IKM UKE 15 ❤

5895a10f7e85e193bfbdbe6d352c28b5.jpg

Svakere i dag og blodtråder i slimet i dag!

Slik ble testen etter lunsj;) Får ta en ny en senere i ettermiddag:) Mye rart å drive med på jobb:rolleyes:

Vedlegg

• IMG_2939.JPG
    IMG_2939.JPG
    961,1 KB · Visninger: 85
Æsj, nå syntes jeg at el kan komme :Heartred

Haha, godt det ikke er bare meg som tester på jobb ;)
Føler seg ikke bare litt dum som sniker inn på toalettet med et glass for å teste :facepalm: Må bare le av meg selv!!:hilarious:

Føler seg ikke bare litt dum som sniker inn på toalettet med et glass for å teste :facepalm: Må bare le av meg selv!!:hilarious:
Haha, ikke sant :D Heldigvis er det ganske normalt å gå rundt med et urinprøveglass på jobb hos oss:D Mindre normalt å ta det med når en selv skal på toalettet :hilarious:

Haha, ikke sant :D Heldigvis er det ganske normalt å gå rundt med et urinprøveglass på jobb hos oss:D Mindre normalt å ta det med når en selv skal på toalettet :hilarious:
Er ikke grenser for hva man kan finne på i disse prøvetider ;) Her er det derimot IKKE normalt :hilarious: Ikke blitt busta enda heldigvis!

Haha. Gjør akkurat det samme[emoji6] men hurra for positiv test da[emoji1360]
Absolutt hurra!:) Min kjære spurte til og med når vi burde ha sex i går for at det skulle passe best mulig ift el:eek: Holdt på å dette av stolen! Etter ett år med prøving er dette første gangen, ikke bare jeg som begynner å bli utålmodig :p Må le litt av meg selv når jeg tenker at dette er langt mer romantisk å si enn "jeg elsker deg". :rolleyes: Sånn går det når en spire er alt man ønsker seg ;)

Er ikke grenser for hva man kan finne på i disse prøvetider ;) Her er det derimot IKKE normalt :hilarious: Ikke blitt busta enda heldigvis!
Vi har sånne personlig bokser på toalettet med litt tamponger i osv. Der har jeg eltester og urinprøveglass [emoji14]

Selvom alle her veit vi prøver så er jeg fortsatt redd for at noen skal snike i den eller skulle låne en tampong eller noe [emoji14]

Æsj, nå syntes jeg at el kan komme :Heartred

Jaaa! Ikke klar for noe tull nå! :p

Har du hatt positiv test? At egget er sluppet nå?

Den var jo "positiv" i går, men jeg har hatt sterkere enn det uten at egget har sluppet, så tror ikke egget har sluppet ennå nei!

Iih. Andre symptomer? Heia egget :)

Har litt murringer i korsryggen og liiiiitt ubehag i venstre eggstokk under akten i går og litt stikking, men ikke ømme pupper i det hele tatt nå..

Hører de sier at man er veldig fruktbar når man får blodtråder i slimet når man har EL! :D heia gullegget!

Håper det!!! :D [emoji173][emoji173][emoji173]

Vi har sånne personlig bokser på toalettet med litt tamponger i osv. Der har jeg eltester og urinprøveglass [emoji14]

Selvom alle her veit vi prøver så er jeg fortsatt redd for at noen skal snike i den eller skulle låne en tampong eller noe [emoji14]
Haha! Herlig. Genialt med slike bokser da :-) Her må jeg luske rundt i gangen og sjekke om det er grønt lys ;):rolleyes:

Jøss så smart med sånne personlige bokser på toalettet! Det er jo noe alle skulle hatt[emoji85][emoji106] Slippe snike seg rundt[emoji23] Hvordan går det med alle sammen i dag?[emoji295]️

Haha! Herlig. Genialt med slike bokser da :-) Her må jeg luske rundt i gangen og sjekke om det er grønt lys ;):rolleyes:
Hehe, ja. Ta på stor cardigan hver gang man skal på do [emoji28]
Jøss så smart med sånne personlige bokser på toalettet! Det er jo noe alle skulle hatt[emoji85][emoji106] Slippe snike seg rundt[emoji23] Hvordan går det med alle sammen i dag?[emoji295]️
Ja, synes det liksom er flaut nok når jeg må hente meg tampong liksom [emoji14]

Med meg går det fint, kjenner kroppen jubler over å ha truffet blink på kostholdet de siste to dagene ^^

Med deg da?:)

Back
Topp