IKM UKE 15 ❤

dere som tester ofte, hvor kjøper dere testene? å kjøpe på apotek blir så dyrt :P
Ebay og komplett apotek.
Kjøper du på ebay kan jeg anbefale onestep fra en selger som heter fertilityplan. Sender fra UK. Da får du ikke tulle-tester og de kommer på en uke :)

Ja må jo være positiv nå. Har jo brukt eltester for å se økning siden september og aldri opplevd sterkere enn den overse xD

GULLEGG!

Jaa krysser alt jeg har for at det er gullegget nå[emoji1][emoji1][emoji120] Legge inn masse aksjer nå så er det bare å telle dpo-dager[emoji1][emoji108]

dere som tester ofte, hvor kjøper dere testene? å kjøpe på apotek blir så dyrt :P

Tenker du på el-tester eller graviditetstester?[emoji5]
Jeg pleier bestille på tostreker.no hvertfall. Av begge deler. Også har jeg digital graviditetstester liggende om jeg skulle være så heldig å få to streker på billigtest. Da kan jeg dobbeltsjekke med den digitale at det faktisk stemmer[emoji1][emoji106]

Jaa krysser alt jeg har for at det er gullegget nå[emoji1][emoji1][emoji120] Legge inn masse aksjer nå så er det bare å telle dpo-dager[emoji1][emoji108]

Tenker du på el-tester eller graviditetstester?[emoji5]
Jeg pleier bestille på tostreker.no hvertfall. Av begge deler. Også har jeg digital graviditetstester liggende om jeg skulle være så heldig å få to streker på billigtest. Da kan jeg dobbeltsjekke med den digitale at det faktisk stemmer[emoji1][emoji106]
Hvor lang tid tar det før du får de fra tostreker.no?

Å, er det sånn det er [emoji4] takk! Ja, la ut bilde nå.. Søren og, da må jeg fortsette å presse mannen min da [emoji23] for det er dagene før som er mest ideelle?

Jeg og er i samme båt som deg. Positiv test over flere dager.
Gleder meg til negativ jeg nå[emoji85]

Jeg også lurer på om det går an å ta en dag pause, eller om vi ødelegger alle sjangser da?

Jeg også lurer på om det går an å ta en dag pause, eller om vi ødelegger alle sjangser da?

Ja! Jeg vet, jeg vil for alt i verden ikke la sjansen gå fra oss! Jeg håper så veldig den blir negativ i dag! Jeg skal prøve å se om det er mulig i kveld også :angelic: Legg ut bilde da, når du tar test igjen!

Ja! Jeg vet, jeg vil for alt i verden ikke la sjansen gå fra oss! Jeg håper så veldig den blir negativ i dag! Jeg skal prøve å se om det er mulig i kveld også :angelic: Legg ut bilde da, når du tar test igjen!

Tok en test for en time siden. Den også var ekkelt positiv:P

Vet ikke om jeg gidder å ta en test til idag. Jeg bør vell uansett bare krype til køys og vente på mannen:P

Tok en til nå
c94e872c9166cb08e0093974a00d3f65.jpg

Dette er nest siste jeg har... altså... jeg har aldri fått en positiv eltest før, kun da jeg hadde hcg i kroppen. Og nå skal jeg få nesten positiv??
b5d6b1db0c60bbbb901c14e3eb53b1cd.jpg

Her er alle jeg har tatt, pluss noen jeg har kasta..

Når bør jeg bruke den siste? I morgen?

Vi la inn aksjer annenhver dag, selv om jeg testet etter el :p så la inn aksjer dagen før og dagen etter el, for hadde så vondt samme dag som el så klarte ikke tanken på noe da :p

dere som er i dpo land, har dere sympomer allerede? :anyone

jeg har vært kvalm og har hatt ømme nippler siden eggløsning (dpo4), om det er for kroppen ikke lengre er på Prevansjon eller hva?:D

dere som er i dpo land, har dere sympomer allerede? :anyone

jeg har vært kvalm og har hatt ømme nippler siden eggløsning (dpo4), om det er for kroppen ikke lengre er på Prevansjon eller hva?:D
Mange opplever å reagere slik på progesteronet som produseres i dpo-dagene :)

Back
Topp