IKM UKE 15 ❤

Hei fininger[emoji1] Så godt å se så god stemning[emoji295]️ I dag skal jeg ikke gjøre noen verdens ting. Bare slappe av.
Dagens el-test ble teststreken raskt sterk. Igjen.. Men ikke like sterk som i går. Så jeg håper den blir tydelig negativ snart[emoji120] Ønsker dere alle en fantastisk dag[emoji169]

af6f1afb861976bbf6d43f8e89320ba7.jpg

Max på monitoren i dag. :)
646d0fd630fd49a1fe7d31a1b079f7b3.jpg

Og testen i morges :p så meget klar for negativ nå [emoji23]

af6f1afb861976bbf6d43f8e89320ba7.jpg

Max på monitoren i dag. :)
646d0fd630fd49a1fe7d31a1b079f7b3.jpg

Og testen i morges :p så meget klar for negativ nå [emoji23]
Nå er det lov å tro den blir negativ snart! Lykke til :-)

Hei fininger[emoji1] Så godt å se så god stemning[emoji295]️ I dag skal jeg ikke gjøre noen verdens ting. Bare slappe av.
Dagens el-test ble teststreken raskt sterk. Igjen.. Men ikke like sterk som i går. Så jeg håper den blir tydelig negativ snart[emoji120] Ønsker dere alle en fantastisk dag[emoji169]
Så deilig med avslappings dag. Idag har jeg alt for mye på agendaen. Så i dag blir det ikke noe hvile før 21.30. Men da skal sofaen blir veldig god å komme hjem til ;)

CD13, endelig blinkende smiley og plutselig masse el-slim nå!! Murrer bra på høyre side også! Lurer på om el kanskje er på tur litt tidligere (forventet først lørdag/søndag), og det er jo akkurat som bestilt! Da rekker vi noen runder før samboer reiser :D og sola skinner! Nei nå er jeg glad og forventningsfull gitt :D

Heier på alle eggene deres damer!

CD13, endelig blinkende smiley og plutselig masse el-slim nå!! Murrer bra på høyre side også! Lurer på om el kanskje er på tur litt tidligere (forventet først lørdag/søndag), og det er jo akkurat som bestilt! Da rekker vi noen runder før samboer reiser :D og sola skinner! Nei nå er jeg glad og forventningsfull gitt :D

Hurra. Kos dere med aksjene ;)

Åå så bra[emoji1][emoji1]

Back
Topp