Her droppet tempen istedenfor å stige, så ingen el på meg...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sitter og irriterer meg over at forplanting hos mennesker er en så sakte prosess Er jo så nervepirrende å gå og vente uke etter uke...
Ikke noe som er bedre enn det
5 dpo og tempen holder seg egentlig jevnt [emoji106]
Det stemmer Har runda over ett år nå, så misunner ikke dere som har sitti på denne karusellen enda lengre..Og det blir ikke bedre med årene heller..
Eller festeblødning? Hmmm! Viss det er tanta, så kom hun i allefall tidlig og så satser vi på at eggløsning kommer som før etter at hun har pakket koffertenHmm.. mensmurringer og lysebrun utflod. Tullesyklus uten eggløsning?
Her droppet tempen istedenfor å stige, så ingen el på meg...
Virker som nesten alle som hadde sa i starten av åretbhar tullesyklus :sHmm.. mensmurringer og lysebrun utflod. Tullesyklus uten eggløsning?
Hei!
Ny her inne! Mitt aller første innlegg på forum tror jeg
Tok ut spiral i februar og er nå forsiktig prøver på en attpåskatt!
3 dpo i dag. Ikke brukt el tester bare litt ekstra aktive de dager jeg trooor var lurt
Eller festeblødning? Hmmm! Viss det er tanta, så kom hun i allefall tidlig og så satser vi på at eggløsning kommer som før etter at hun har pakket kofferten
Virker som nesten alle som hadde sa i starten av åretbhar tullesyklus :s
Masse lykke til videre!Positiv el test i dag, så tror jeg må hoppe videre til uke 16
Velkommen skal du være! Spennende med DPO-land. Når blir IKM ?Hei!
Ny her inne! Mitt aller første innlegg på forum tror jeg
Tok ut spiral i februar og er nå forsiktig prøver på en attpåskatt!
3 dpo i dag. Ikke brukt el tester bare litt ekstra aktive de dager jeg trooor var lurt
Jevnt liker vi
5 dpo og tempen holder seg egentlig jevnt [emoji106]
Det stemmer Har runda over ett år nå, så misunner ikke dere som har sitti på denne karusellen enda lengre..
Ble nok ikke el denne uken på meg.
Får jeg lov å følge dere selv om?
Velkommen skal du være Masse lykke til!Bkno7766- pp2- b0 - el ca. 30.03- IKM 14.04