IKM UKE 15 ❤

Jeg har visst begynt å spotte... og ingen el i sikte, så er vel bare å fjerne meg fra ikm. Pleier aldri å spotte før mensen, men nå er det vel ikke noen A4 syklus jeg har akkurat! :p Lykke til alle sammen! Håper på mange positive tester her om en ukes tid! [emoji173][emoji173][emoji173]
Teite syklus:( Muligens kroppen trenger lit tid på seg :Heartred Stooor klem til deg :Heartred

Jeg har blødd neseblod igjen i dag.... stikker i puppene og kjenner det til tider nederst i magen også. Da iler det nedover i låret...(?) Også er jeg veldig hard i magen[emoji85] Uff dpo-land får meg til å overanalysere aaalt[emoji23]

Jeg har blødd neseblod igjen i dag.... stikker i puppene og kjenner det til tider nederst i magen også. Da iler det nedover i låret...(?) Også er jeg veldig hard i magen[emoji85] Uff dpo-land får meg til å overanalysere aaalt[emoji23]
Så mange spennende symptomer da gitt :D:D Gleder meg til du skal teste! Har trua på denne ;)

Så mange spennende symptomer da gitt :D:D Gleder meg til du skal teste! Har trua på denne ;)

Burde egentlig hatt litt mer trua selv, men merkelig nok så har jeg ikke det[emoji85] Jeg håper selvfølgelig, men selv med disse "symptomene" så føles det ikke ut som det er noe på gang.

Burde egentlig hatt litt mer trua selv, men merkelig nok så har jeg ikke det[emoji85] Jeg håper selvfølgelig, men selv med disse "symptomene" så føles det ikke ut som det er noe på gang.
Hehe, skjønner den :D Blir spennende å se! Når ryker første test? :)

Så merkelig. Er det sa'en som fortsatt henger i da mon tro?

Enten det, eller ammingen. Håper egentlig på sa-en. Vil gjerne fortsette å amme like mye selvom vi prøver på ny. Selvom han er 15 mnd så er han utrolig avhengig av puppen min for tiden [emoji87]

Spennende :D Regner første ryker den 8. her ;) Hoho, jeg har faktisk ikke noen testetrang enda :wideyed:

Heldig du da! Den kom brått i dag. Men går fint hittil[emoji1] Er mye som skjer de neste dagene så tipper tiden går fort. Håper hvertfall det....[emoji85] Gleder meg til testdagen din[emoji1][emoji1][emoji120]

Takk det samme![emoji1] Har du følt på noen symptomer enda eller?[emoji1]
Jaaaa spennede! Jeg var kvalm og VELDIG sulten forrige uke. Jeg trodde kanskje det var tegn, men så fant jeg ut at jeg må ha hatt senere El denne måneden. Pleier å ha El dag 14. Denne gangen fikk jeg positiv test dag 19 [emoji50] (i går). Får se igjen i dag om den fortsatt er positiv.

Back
Topp