Trur el er i dag jeg til tross for siste positiv test Lørdagsmorgen [emoji4] Voldsomt til stikking og pressing eggstokk/livmorsområdet. Tempen er heller ikke gått opp til i dag så [emoji6]
Heia egget!! nå blir det baby!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trur el er i dag jeg til tross for siste positiv test Lørdagsmorgen [emoji4] Voldsomt til stikking og pressing eggstokk/livmorsområdet. Tempen er heller ikke gått opp til i dag så [emoji6]
Dævnen. Teen funka kanskje altså?Ja, har hørt rykter om dette!
Sjekk her da! Testet nettopp!første bildet tok jeg med én gang! Andre 5 min
Håper vi får like sterke gtester! hurraaa!!!
Dævnen. Teen funka kanskje altså?
Håpe du ikke har positive i evigheter nå da [emoji14]
Kan se sånn ut ja wooohooo! Ja nå skal den søren ikke drive å drøye altså [emoji23] da er jeg jo like langt [emoji85] nå skal jeg teste hver gang jeg tisser [emoji23]
Da er det søten meg bevist at urter kan hjelpe ass [emoji14] Når folk du første positive forrige gang da?Kan se sånn ut ja wooohooo! Ja nå skal den søren ikke drive å drøye altså [emoji23] da er jeg jo like langt [emoji85] nå skal jeg teste hver gang jeg tisser [emoji23]
Jeg og starta med testingen idag
Lykke til med testingen din
Da er det søten meg bevist at urter kan hjelpe ass [emoji14] Når folk du første positive forrige gang da?
veldig spennende.Takk, og lykke til du også! Er så spennende altså!
Jaja, dere, en heeel uke til el her [emoji28] føler jeg henger så etter ass [emoji14] Er så heldig at den fertile perioden starter på fredag da, så da veit jeg hva jeg skal gjøre i helgen [emoji14]
Ellers drikkes det både lakrisrot te og grapefrukjuice til frokost. Kræsja i smågodt-disken til kiwi idag, ja den nye med masse mini paprika, mini agurk osv [emoji14]
Skal være flink å få i meg nok vann og alt anna som er bra ^^
Jaa. Neste Tirsdag har jeg og [emoji14]Jeg har EL på neste Tirsdag - så føler også jeg må vente en evighet :'D
Så koselig at vi er i samme gruppe nå da
Jeg må nok hoppe inn her til dere jeg[emoji1] Var egentlig i uke 14 men eggløsningen har vært litt treg denne pp. Fikk denne testen nå i dag[emoji4] Testet tidligere i syklusen og hadde positiv test, men da har nok ikke egget sluppet[emoji4]
Så koselig at vi er i samme gruppe nå da
Skal jeg fjerne deg fra lista uke 14?
Er det noen av dere som er flinke til å trene?
Trener da 3 dager i uka. Før jobb selvsagt, hadde ikke orka ellers [emoji14]Er det noen av dere som er flinke til å trene?
Ja, tenker det samme [emoji14] jeg er liksom ikke "ny" her inne lenger [emoji14]Var brått veldig mange kjente i denne ikm gruppen nå. Men blir vell slik når en går igjen i flere mnder