Trener alt i fra 3-4 ganger i ukenEr det noen av dere som er flinke til å trene?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trener alt i fra 3-4 ganger i ukenEr det noen av dere som er flinke til å trene?
Er det noen av dere som er flinke til å trene?
Trener da 3 dager i uka. Før jobb selvsagt, hadde ikke orka ellers [emoji14]
Ja, tenker det samme [emoji14] jeg er liksom ikke "ny" her inne lenger [emoji14]
Kunne godt tenke meg alle dere videre til desember. Blir trist av å tenke på at vi kommer til å bli delt opp i forskjellige termin grupper.
Hva trener dere da?
Hva trener dere da?
Jeg svømmer også prøver jeg å få til en eller to spinningtimer i uka
I kveld har jeg masse EL-slim, og i går kveld fikk vi lagt inn noen aksjer. Jeg satser på at EL kommer i løpet av de nærmeste dagene
Ofte styrke. Mista en del da jeg slanka meg, men må en kardioøkt til innimellom, og da blir det som oftest intervallerHva trener dere da?
Ofte styrke. Mista en del da jeg slanka meg, men må en kardioøkt til innimellom, og da blir det som oftest intervaller
Om sommeren blir det noen joggeturer ute også
Formen kommer seg fort. Man må bare pine seg igjennom noen økterJeg misunner dere som jogger. Jeg har null glede av det men det ser så deilig ut når man har kondisjon og glede av det. Jeg er mer på svømming og sykling. Kan til nød løpe litt på mølle, men blir fort lei[emoji28]