IKM UKE 15 ❤

6 DPO i dag [emoji33] det går så sinnsykt fort denne gangen!
82d262a61bc965a8b0867fbafce888b7.png

Kjenner jeg er litt lei av hoppende temp altså [emoji23]

Fin kurve! Ikke lenge igjen til du kan teste nå :) Hvor tidlig begynner du? Det er så spennende å følge med :love2

Fin kurve! Ikke lenge igjen til du kan teste nå :) Hvor tidlig begynner du? Det er så spennende å følge med :love2
Jeg blir nok å vente til Fredagen ca :) Prøve i alle fall :D Koselig at du følger meg. Hvordan går det med deg? Nærmer EL seg?

Jeg blir nok å vente til Fredagen ca :) Prøve i alle fall :D Koselig at du følger meg. Hvordan går det med deg? Nærmer EL seg?

Da er du flink! Jeg blir helt skjelven i fingrene og det glipper som regel en test allerede fra 8dpo.. :D Jeg hadde veldig typisk eggløsningsslim i går kveld og en noe sterkere test i går (men ikke pos), så tenkte å ta en test senere i dag og sjekke :) Viss den ikke er pos kommer jeg bare til å følge temp.kurven og håpe at den stiger snart :)

Samme her :) Hadde skikkelig eggløsningsslim i kveld, så kanskje den kommer likevel.. :)

Jeg fikk også litt i går kveld og ble spontan sex så kanskje det klaffer likevel [emoji85] hvis jeg har el i dag.

Her er jeg trolig (man vet jo aldri med denne kroppen) kun 3 dpo.. Tiden går sakte. Skal prøve holde meg til neste søndag, 10 dpo :) Men kjenner testetrangen allerede...

Jeg fikk også litt i går kveld og ble spontan sex så kanskje det klaffer likevel [emoji85] hvis jeg har el i dag.

Det ble spontan sex her også xsmile9 Haha, kan jo håpe :) Bruker aldri å få slik typisk el-slim dersom jeg ikke har eggløsning! Jeg var skikkelig sur før dette slimet dukket opp i går :P Alt vi gleder oss over i disse dager :D

Da er du flink! Jeg blir helt skjelven i fingrene og det glipper som regel en test allerede fra 8dpo.. :D Jeg hadde veldig typisk eggløsningsslim i går kveld og en noe sterkere test i går (men ikke pos), så tenkte å ta en test senere i dag og sjekke :) Viss den ikke er pos kommer jeg bare til å følge temp.kurven og håpe at den stiger snart :)
Jeg har ikke klart å holde meg mer enn til 8 DPO de siste PP'n mine selv altså :D Denne gangen føler jeg ingen trang til å teste enda faktisk :wideyed: Ikke enda i alle fall! Håper på positiv el-test og tempstigning hos deg snart da :D

I dag våknet jeg av at jeg blødde neseblod[emoji15] Det pleier jeg aaaldri gjøre. Kan ikke huske sist jeg blødde neseblod[emoji85] Hva kan det komme av??[emoji15] Kanskje jeg har slått meg selv i søvne[emoji23]

Her er jeg trolig (man vet jo aldri med denne kroppen) kun 3 dpo.. Tiden går sakte. Skal prøve holde meg til neste søndag, 10 dpo :) Men kjenner testetrangen allerede...

Krysser fingrene for riktige dpo-dager! Dpo-dagene går alltid megasakte.. :nailbiting:

Krysser fingrene for riktige dpo-dager! Dpo-dagene går alltid megasakte.. :nailbiting:

Er vel snakk om at jeg enten er dpo eller at egget ikke slapp (som sagt - jeg vet aldri med denne kroppen).. Får jo aldri EL uten medisiner, og kan ikke alltid stole på de heller. Men blodprøve til uken :)

Jeg har ikke klart å holde meg mer enn til 8 DPO de siste PP'n mine selv altså :D Denne gangen føler jeg ingen trang til å teste enda faktisk :wideyed: Ikke enda i alle fall! Håper på positiv el-test og tempstigning hos deg snart da :D

Ja, håper på det! :D Jo lengre man venter, desto større er jo egentlig sjangsen for pos test! Det er bare ikke alltid hjernen er med på det når det nærmer seg ikm :D Spennende altså!

Ja, håper på det! :D Jo lengre man venter, desto større er jo egentlig sjangsen for pos test! Det er bare ikke alltid hjernen er med på det når det nærmer seg ikm :D Spennende altså!
Haha, ikke sant :D All fornuft blir bare blåst rett ut av vindu!:hilarious:

Nå er jeg litt delt.. men lurer på om jeg gikk glipp av toppen i går?
For måtte ta et par prøver og det meste jeg fikk var denne:
6e7d8881c770ec370c53bdbd66c42211.jpg
vil si den enten er rett før full eller rett etter.
Ulikt eltestene kan det gå opp til 72 timer før el etter full krystallisering. Sist så fikk jeg full på lørdag og fikk el på mandag :)
Så ligger vel egentlig i riktig bane nå :)

Nå er jeg litt delt.. men lurer på om jeg gikk glipp av toppen i går?
For måtte ta et par prøver og det meste jeg fikk var denne:
6e7d8881c770ec370c53bdbd66c42211.jpg
vil si den enten er rett før full eller rett etter.
Ulikt eltestene kan det gå opp til 72 timer før el etter full krystallisering. Sist så fikk jeg full på lørdag og fikk el på mandag :)
Så ligger vel egentlig i riktig bane nå :)

Interessant med dette mikroskopet! Da er i alle fall eggløsning rett rundt hjørnet eller har vært - så viss du fikk lagt inn aksjer ser dette veldig lyst ut :) :)

Back
Topp