IKM UKE 15 ❤

Strimlene fra tostreker.no har en følsomhet på 10mIU/ml[emoji4] Så de kan du få to streker på ganske tidlig. Opptil 4(?) dager før IKM trooor jeg? Men da er det jo ikke 99% sikkert da. Men de er veldig følsomme[emoji4]
Ja, det som står på nettsiden er 5 dager før ikm. Men jeg tror jeg venter til 4 dager før. Og håper på positiv ikm eller rett før. Forrige gang fikk jeg positiv 4 dager før med rfsu sin tidlig test. Den har vel også en følsomhet på 10mlU/ml

Kanskje litt sent ute, men IKM bør være 14/4
EL 31/3. Jeg har ikke fått positiv EL test siden jeg ikke fikk testet i helgen . Var negativ på søndag !
Velkommen skal du være :D Du skal være ført opp på lista nå! Masse lykke til! :D

Velkommen skal du være :D Du skal være ført opp på lista nå! Masse lykke til! :D

Takk :D hadde regna litt feil så ble lagt inn noen aksjer rett før EL [emoji85] så vi får se om det blir tr eller ikke [emoji16]

Huff nei det holder med å putte tampong oppi der [emoji23]
Haha, ja huff :hilarious: Kan ikke si noe annet enn at jeg grøsser hver gang jeg :hilarious: Sykepleieren sin det :joyful: Jeg tåler å se/ta på mye, men akkurat det klarer jeg ikke. Også andre sine føtter da :hilarious:
Takk :D hadde regna litt feil så ble lagt inn noen aksjer rett før EL [emoji85] så vi får se om det blir tr eller ikke [emoji16]
Krysser fingrene for det siste ;) :D

Haha, ja huff :hilarious: Kan ikke si noe annet enn at jeg grøsser hver gang jeg :hilarious: Sykepleieren sin det :joyful: Jeg tåler å se/ta på mye, men akkurat det klarer jeg ikke. Også andre sine føtter da :hilarious:

Krysser fingrene for det siste ;) :D

Jeg er også sånn med føtter[emoji23] Brekker meg nesten av tanken[emoji28][emoji28]

c981a94c4012f30fbadc95017aaf1bfd.jpg

Øverst: i dag tidlig
Nederst: nå!

[emoji119] den nederste ee hvertfall definitivt negativ!

Bør vi legge inn litt aksjer nå da kanskje? Sist var mandag etter jobb..

Haha ja sant :p jeg også tåler mye :p men enkelte ting altså [emoji23] føtter går faktisk veldig bra :p

Men om jeg har hatt eggløsning så er jeg bare 1 dpo. Er ikke det altfor tidlig for et egg å feste seg??
Leste litt om dette. I gjennomsnitt bruker et egg 7-8 dager på å utvikle seg på vei ned til livmor. Litt før og litt etter er vel innafor, men et døgn er desverre litt tidlig.

Har mer tro på elblødning/mellomblødning :)

c981a94c4012f30fbadc95017aaf1bfd.jpg

Øverst: i dag tidlig
Nederst: nå!

[emoji119] den nederste ee hvertfall definitivt negativ!

Bør vi legge inn litt aksjer nå da kanskje? Sist var mandag etter jobb..
Kast dere rundt! Googla litt idag (elsker å lære), om det går mer enn 8 t fra egget slipper til befruktning er egget allerede "gammelt". Så man burde legge inn aksjer på dagene opp mot el [emoji14]
Så nå er tiden inne :D

Kast dere rundt! Googla litt idag (elsker å lære), om det går mer enn 8 t fra egget slipper til befruktning er egget allerede "gammelt". Så man burde legge inn aksjer på dagene opp mot el [emoji14]
Så nå er tiden inne :D
Ja! [emoji4] takk!! For El skjer nå, etter at testen er blitt negativ igjen?

Back
Topp