IKM UKE 15 ❤

Woho, mest sannsynlig 2 dpo i dag [emoji106] endelig et nytt kapittel i syklusen [emoji23]

Det er så sinnsykt godt å komme inn i DPO syntes jeg [emoji1] Ting blir liksom mer avslappet, i alle fall fram til 9-10 DPO [emoji23]

Det er så sinnsykt godt å komme inn i DPO syntes jeg [emoji1] Ting blir liksom mer avslappet, i alle fall fram til 9-10 DPO [emoji23]

Enig, Man har liksom funnet el og gjort det man kan... føles veldig greit:-) Men så tar det ikke mange dagene før jeg begynner å analysere alt som skjer med kroppen... :P når tenker du å begynne å teste??

43c9feae6d7deac85cd60b9faf2dd4ff.jpg

Er heldigvis positiv ennå :)

Hm.. Skeptisk plutselig. EL slim nå igjen på papiret, 2 dager etter pos EL test. Er dette normalt?

Enig, Man har liksom funnet el og gjort det man kan... føles veldig greit:) Men så tar det ikke mange dagene før jeg begynner å analysere alt som skjer med kroppen... :p når tenker du å begynne å teste??
En får i alle fall noen dager "fri" :D Tenker at første test ryker fredag eller lørdag neste uke:) Enn du?

Jeg slappet kanskje litt av onsdag og i går. I dag kjenner jeg på alt av symptomer [emoji23] Haha Off denne prøvetiden er jammen meg slitsom for psyken[emoji23][emoji23]
Jeg tenker svi av første test neste søndag. 9 april[emoji854] (om jeg klarer å holde meg "så lenge" ) [emoji28]

Noen dager fri?!? Skjønner ikke hva dere snakker om... syns dpo dagene er rene torturen jeg, de tar jo aldri slutt, og jeg innbilder meg alltid masse symptomer hele tiden[emoji32] så når TR kommer er jeg både lettet og skuffet. DA slapper jeg av [emoji85]

Ser ut til at syklusen blir kort denne gangen.... fordelen viser seg at vi hadde høy score i forhold til timing denne gangen, så får vi se[emoji1]

9d69459b5a22a354ccb82f2ac1917f29.png

Noen dager fri?!? Skjønner ikke hva dere snakker om... syns dpo dagene er rene torturen jeg, de tar jo aldri slutt, og jeg innbilder meg alltid masse symptomer hele tiden[emoji32] så når TR kommer er jeg både lettet og skuffet. DA slapper jeg av [emoji85]
Hehe, jeg syntes tiden før EL er tortur jeg :wideyed:

Back
Topp