IKM UKE 15 ❤

Er denne fremdeles positiv eller er den pitte litt svakere?

8a281e2f6e8394b625c55de06b4cd937.jpg

Syntes også den ser noe positiv ut enda[emoji4]Håper egget slipper tak snart! Heia egget! [emoji16]

Hvor lenge er det normalt å ha positive el tester. Nå er jeg på 4 dagen. Kan det være kroppen ikke klarer å slippe egget denne gangen da? Og ikke får el i det hele tatt?

Hvor lenge er det normalt å ha positive el tester. Nå er jeg på 4 dagen. Kan det være kroppen ikke klarer å slippe egget denne gangen da? Og ikke får el i det hele tatt?

Hva som er normalt er jo forskjellig fra person til person [emoji4] Noen har bare positiv test noen få timer, mens andre flere dager. Hvor lenge har du pleid å ha positiv test tidligere?
Kan nok være at kroppen jobber litt med å la det slippe, men jeg har god tro på at det gjør det tilslutt altså [emoji4]

Hva som er normalt er jo forskjellig fra person til person [emoji4] Noen har bare positiv test noen få timer, mens andre flere dager. Hvor lenge har du pleid å ha positiv test tidligere?
Kan nok være at kroppen jobber litt med å la det slippe, men jeg har god tro på at det gjør det tilslutt altså [emoji4]

Normalt har jeg hatt positive tester 1-2 dager. Så syns denne gangen var de lenge. De var vel sterkest i går på dag 3. Men fortsetter å teste for å se om de blir negativ igjen.

Jeg er en av de som sjelden får orgasme. Så for min del teller det nok litt;)

Men håper egget ditt snart slipper nå da:)
Sniker inn litt fra uke 16 [emoji87] men slik er jeg og [emoji20] trur i min hele liv så har jeg bare hatt orgasme omtrent 20 ganger [emoji24] blitt veldig flink til å fake for å si det sånn.. [emoji26]

Back
Topp