IKM UKE 15 ❤

Hmm.. mensmurringer og lysebrun utflod. Tullesyklus uten eggløsning?

Hei!

Ny her inne! Mitt aller første innlegg på forum tror jeg

Tok ut spiral i februar og er nå forsiktig prøver på en attpåskatt!

3 dpo i dag. Ikke brukt el tester bare litt ekstra aktive de dager jeg trooor var lurt

18b9c2b9f605b7f0cc17b1525354a4e2.png

5 dpo og tempen holder seg egentlig jevnt [emoji106]

Og det blir ikke bedre med årene heller..
Det stemmer :( Har runda over ett år nå, så misunner ikke dere som har sitti på denne karusellen enda lengre..

Hmm.. mensmurringer og lysebrun utflod. Tullesyklus uten eggløsning?
Eller festeblødning? Hmmm! Viss det er tanta, så kom hun i allefall tidlig og så satser vi på at eggløsning kommer som før etter at hun har pakket kofferten :D

Eller festeblødning? Hmmm! Viss det er tanta, så kom hun i allefall tidlig og så satser vi på at eggløsning kommer som før etter at hun har pakket kofferten :D

Hadde trodd det, hvis ikke jeg hadde tempet. :p men jeg vet at ikke el har vært. Ja! Hvis dette er en tullesyklus håper jeg bare at jeg kan bli ferdig med det så fort som mulig og begynne på ny pp!

Hei!

Ny her inne! Mitt aller første innlegg på forum tror jeg

Tok ut spiral i februar og er nå forsiktig prøver på en attpåskatt!

3 dpo i dag. Ikke brukt el tester bare litt ekstra aktive de dager jeg trooor var lurt
Velkommen skal du være! :D Spennende med DPO-land. Når blir IKM ? :)
Masse lykke til!

4 dpo.. Ahhh, testetrangen er i full blomstring her :P Denne uken kan ikke gå raskt nok..

Det stemmer :( Har runda over ett år nå, så misunner ikke dere som har sitti på denne karusellen enda lengre..

Nei.. Man unner nok ikke dette sin verste fiende engang. Og spesielt ikke miste spiren når den endelig satt etter 2 år :(

Back
Topp