IKM UKE 15 ❤

min fertile periode starter i morgen sier appen. men har ikke troen [emoji14]
Tror vår el kommer til å følge hverandre jeg skvirevippen ;) Vi kan heller krangle om nyttårsbarnet [emoji14]

Om 1 time nå så ryker første el test. Spennende :D
Haha [emoji14] hadde vært koselig med følge, så får vi heller presse på eller knipe art når det nærmer seg nyttårs [emoji28]

Men sånn er det å ha kort lf [emoji14] men hvem veit. Kan hende lf strekker seg heeelt til neste år :D

Denne pp har jeg bestemt meg for å ikke høre så godt etter på alle symptomer som kroppen gir.
Jeg skal rett og slett prøve å være litt laidback.

gjenstår å se om jeg klarer det.

Her var det du hadde skrevet det ja :p Hehe [emoji23]
Huff, ja eller at jeg får en tullerusk syklus nå? Neida! Håper jeg er ekstra fruktbar. Får vel prøve å sminke meg og slippe ut håret fra tantedotten min (som mannen hater). Så får jeg kanskje mannen med på en babydans når han kommer hjem fra jobb. Jeg sov som en stein når han kom hjem fra trening i går og i dag tidlig ble det for mye fjas for at vi skulle hatt tid før han dro på jobb.
haha.. Nå tolket jeg dette svaret som skikkelig koffert :p ;P

LER HØYT :laughing025

Men ja. DEN tante dotten kan du prøve å slippe ned:cool14 Noe sexy undertøy gjør susen også ;)
Haha, tenkte også litt koffert da ;)

Har endelig starta el-testinga her også! Fortsatt tom sirkel, men føles godt å være i gang, særlig etter en ganske lang ufrivillig pause nå, både fra prøving og kos. Pliiiiis la det bli baby! Samboer reiser bort i deler av det fertile vinduet, men krysser alt jeg har for at el kommer litt tidlig eller seint så vi rekker en del aksjer likevel:) happy humping alle dere som er i gang!

haha.. Nå tolket jeg dette svaret som skikkelig koffert :p ;P

LER HØYT :laughing025

Men ja. DEN tante dotten kan du prøve å slippe ned:cool14 Noe sexy undertøy gjør susen også ;)

HAHAHA så ikke før nå at tantedotten kunne finnes flere steder på kroppen!! Men jeg mente den på toppen av hodet :p skal se om jeg finner noe sexy undertøy :p mannen min pleier å like birthday-suiten min bedre enn undertøy :p har prøvd flere ganger med sexy undertøy, men han syns jeg er finere uten undertøy sier han bare [emoji23]

Har endelig starta el-testinga her også! Fortsatt tom sirkel, men føles godt å være i gang, særlig etter en ganske lang ufrivillig pause nå, både fra prøving og kos. Pliiiiis la det bli baby! Samboer reiser bort i deler av det fertile vinduet, men krysser alt jeg har for at el kommer litt tidlig eller seint så vi rekker en del aksjer likevel:) happy humping alle dere som er i gang!

Hurra! Håper dere får full klaff og verdens beste julegave i år [emoji173][emoji173]

Da endelig tør jeg å tro at el er på gang! :) CD 35 altså! Blir jaggu en lang syklus etter aborten.
599ea7eea08281f614be04b8b67b2142.jpg

Vil tro el er i morgen. Så vil si:

Mon25 - b2 - pp3 (pp1 etter abort) - el 28.03 - ikm 11.04

Da endelig tør jeg å tro at el er på gang! :) CD 35 altså! Blir jaggu en lang syklus etter aborten.

Hurra!!! [emoji173][emoji173][emoji173] krysser fingrene for deg [emoji173][emoji173][emoji173]

Hurra!!! [emoji173][emoji173][emoji173] krysser fingrene for deg [emoji173][emoji173][emoji173]

Tusen takk[emoji173][emoji173] Er så lang og se at testen er positiv uten tvil, at jeg sikkert blir å duppe test hver gang jeg er på do nå [emoji23][emoji23][emoji23]
Blir virkelig spennende å se om tempen blir enig etterhvert her nå!! :)

Hvordan ser det ut hos deg da?[emoji173]

Tusen takk[emoji173][emoji173] Er så lang og se at testen er positiv uten tvil, at jeg sikkert blir å duppe test hver gang jeg er på do nå [emoji23][emoji23][emoji23]
Blir virkelig spennende å se om tempen blir enig etterhvert her nå!! :)

Hvordan ser det ut hos deg da?[emoji173]

Hehe ja! Nå er det jo bare å vente i spenning til den blir negativ :p
Jeg skal ta en test så snart jeg må tisse :) så får vi se.. jeg har hatt litt rosa utflod i går kveld og i dag. Så lurer meg på om det kan være el-blødning?

Hehe ja! Nå er det jo bare å vente i spenning til den blir negativ :p
Jeg skal ta en test så snart jeg må tisse :) så får vi se.. jeg har hatt litt rosa utflod i går kveld og i dag. Så lurer meg på om det kan være el-blødning?

Oioioi, spennende! Sies at man er mer fruktbar da! [emoji106] får håp testen er knallpositiv, så fyker vi inn i desember sammen [emoji173]

HAHAHA så ikke før nå at tantedotten kunne finnes flere steder på kroppen!! Men jeg mente den på toppen av hodet :p skal se om jeg finner noe sexy undertøy :p mannen min pleier å like birthday-suiten min bedre enn undertøy :p har prøvd flere ganger med sexy undertøy, men han syns jeg er finere uten undertøy sier han bare [emoji23]
birthday suiten? Hva er det?

Jeg og starta med testingen idag :)

Lykke til med testingen din:D

Hurra! Endelig[emoji16][emoji16] Heia egget!![emoji173]️

Trur el er i dag jeg til tross for siste positiv test Lørdagsmorgen [emoji4] Voldsomt til stikking og pressing eggstokk/livmorsområdet. Tempen er heller ikke gått opp til i dag så [emoji6]

Back
Topp