Egget slapp sikkert i natt ja [emoji1319][emoji1319][emoji1319]
Ja kan se slik ut endelig! Blir spennende å se tempen i morgen og lørdag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Egget slapp sikkert i natt ja [emoji1319][emoji1319][emoji1319]
Spennende nå fremover da!3 DPO i dag og der kom endelig krysset!
Kan ikle si at jeg har sånn kjempe trua på at el har vært med den lille stigningen der da, men det stemmer sikkert!
Nå er den vel endelig negativ?[emoji1][emoji120]
Jeg fikk denne nå, så da er ikke egget klekket enda Stemmer godt overens med murringene jeg har nå! Skikkelig intenst Min kjære er straks hjemme, blir nok en varm velkomst
Hehe Takk for detHan blir nok tatt i mot med åpne armer da ja[emoji23] kos dere
Ble det ikke el likevel?
Hva skjer?
Det er heeeelt innafor! Hilsen ei som akkurat krøp ut av sengehalmen selvJo.. Men ikke sex. Men det løste seg i sted. Antar 22 timer etter positiv EL-test er innafor mht svømmere?
VictoriaH - 1 pp etter SA (IVF) - første barnet - EL 30.04 - IKM 14.04
Så bra at det ble noe av likevel Spennende!Jo.. Men ikke sex. Men det løste seg i sted. Antar 22 timer etter positiv EL-test er innafor mht svømmere?
VictoriaH - 1 pp etter SA (IVF) - første barnet - EL 30.04 - IKM 14.04
Wii, da er du skrevet opp! Masse lykke til!Mon25 - PP3 (pp1 etter SA) - B2 - EL 29.03 - IKM 12.04
Hadde jeg ikke vært på cd 8 så hadde jeg vært sikker på at el kom idag... fy søren for en stikking jeg har hatt idag... litt redd for at det er tr som kommer, men har ikke spotta heller så..
Wii, da er du skrevet opp! Masse lykke til!
Uten sex blir det ikke barn Men løste seg
Hadde jeg ikke vært på cd 8 så hadde jeg vært sikker på at el kom idag... fy søren for en stikking jeg har hatt idag... litt redd for at det er tr som kommer, men har ikke spotta heller så..