IKM UKE 15 ❤

dd10edfe23ad3a3090790a6af00dd84d.jpg

Vil dere si dere enig i at denne endelig er negativ??:D

Æææh, jeg vil og telle dpo dager. .. selvom jeg begynner å kjenne meg litt redd for ny skuffelse og supertidelig tr igjen..

Men en anna ting: hvor langt tenker man det fertile vinduet er? 3-4 dager tom el og en dag etter?

Æææh, jeg vil og telle dpo dager. .. selvom jeg begynner å kjenne meg litt redd for ny skuffelse og supertidelig tr igjen..

Men en anna ting: hvor langt tenker man det fertile vinduet er? 3-4 dager tom el og en dag etter?

Ja, det tenker jeg. Appen min sier 5 dager. 4 dager er el. 5 dagen er egget sluppet. 6 dagen er 1 dpo.
Det mener vertfall life appen min.

Og ja. Jeg og vil telle dpo dager!!!! Føler alle har smile fjes eller 2 sterke streker:P

Er det vanlig at egglederene variere på å slippe egget. Eller blir det alltid en favoritt eggleder.
Jeg kjenner det alltid mest på venstre side...

Er det vanlig at egglederene variere på å slippe egget. Eller blir det alltid en favoritt eggleder.
Jeg kjenner det alltid mest på venstre side...

Jeg tror hos meg slippes det oftest på høyre. Noe som er helt utrolig. For den var tett. Men kroppen fikset opp i det selv. Denne gangen er jeg usikker. Og gynekologen kunne ikke si noe heller for begge sidene lå helt likt til å kunne slippe. Så det kunne være jeg slapp fra begge sider denne pp.

Men vil tro den ene er litt mer dominerende enn den andre :)

Back
Topp