IKM UKE 15 ❤

Trur el er i dag jeg til tross for siste positiv test Lørdagsmorgen [emoji4] Voldsomt til stikking og pressing eggstokk/livmorsområdet. Tempen er heller ikke gått opp til i dag så [emoji6]

Heia egget!! :D nå blir det baby!!!!

Ja, har hørt rykter om dette! :D
Sjekk her da! Testet nettopp!
b59736802b5965df478141b9203ceecc.jpg
1598e8b9062c94c7fa381c334c72a8be.jpg
første bildet tok jeg med én gang! Andre 5 min :)
Håper vi får like sterke gtester! :D hurraaa!!!
Dævnen. Teen funka kanskje altså?:D
Håpe du ikke har positive i evigheter nå da [emoji14]

Dævnen. Teen funka kanskje altså?:D
Håpe du ikke har positive i evigheter nå da [emoji14]

Kan se sånn ut ja :D wooohooo! Ja nå skal den søren ikke drive å drøye altså [emoji23] da er jeg jo like langt [emoji85] nå skal jeg teste hver gang jeg tisser [emoji23]

Kan se sånn ut ja :D wooohooo! Ja nå skal den søren ikke drive å drøye altså [emoji23] da er jeg jo like langt [emoji85] nå skal jeg teste hver gang jeg tisser [emoji23]
Da er det søten meg bevist at urter kan hjelpe ass [emoji14] Når folk du første positive forrige gang da?

Jaja, dere, en heeel uke til el her [emoji28] føler jeg henger så etter ass [emoji14] Er så heldig at den fertile perioden starter på fredag da, så da veit jeg hva jeg skal gjøre i helgen [emoji14]

Ellers drikkes det både lakrisrot te og grapefrukjuice til frokost. Kræsja i smågodt-disken til kiwi idag, ja den nye med masse mini paprika, mini agurk osv [emoji14]
Skal være flink å få i meg nok vann og alt anna som er bra ^^

Jeg har EL på neste Tirsdag - så føler også jeg må vente en evighet :'D

f0b76fdb33aa21d10322001fa7101669.jpg

Jeg må nok hoppe inn her til dere jeg[emoji1] Var egentlig i uke 14 men eggløsningen har vært litt treg denne pp. Fikk denne testen nå i dag[emoji4] Testet tidligere i syklusen og hadde positiv test, men da har nok ikke egget sluppet[emoji4]

Dag 15, lite spennende gitt..

IMG_5621.JPG

IMG_3917.JPG

Den øverste fra i morges, den nederste fra i kveld. Venter fortsatt på fast! Hadde bittelitt el slim i sta da, wohooo!

f0b76fdb33aa21d10322001fa7101669.jpg

Jeg må nok hoppe inn her til dere jeg[emoji1] Var egentlig i uke 14 men eggløsningen har vært litt treg denne pp. Fikk denne testen nå i dag[emoji4] Testet tidligere i syklusen og hadde positiv test, men da har nok ikke egget sluppet[emoji4]
Så koselig at vi er i samme gruppe nå da:p

Skal jeg fjerne deg fra lista uke 14?:)

Er det noen av dere som er flinke til å trene?

Back
Topp