Er denne fremdeles positiv eller er den pitte litt svakere?
Syntes også den ser noe positiv ut enda[emoji4]Håper egget slipper tak snart! Heia egget! [emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor lenge er det normalt å ha positive el tester. Nå er jeg på 4 dagen. Kan det være kroppen ikke klarer å slippe egget denne gangen da? Og ikke får el i det hele tatt?
Hva som er normalt er jo forskjellig fra person til person [emoji4] Noen har bare positiv test noen få timer, mens andre flere dager. Hvor lenge har du pleid å ha positiv test tidligere?
Kan nok være at kroppen jobber litt med å la det slippe, men jeg har god tro på at det gjør det tilslutt altså [emoji4]
Preggo
Er det vanlig å blø neseblod i dpo-land?? Er det liksom ett tegn?[emoji15][emoji120][emoji120]
Skjøre slimhinner både her og der, er det ikke?Er det vanlig å blø neseblod i dpo-land?? Er det liksom ett tegn?[emoji15][emoji120][emoji120]
Jeg kan strykes fra listen. Hopper over til uke 16. Pga sein el. Så nå er ikm flyttet med noen dager.
Jeg kan bli med her da EL dukket opp 9 dager før normalen.
Oiida, det var tidlig [emoji6] hvis du skriver opp detaljer så skal jeg legge deg til så fort jeg kommer hjem fra seinvakt [emoji4]
Vært ute i hagen en stund og uten mat og drikke på 3 timer ca så tok ny spyttprøve:
tror el er i rute jeg altså [emoji14]
Så kjedelig da [emoji17] Masse lykke til videre i uke 16 [emoji4] Håper det klaffer for deg nå!
Er det vanlig å blø neseblod i dpo-land?? Er det liksom ett tegn?[emoji15][emoji120][emoji120]
Noen kan få det ja [emoji16]
Skjøre slimhinner både her og der, er det ikke?
Jeg blør oftere i tannkjøttet når jeg pusser renna i dpo-land enn ellers [emoji14]
Synes den fortsatt ser positiv ut
Har du prøvd å fått orgasme? [emoji85] er den del kjerringråd som sier at egget kan slippe ved orgasme.
Jepp. Får det som oftest hver gang. Men vi får se i kveld da tror ikke det er lenge igjen. El smertene har blitt betraktelig svakere
Sniker inn litt fra uke 16 [emoji87] men slik er jeg og [emoji20] trur i min hele liv så har jeg bare hatt orgasme omtrent 20 ganger [emoji24] blitt veldig flink til å fake for å si det sånn.. [emoji26]Jeg er en av de som sjelden får orgasme. Så for min del teller det nok litt
Men håper egget ditt snart slipper nå da