Woho, mest sannsynlig 2 dpo i dag [emoji106] endelig et nytt kapittel i syklusen [emoji23]
Det er så sinnsykt godt å komme inn i DPO syntes jeg [emoji1] Ting blir liksom mer avslappet, i alle fall fram til 9-10 DPO [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Woho, mest sannsynlig 2 dpo i dag [emoji106] endelig et nytt kapittel i syklusen [emoji23]
jeg og vil i dpo land!!!!!!Det er så sinnsykt godt å komme inn i DPO syntes jeg [emoji1] Ting blir liksom mer avslappet, i alle fall fram til 9-10 DPO [emoji23]
Det er så sinnsykt godt å komme inn i DPO syntes jeg [emoji1] Ting blir liksom mer avslappet, i alle fall fram til 9-10 DPO [emoji23]
jeg og vil i dpo land!!!!!!
Så koselig, hvem er det for?Jeg skal ikke annet i helgen enn på babyshower [emoji170][emoji170][emoji170]
Hurra, håper dpo-land går fort (jeg vet at det vanligvis ikke gjør det)Woho, mest sannsynlig 2 dpo i dag [emoji106] endelig et nytt kapittel i syklusen [emoji23]
Jada. Kan komme elslim både før og etter elHm.. Skeptisk plutselig. EL slim nå igjen på papiret, 2 dager etter pos EL test. Er dette normalt?
En får i alle fall noen dager "fri" Tenker at første test ryker fredag eller lørdag neste uke Enn du?Enig, Man har liksom funnet el og gjort det man kan... føles veldig greit Men så tar det ikke mange dagene før jeg begynner å analysere alt som skjer med kroppen... når tenker du å begynne å teste??
Hehe, jeg syntes tiden før EL er tortur jegNoen dager fri?!? Skjønner ikke hva dere snakker om... syns dpo dagene er rene torturen jeg, de tar jo aldri slutt, og jeg innbilder meg alltid masse symptomer hele tiden[emoji32] så når TR kommer er jeg både lettet og skuffet. DA slapper jeg av [emoji85]
Hehe, jeg syntes tiden før EL er tortur jeg
Enig. Verste tiden [emoji14]Hehe, jeg syntes tiden før EL er tortur jeg
Da er visst jeg også rar, dpo-land er drepen!Og jeg som trodde dere var rare, er visst jeg som er det skjønner jeg[emoji23][emoji85]
Så koselig, hvem er det for?