Kos deg med ananas når el kommerNår bør det spises da? Hvor mange dpo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos deg med ananas når el kommerNår bør det spises da? Hvor mange dpo?
Jeg goffler i meg en porsjon med kjerne selv nå!! ble litt mye ananas i dag da jeg spiste en liten boks i sta og haha! Men dette var jo et helt greit kjærringråd!! Litt mer overkommelig enn den gruelige hostesaften fksJeg har akkurat spist ananaskvota mi for i kveld[emoji108][emoji108]
Jeg goffler i meg en porsjon med kjerne selv nå!! ble litt mye ananas i dag da jeg spiste en liten boks i sta og haha! Men dette var jo et helt greit kjærringråd!! Litt mer overkommelig enn den gruelige hostesaften fks
Jeg kjøpte ei flaske i går [emoji14]Noen som slurper solvipect? Det har jeg sløyfet denne pp... byttet det ut med grapefruktjuice. Mye bedre
Noen som slurper solvipect? Det har jeg sløyfet denne pp... byttet det ut med grapefruktjuice. Mye bedre
Det er sikkert forbi det er gullegget, og det tar litt tid å lage, og prinsessa eller prinsen trenger en tykk og god madrass den kan ligge å vokse påDa er det bare å vente på at el testen skal bli negativ. Så dpo kan begynne. Men siden jeg hadde så tynn slimhinne. Så er det vel greit at el kommer litt seinere denne gangen?
Ser ikle ut som testen blir negativ i dag. Aldri hatt en så sterk strek før
Det er sikkert forbi det er gullegget, og det tar litt tid å lage, og prinsessa eller prinsen trenger en tykk og god madrass den kan ligge å vokse på
Del ananasen i fem og spis en del hver dag 1-5 dpo
Jeg er bare forvirret i dag. Ingen tegn til el. Alt det gode slimet mitt er borte. Tempen stiger fortsatt ikke, så er ikke i dpo-land... vil ikke mer
Æsj daJeg er bare forvirret i dag. Ingen tegn til el. Alt det gode slimet mitt er borte. Tempen stiger fortsatt ikke, så er ikke i dpo-land... vil ikke mer
Jeg er bare forvirret i dag. Ingen tegn til el. Alt det gode slimet mitt er borte. Tempen stiger fortsatt ikke, så er ikke i dpo-land... vil ikke mer