er myye hormonelle forandringer ihvertfall [emoji28][emoji85]
Ja, mirakler skjer [emoji14]

Elblødning er jo en blødning som skjer fordi hormonene gjør helomvending, så tror at det var el jeg altså :D
Spent på tempen :)

Om jeg kan få lov å være litt optimistisk: Høres jo ut som det kaaan være noe anna og da?:p noen har jo festesmerter og [emoji14]

Så deg ikke på opproplista forresten:p

Kaaanskje. Tørr nesten ikke håpe lenger[emoji28]
Ikke? kanskje jeg helt har glemt meg bort da? Hm

Fra2til3 - el 28.3 - IKM 10.4 [emoji1]

Skammer meg, kun 6 dpo :oops:

IMG_5682.JPG

Rundt 11-12 dager. Så om tr holder seg unna så tar jeg en test på lørdag/søndag. Mest sannsynlig begge dagene[emoji28]
Jeg har hatt menssmerter så og si siden 3-4 DPO jeg :) Kan jo bety noe helt annet ;)
Kaaanskje. Tørr nesten ikke håpe lenger[emoji28]
Ikke? kanskje jeg helt har glemt meg bort da? Hm

Fra2til3 - el 28.3 - IKM 10.4 [emoji1]
Det kan være at jeg ikke har fått det med meg altså :wideyed: Har vært mye på jobb de siste ukene, så klarer ikke alltid å komme up to speed her :p Skal legge deg inn med en gang :D

Jeg har hatt menssmerter så og si siden 3-4 DPO jeg :) Kan jo bety noe helt annet ;)

Det kan være at jeg ikke har fått det med meg altså :wideyed: Har vært mye på jobb de siste ukene, så klarer ikke alltid å komme up to speed her :p Skal legge deg inn med en gang :D

Jeg var jo egentlig i IKM uke 14 så det kan hende at jeg bare hoppet inn her etter el endringene og glemte meg litt bort[emoji1]
Meeen da er det fikset[emoji106][emoji106]
Jajo det kan jo bety noe helt annet. Men jeg var såå optimistisk i starten, men nå er jeg nede i en dump. Håper jeg kommer opp igjen[emoji28]

Back
Topp