Dere som har El nå, hvor ofte hopper dere til køys?
To ganger rundt el
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere som har El nå, hvor ofte hopper dere til køys?
Spennende! Jeg hadde positiv mandag morgen og mandag kveld (i går), den på kvelden var ennå sterkere. Skal sjekke nå. Har og med test på jobb [emoji23] så hvis den er negativ nå, betyr det at El har skjedd?Gjenstår å se nesten positiv test på søndag. Knall positiv i går. Så håper den er negativ idag
Spennende! Jeg hadde positiv mandag morgen og mandag kveld (i går), den på kvelden var ennå sterkere. Skal sjekke nå. Har og med test på jobb [emoji23] så hvis den er negativ nå, betyr det at El har skjedd?
Å, er det sånn det er [emoji4] takk! Ja, la ut bilde nå.. Søren og, da må jeg fortsette å presse mannen min da [emoji23] for det er dagene før som er mest ideelle?Første dagen med negativ el test er dagen du har el Så dagen etter negativ el-test er 1-dpo[emoji1] Legg ut bilde av testen din da[emoji1] Krysser fingrene for at den er negativ i dag[emoji173]
Ååååååå jeg skjønner det!! Hvor mange dager er det til ikm da? Jeg tok en test på mandag jeg [emoji23] den var SELVFØLGELIG negativ [emoji6]Off nå er jeg sååå nære på å dra ned på apoteket og kjøpe en cb-early test[emoji23] Jeg trenger litt styrke[emoji28] Hjelp[emoji854]
Å, er det sånn det er [emoji4] takk! Ja, la ut bilde nå.. Søren og, da må jeg fortsette å presse mannen min da [emoji23] for det er dagene før som er mest ideelle?
På mandag ja.. Klarer du vente til torsdag? Det er jo stor sjanse for at det bare er bortkastet nå?Så bilde ditt nå[emoji1] Ja er normalt å ha positiv el-test i 2 dager +- så sjekk igjen i kveld og i morgen[emoji1]
Legge inn litt aksjer igjen i kveld [emoji108] Dagene før og på første dagen med negativ skader ikke[emoji4]
Jeg har IKM på mandag om syklusen er på plass[emoji85][emoji85]
På mandag ja.. Klarer du vente til torsdag? Det er jo stor sjanse for at det bare er bortkastet nå?
Er det noe vi kan gjøre for å få egget til å slippe?[emoji23]Ja, gjør nok det. Men jeg vil at det tidspunktet skal være nå!
Eller det kan vente til etter mren da. Men da skal det slippe[emoji12]
Ha ha [emoji23] jeg vet!! Det er nok ikke lenge til jeg begynner å tenke på testing også [emoji1]har ikm torsdag neste uke. Begynner sikkert til helgen [emoji6]. Hvor tidlig kan man ta clearblue early, er det fire dager før ikm?
Seriøst? ?
Har jeg fått NESTEN POSITIV eltest??
Stussa på at symptomene ikke har vært sterkere idag
Jeg får ikke sterkere tester enn den øverste :OHmm du pleier få sterkt positivt på eltester? Er jo noen som ikke får knallsterk test
Jeg får ikke sterkere tester enn den øverste :O
Ja må jo være positiv nå. Har jo brukt eltester for å se økning siden september og aldri opplevd sterkere enn den overse xDDa kan det nok bare være at du ikke får knallsterke el-tester[emoji4] Da ville jeg nok tatt den sterkeste testen du har fått som positiv kanskje?[emoji1]