Jeg fikk negativ el-test i dag [emoji119][emoji119] må legge ut bilde når jeg kommer hjem fra jobb, rakk ikke å ta bilde istad..
Hurra[emoji1] Da kan du begynne nedtellingen til test[emoji106][emoji120]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk negativ el-test i dag [emoji119][emoji119] må legge ut bilde når jeg kommer hjem fra jobb, rakk ikke å ta bilde istad..
Jaaa [emoji119] dette blir spennendeHurra[emoji1] Da kan du begynne nedtellingen til test[emoji106][emoji120]
Jaaa [emoji119] dette blir spennende
Så bra. Da er vi 4 med el samme dag Skvirevippen, verpesyk, meg og silja88Jeg fikk negativ el-test i dag [emoji119][emoji119] må legge ut bilde når jeg kommer hjem fra jobb, rakk ikke å ta bilde istad..
Så bra. Da er vi 4 med el samme dag Skvirevippen, verpesyk, meg og silja88
Spist ananas nå. Bare meg som begynner å blø på lippen av det?
Kjernen gikk over all forventning bra å spise
har alltid gjort det av fersk ananas. Sikkert bare jeg som har tynn hud på lippenJeg blir litt sår inni munnen jeg. I ganen og litt på tunga.. Men gikk overraskende greit nå[emoji4] Aldri begynt å blø... Men det stikker i munnen[emoji28]
har alltid gjort det av fersk ananas. Sikkert bare jeg som har tynn hud på lippen
Må være det. Jeg kjenner at jeg har spist noe "sterkt" i munnen også.Lurer på hva som gjør at man reagerer sånn? Er det fordi det er så syrlig?
Når skal folk begynne å teste her inne da? Vår uke nærmer seg med stormskritt nå syns jeg [emoji106]
Det blir så fint å følge med dere videre!Så bra. Da er vi 4 med el samme dag [emoji14] Skvirevippen, verpesyk, meg og silja88
Og du også!Så artig[emoji1][emoji1] Håper alle sammen får positiv test om en god uke også[emoji1][emoji120][emoji120]
Kan nok ikke begynne å teste før tidligst tirsdag, da er jeg 7dpo [emoji14] det må være innafor med tidligtestene når man bare har hatt har 11 dager lf [emoji28]Når skal folk begynne å teste her inne da? Vår uke nærmer seg med stormskritt nå syns jeg [emoji106]
Og du også!
Det er fordi ananas inneholder et enzym som bryter ned proteiner [emoji14] altså kjøttetende på en måte.Lurer på hva som gjør at man reagerer sånn? Er det fordi det er så syrlig?