IKM UKE 15 ❤

Hva var det jeg sa i går? Hadde jeg ikke vært på cd 8 så hadde jeg trodd jeg hadde el I går pga smertene?

9c4bf06ec65fe3f8634931889c1dbd67.jpg

Håper tempen kødder. Isåfall samarbeider ikke utflod, hormoner eller eggstokker :s
Skal sies at jeg sov utrolig tungt i natt med pysj og dyna godt pakka rundt meg, våkna sinnsykt varm.

Mikroskopet tilsier at noe snart vil skje i allefall:
d2c469ca5ca48ff869ee561dd4ba2ef0.jpg

Hva var det jeg sa i går? Hadde jeg ikke vært på cd 8 så hadde jeg trodd jeg hadde el I går pga smertene?

Håper tempen kødder. Isåfall samarbeider ikke utflod, hormoner eller eggstokker :s
Skal sies at jeg sov utrolig tungt i natt med pysj og dyna godt pakka rundt meg, våkna sinnsykt varm.

Herregud, så fascinerende med dette mikroskopet ditt :p

Jeg har droppet litt el-testene siden jeg bare blir forvirret av de... men i dag steg tempen ganske mye! Tror dere el var i går sånn som den skulle? Hadde en del stikk på høyre side...
21f4b8f9351eca6a5542233b0aaff35b.png

Herlighet så spennende det mikroskopet ditt er.

Hadde aldri hørt om det før du kom å viste bilder ;)

Men føler du at det fungerer optimalt i forhold til å vise el? Nå har du vell testet i det i 2,5pp?
Gjorde det første pp men vi får se denne :)
Hater å drive å holde meg sånn hver dag [emoji14]
Lite vits at jeg setter igang med det nå da:p men håper du påvirker flere til å prøve :)
Hehe, ja nei du er ferdig, you lucky pig [emoji14]

Min el-test er enda svakere i dag så nå kan jeg senke skuldrene og telle ned dpodager:)
I dag er det svømmetrening som står på tapeten[emoji1] Har dere noen morsomme planer i helgen? Ønsker dere en knallfin fredag[emoji169]

Min el-test er enda svakere i dag så nå kan jeg senke skuldrene og telle ned dpodager:)
I dag er det svømmetrening som står på tapeten[emoji1] Har dere noen morsomme planer i helgen? Ønsker dere en knallfin fredag[emoji169]

Her blir helgen tilbrakt på jobb[emoji17] God helg til dere alle! [emoji4]

Back
Topp