IKM UKE 15 ❤

IMG_3934.JPG Ja da ble det en ny tur til butikken for å kjøpe fersk ananas! :hilarious: såvidt jeg forstår så er det kjernen som skal spises.. det kan da ikke være så godt? Jaja jeg prøver det som prøves kan jeg altså :-)

Jeg har akkurat spist ananaskvota mi for i kveld[emoji108][emoji108]
Jeg goffler i meg en porsjon med kjerne selv nå!! :-) :D ble litt mye ananas i dag da jeg spiste en liten boks i sta og :) haha! Men dette var jo et helt greit kjærringråd!! Litt mer overkommelig enn den gruelige hostesaften fks :-)

Jeg goffler i meg en porsjon med kjerne selv nå!! :-) :D ble litt mye ananas i dag da jeg spiste en liten boks i sta og :) haha! Men dette var jo et helt greit kjærringråd!! Litt mer overkommelig enn den gruelige hostesaften fks :-)

Heeelt enig[emoji120][emoji120][emoji1]

Noen som slurper solvipect? Det har jeg sløyfet denne pp... byttet det ut med grapefruktjuice. Mye bedre;)

Da er det bare å vente på at el testen skal bli negativ. Så dpo kan begynne. Men siden jeg hadde så tynn slimhinne. Så er det vel greit at el kommer litt seinere denne gangen?

dd880495609e9b544bcea96692b4db5e.jpg

Ser ikle ut som testen blir negativ i dag. Aldri hatt en så sterk strek før :)
Det er sikkert forbi det er gullegget, og det tar litt tid å lage, og prinsessa eller prinsen trenger en tykk og god madrass den kan ligge å vokse på :D

Jeg er bare forvirret i dag. Ingen tegn til el. Alt det gode slimet mitt er borte. Tempen stiger fortsatt ikke, så er ikke i dpo-land... :( vil ikke mer :(

Jeg er bare forvirret i dag. Ingen tegn til el. Alt det gode slimet mitt er borte. Tempen stiger fortsatt ikke, så er ikke i dpo-land... :( vil ikke mer :(

Jeg hadde kun el slim en dag... det var typ 4 dager før el tror jeg!! Så ikke mist motet. Forhåpentligvis er el rett rundt hjørnet :-)

Ananas tips: ikke ta for mye av kjernen i munnen på en gang. Seigt og umulig å svelge :hilarious: måtte skylle ned med vann :P

Back
Topp