IKM UKE 15 ❤

Formen kommer seg fort. Man må bare pine seg igjennom noen økter :)
En treningsøkt er aldri så god som når den er over [emoji14]

Samboern og jeg trente ofte på lørdagsmorgenen da mudo var her vi bor (åpna 5 så vi var deg ofte kl 6). Etter trening dro vi innom å kjøpte god frokost og sovna noen timer på sofaen ^^ det var så deilig [emoji14]

Hørtes ut som en fin rutine:-)

Hvor mange timer etter forrige do besøk bør man vente før man tar el test?

Sies vel helst 4 timer.

Jeg tok disse med kun 2 timers mellomrom. Og skjedd en god del på de 2 timene

c3631be0baf0fbed81f1d4dfc83cf148.jpg

fae41a28e9910f09e8dedf6cd6b6ea5d.jpg

Positiv ELtest i dag! To dager tidligere enn vanlig! :happy: Mannen mener det er fordi vi var hos gyn og "spylte" opp på torsdag (UL med kontrast) :wacky: tror vi må ta et lite fysiologikurs her:p

Ellers går dagen med på å vente på tlf dra fertilitetsklinikken, som vi trodde skylle komme i går..... dagen blir laaaaang.....

Formen kommer seg fort. Man må bare pine seg igjennom noen økter :)
En treningsøkt er aldri så god som når den er over [emoji14]

Samboern og jeg trente ofte på lørdagsmorgenen da mudo var her vi bor (åpna 5 så vi var deg ofte kl 6). Etter trening dro vi innom å kjøpte god frokost og sovna noen timer på sofaen ^^ det var så deilig [emoji14]

Det hørtes jo faktisk kjempe koselig ut[emoji6]

Jeg gir snart opp. Dag 16 og tom sirkel. Bør være her i løpet av kvelden eller imorgen tidlig om tablettene har fungert.. Redd de ikke har gjort det denne runden når vi trengte det som mest :(

IMG_5625.JPG

Positiv ELtest i dag! To dager tidligere enn vanlig! :happy: Mannen mener det er fordi vi var hos gyn og "spylte" opp på torsdag (UL med kontrast) :wacky: tror vi må ta et lite fysiologikurs her:p

Ellers går dagen med på å vente på tlf dra fertilitetsklinikken, som vi trodde skylle komme i går..... dagen blir laaaaang.....

CD 25 og positiv eltest her også. Tester igjen i ettermiddag[emoji120]

Så gøy med positive tester da. Jeg også vil[emoji13]

Så mange som er rundt el nå! Jeg håper på positiv el test nå etter lunsj ;) Er så spent!
Kos dere i halmen de neste dagene jenter:rolleyes::)

Jeg gir snart opp. Dag 16 og tom sirkel. Bør være her i løpet av kvelden eller imorgen tidlig om tablettene har fungert.. Redd de ikke har gjort det denne runden når vi trengte det som mest :(

Vis vedlegget 222174
Så frustrerende å gå og vente på om det blir el eller ikke :( Håper sånn på at pillene virker for deg og gir deg et egg:Heartred

Back
Topp