IKM UKE 15 ❤

af98765ed8b792fc897509e7aae7df38.jpg

Fra blåsvart til dette:) hurra.
Da blir det nok 1 dpo i morgen på meg[emoji16][emoji16]
Tar en test til bare for å dobbeltsjekke i kveld.

I dag kjennes det ut som mensmurring hos meg.. Håper ikke tr er på vei altså! Jeg vil sååå at det skal ha klaffet denne pp[emoji31]

Her har tempen endelig gjort et lite hopp :-)

Vedlegg

• IMG_3162.PNG
    IMG_3162.PNG
    206 KB · Visninger: 53
I dag kjennes det ut som mensmurring hos meg.. Håper ikke tr er på vei altså! Jeg vil sååå at det skal ha klaffet denne pp[emoji31]
Håper det har klaffet for deg! Er jo litt kjedelig at symptomer på mens og tr er så like:oops: Hvor mange dpo er du?

e8c51ac626ec470e28fe8676abbea9b4.jpg

Den sier at østrogenet er på hell:p
Men har også litt smerter idag... men... spiller ingen roll aksjene er lagt og om egget slapp i går eller dag er litt hipp som happ egentlig [emoji14]
Innom å kjøpe ananas :D

Hurraaa! Kos deg med ananasen!! [emoji173] det skal jeg også i dag for sikkerhetsskyld :p

Mens murriger er et godt tegn det:D
Trenger ikke nødvendigvis være et dårlig tegn;)

Nei det er jo sant det:) Får krysse fingrene for at det er ett bra tegn.. Men ble ett lite nedsig kjenner jeg. Men ikke vits i å ta sorger på forskudd[emoji1]

Håper det har klaffet for deg! Er jo litt kjedelig at symptomer på mens og tr er så like:oops: Hvor mange dpo er du?

Er 7/8 dpo i dag[emoji4] Jeg håååper virkelig jeg også[emoji120]

Jeg hadde kraftig mensmurringer 7dpo, og har hatt det til og fra hele veien, så ikke nødvendigvis noe dårlig tegn ;)

Nei det er jo sant det:) Får krysse fingrene for at det er ett bra tegn.. Men ble ett lite nedsig kjenner jeg. Men ikke vits i å ta sorger på forskudd[emoji1]

Er 7/8 dpo i dag[emoji4] Jeg håååper virkelig jeg også[emoji120]
Da kan du snart teste da:-) Så spennende!

Ja tenker jeg svir av første test søndag[emoji4]
Håper det blir to streker på søndag :-) Er så spennende at denne ikm gruppen snart kan begynne testkjøret :-)

Det er litt godt å høre[emoji173] Da skal jeg prøve å ikke la det dra meg ned.. Hvor lang lf pleier du ha?[emoji4]
Tidligere lå det på 13, plutselig to sykluser med 10dager, så litt usikker ;) trodde den skulle være noenlunde konstant, men kan visst variere littegrann :) hvor lang pleier du å ha?:)

Gikk det?

Det ble aksjer i går også. Men fy F! det var lite godt altså :P
Ha ha! Huff! Hva vi ikke gjør for at det sjal klaffe! [emoji6] Nei.. Det var sjanseløst. Han sov som en stein med en gang vi la oss, og det ble ikke tid i dag før jobb. Men jeg fikk negativ test i dag da, skal legge ut bilde.. Så jeg håper det holder det vi har gjort i forkant nå!!

Back
Topp