IKM UKE 15 ❤

To dager før el og ca 12 timer etter el. Ble bare to ganger denne gangen[emoji17]

Klaffet nok fint, men skjønner frustrasjonen. Her ble det da 3 dager før EL cirka og 22 timer etter pos test.. Så håper vi traff, egget lever jo en stund også + at EL ikke er akkurat ved positiv test ;)

Så irriterende. Er det kommet noe mer?

Bare det samme. Sist jeg sjekket. Skulle ønske jeg visste hva kroppen min tenker :p

Edit: sjekket i sted. Blitt litt mørkere. Type spotting [emoji15] har litt papir i trusen for sikkerhetsskyld!

Last edited:
Hei!
Så fantastisk med denne tråden! Så fint å kunne dele ventetiden med noen.
Vi mista i november, og begynte å prøve igjen i januar. Håper det blir positive tester på alle fremover

Silja88- 5.gang - 0 (mista første i november) - positiv EL test 3.4 - IKM 14.4

Last edited:
Halloy ladies! For en koselig tråd og koselig forum(nettop laget bruker). Jeg vil gjerne være med på reisen mot(forhåpentligvis) positiv test sammen med dere:-D

Jeg og mannen kuttet ut prevensjon før jul og har hoppet i sengehalmen på lykke og fromme siden da. Ingen temping eller eggløsningstester er tatt i bruk enda:) eneste jeg har er en sånn kalender app på telefonen som forteller meg at syklus er stabil på 28 dager, el var 28.03 og IKM blir 11.04. Har ikke tilgang på test før tidligst 11.04. Kjempe spennende.

Fugleskremsel - PP1(sier vi) - B1 - el 28.03 - IKM 11.04

Hvor mange ganger og når la dere inn aksjer? Vi har lagt inn to ganger etter fast smiley dukker opp. Dagen før el og på el dagen sånn ca :-)
På dagen i dag (positiv test i dag) og for to dager siden. Håper det blir i morgen også. Men jeg må ha hatt senere El enn vanlig denne måneden. Ser jeg er senere enn de fleste her?

e92251393faacdf2e3dbb8db7755769e.jpg

Denne må vel være positiv? (el-test..)

Jeg har visst begynt å spotte... og ingen el i sikte, så er vel bare å fjerne meg fra ikm. Pleier aldri å spotte før mensen, men nå er det vel ikke noen A4 syklus jeg har akkurat! :p Lykke til alle sammen! Håper på mange positive tester her om en ukes tid! [emoji173][emoji173][emoji173]

Jeg har visst begynt å spotte... og ingen el i sikte, så er vel bare å fjerne meg fra ikm. Pleier aldri å spotte før mensen, men nå er det vel ikke noen A4 syklus jeg har akkurat! [emoji14] Lykke til alle sammen! Håper på mange positive tester her om en ukes tid! [emoji173][emoji173][emoji173]
Å så kjipt [emoji30] lykke til neste gang [emoji257]

Jeg har visst begynt å spotte... og ingen el i sikte, så er vel bare å fjerne meg fra ikm. Pleier aldri å spotte før mensen, men nå er det vel ikke noen A4 syklus jeg har akkurat! [emoji14] Lykke til alle sammen! Håper på mange positive tester her om en ukes tid! [emoji173][emoji173][emoji173]
Neei :( teite syklus altså...
Spennende! Krysser fingrene!
Krysser for deg og :D

Klaffet nok fint, men skjønner frustrasjonen. Her ble det da 3 dager før EL cirka og 22 timer etter pos test.. Så håper vi traff, egget lever jo en stund også + at EL ikke er akkurat ved positiv test ;)
Blir spennende å se om det holdt :D Hadde vært litt mer rolig hadde det blitt i alle fall en gang til :) Krysser fingrene for at det klaffer for dere og :)

Her er EL i anmarsj, elslim og kjenner det på hele kroppen :) Regner med EL kommer imorra som alltid :)
Hurra! Heia egget! :D
36a5b49896e515bfc2e6a279d5bf218a.jpg

Hurra. Da er det bare å vente på negativ test:D

Det var el-testen sin det! :D Satser på at den blir negativ snart ;)
Hei!
Så fantastisk med denne tråden! Så fint å kunne dele ventetiden med noen.
Vi mista i november, og begynte å prøve igjen i januar. Håper det blir positive tester på alle fremover

Silja88- 5.gang - 0 (mista første i november) - positiv EL test 3.4 - IKM 14.4
Velkommen hit! Leit å høre at dere mistet :sorry: Masse lykke til! :D
Halloy ladies! For en koselig tråd og koselig forum(nettop laget bruker). Jeg vil gjerne være med på reisen mot(forhåpentligvis) positiv test sammen med dere:-D

Jeg og mannen kuttet ut prevensjon før jul og har hoppet i sengehalmen på lykke og fromme siden da. Ingen temping eller eggløsningstester er tatt i bruk enda:) eneste jeg har er en sånn kalender app på telefonen som forteller meg at syklus er stabil på 28 dager, el var 28.03 og IKM blir 11.04. Har ikke tilgang på test før tidligst 11.04. Kjempe spennende.

Fugleskremsel - PP1(sier vi) - B1 - el 28.03 - IKM 11.04
Velkommen skal du være :D Spennende tid framover! Masse lykke til:)

Back
Topp