Jøss så smart med sånne personlige bokser på toalettet! Det er jo noe alle skulle hatt[emoji85][emoji106] Slippe snike seg rundt[emoji23] Hvordan går det med alle sammen i dag?[emoji295]️
Går fint her, litt skuffa over fortsatt tom sirkel på el-testen, hadde håpa å få el litt tidligere siden samboer reiser bort gryyytidlig på fredag.. og ikke er hjemme før mandag (og da drar han omtrent rett på jobb..) Så om el finner ut den skal drøye til søndag får vi litt dårlige sjangser synes jeg
men, samtidig er jeg glad, for i dag fikk vi endelig prata om hvordan vi skal gjøre ting framover. han har nemlig vært særdeles lite fan av planlagt/pliktsex. Det er vi jo begge, men det er ikke alltid vi har truffet rett dager om vi bare er "spontane", noe som har ført til en del frustrasjon hos meg. Og det har vært vanskelig å snakke om må jeg innrømme. Og det gjelder både denne og en evt neste pp at han reiser bort + jobber mye.. Men nå var han enig i at vi bare må legge til rette for å legge inn aksjer frem til og med torsdag + mandag, uansett om vi bare har bittelitt tid sammen her og der. Og jeg er veldig letta for at det gikk så problemfritt å snakke om det!
Fler som har litt utfordring med å få tida/spontaniteten til å strekke til? Hvordan løser dere det?