Høres ut som noe skjer når skal du teste igjen?
Blir en test i 6-7 tiden vil jeg tro, når jeg kommer hjem fra jobb og fått i meg middag håper på negativ da!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som noe skjer når skal du teste igjen?
Velkommen skal du være! Masse lykke til!IKM Søndag 16/04, 1 pp etter SA, barn nr 1, forventa EL Tirsdag 04/04.
Æsj, nå syntes jeg at el kan komme
Svakere i dag og blodtråder i slimet i dag!
Haha, godt det ikke er bare meg som tester på jobbSlik ble testen etter lunsj Får ta en ny en senere i ettermiddag Mye rart å drive med på jobb
Føler seg ikke bare litt dum som sniker inn på toalettet med et glass for å teste Må bare le av meg selv!!Æsj, nå syntes jeg at el kan komme
Haha, godt det ikke er bare meg som tester på jobb
Haha, ikke sant Heldigvis er det ganske normalt å gå rundt med et urinprøveglass på jobb hos oss Mindre normalt å ta det med når en selv skal på toalettetFøler seg ikke bare litt dum som sniker inn på toalettet med et glass for å teste Må bare le av meg selv!!
Føler seg ikke bare litt dum som sniker inn på toalettet med et glass for å teste Må bare le av meg selv!!
Iih. Andre symptomer? Heia egget
Er ikke grenser for hva man kan finne på i disse prøvetider Her er det derimot IKKE normalt Ikke blitt busta enda heldigvis!Haha, ikke sant Heldigvis er det ganske normalt å gå rundt med et urinprøveglass på jobb hos oss Mindre normalt å ta det med når en selv skal på toalettet
Absolutt hurra! Min kjære spurte til og med når vi burde ha sex i går for at det skulle passe best mulig ift el Holdt på å dette av stolen! Etter ett år med prøving er dette første gangen, ikke bare jeg som begynner å bli utålmodig Må le litt av meg selv når jeg tenker at dette er langt mer romantisk å si enn "jeg elsker deg". Sånn går det når en spire er alt man ønsker segHaha. Gjør akkurat det samme[emoji6] men hurra for positiv test da[emoji1360]
Vi har sånne personlig bokser på toalettet med litt tamponger i osv. Der har jeg eltester og urinprøveglass [emoji14]Er ikke grenser for hva man kan finne på i disse prøvetider Her er det derimot IKKE normalt Ikke blitt busta enda heldigvis!
Æsj, nå syntes jeg at el kan komme
Jaaa! Ikke klar for noe tull nå!
Har du hatt positiv test? At egget er sluppet nå?
Den var jo "positiv" i går, men jeg har hatt sterkere enn det uten at egget har sluppet, så tror ikke egget har sluppet ennå nei!
Iih. Andre symptomer? Heia egget
Har litt murringer i korsryggen og liiiiitt ubehag i venstre eggstokk under akten i går og litt stikking, men ikke ømme pupper i det hele tatt nå..
Hører de sier at man er veldig fruktbar når man får blodtråder i slimet når man har EL! heia gullegget!
Håper det!!! [emoji173][emoji173][emoji173]
Hoho, alt en gjør for prøvingen altsåEr ikke grenser for hva man kan finne på i disse prøvetider Her er det derimot IKKE normalt Ikke blitt busta enda heldigvis!
Haha! Herlig. Genialt med slike bokser da Her må jeg luske rundt i gangen og sjekke om det er grønt lysVi har sånne personlig bokser på toalettet med litt tamponger i osv. Der har jeg eltester og urinprøveglass [emoji14]
Selvom alle her veit vi prøver så er jeg fortsatt redd for at noen skal snike i den eller skulle låne en tampong eller noe [emoji14]
Hehe, ja. Ta på stor cardigan hver gang man skal på do [emoji28]Haha! Herlig. Genialt med slike bokser da Her må jeg luske rundt i gangen og sjekke om det er grønt lys
Ja, synes det liksom er flaut nok når jeg må hente meg tampong liksom [emoji14]Jøss så smart med sånne personlige bokser på toalettet! Det er jo noe alle skulle hatt[emoji85][emoji106] Slippe snike seg rundt[emoji23] Hvordan går det med alle sammen i dag?[emoji295]️