..spireliten..
Forumet er livet
Fra blåsvart til dette hurra.
Da blir det nok 1 dpo i morgen på meg[emoji16][emoji16]
Tar en test til bare for å dobbeltsjekke i kveld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fra blåsvart til dette hurra.
Da blir det nok 1 dpo i morgen på meg[emoji16][emoji16]
Tar en test til bare for å dobbeltsjekke i kveld.
Mens murriger er et godt tegn detI dag kjennes det ut som mensmurring hos meg.. Håper ikke tr er på vei altså! Jeg vil sååå at det skal ha klaffet denne pp[emoji31]
Håper det har klaffet for deg! Er jo litt kjedelig at symptomer på mens og tr er så like Hvor mange dpo er du?I dag kjennes det ut som mensmurring hos meg.. Håper ikke tr er på vei altså! Jeg vil sååå at det skal ha klaffet denne pp[emoji31]
Den sier at østrogenet er på hell
Men har også litt smerter idag... men... spiller ingen roll aksjene er lagt og om egget slapp i går eller dag er litt hipp som happ egentlig [emoji14]
Innom å kjøpe ananas
Tror jeg må løpe på butikken jeg ogsåHurraaa! Kos deg med ananasen!! [emoji173] det skal jeg også i dag for sikkerhetsskyld
Mens murriger er et godt tegn det
Trenger ikke nødvendigvis være et dårlig tegn
Håper det har klaffet for deg! Er jo litt kjedelig at symptomer på mens og tr er så like Hvor mange dpo er du?
Jeg hadde kraftig mensmurringer 7dpo, og har hatt det til og fra hele veien, så ikke nødvendigvis noe dårlig tegnI dag kjennes det ut som mensmurring hos meg.. Håper ikke tr er på vei altså! Jeg vil sååå at det skal ha klaffet denne pp[emoji31]
Tror jeg må løpe på butikken jeg også
Da kan du snart teste da Så spennende!Nei det er jo sant det Får krysse fingrene for at det er ett bra tegn.. Men ble ett lite nedsig kjenner jeg. Men ikke vits i å ta sorger på forskudd[emoji1]
Er 7/8 dpo i dag[emoji4] Jeg håååper virkelig jeg også[emoji120]
Jeg hadde kraftig mensmurringer 7dpo, og har hatt det til og fra hele veien, så ikke nødvendigvis noe dårlig tegn
Da kan du snart teste da Så spennende!
Håper det blir to streker på søndag Er så spennende at denne ikm gruppen snart kan begynne testkjøretJa tenker jeg svir av første test søndag[emoji4]
Tidligere lå det på 13, plutselig to sykluser med 10dager, så litt usikker trodde den skulle være noenlunde konstant, men kan visst variere littegrann hvor lang pleier du å ha?Det er litt godt å høre[emoji173] Da skal jeg prøve å ikke la det dra meg ned.. Hvor lang lf pleier du ha?[emoji4]
Håper det blir to streker på søndag Er så spennende at denne ikm gruppen snart kan begynne testkjøret
Ha ha! Huff! Hva vi ikke gjør for at det sjal klaffe! [emoji6] Nei.. Det var sjanseløst. Han sov som en stein med en gang vi la oss, og det ble ikke tid i dag før jobb. Men jeg fikk negativ test i dag da, skal legge ut bilde.. Så jeg håper det holder det vi har gjort i forkant nå!!Gikk det?
Det ble aksjer i går også. Men fy F! det var lite godt altså
Jaaaa kjempespennende!! [emoji4]Håper det blir to streker på søndag Er så spennende at denne ikm gruppen snart kan begynne testkjøret