IKM UKE 15 ❤

Kunne godt tenke meg alle dere videre til desember. Blir trist av å tenke på at vi kommer til å bli delt opp i forskjellige termin grupper.

Vi skal til desember !! Sykt mange "kjente" i denne ikm gruppa ja.. kikket på listen i sta, og tenkte bare wow her blir jeg ekstra glad hvis sånn omtrentlig alle blir gravide :-)

69345ebb4c41d9b9e8c0fedb142ee3d5.jpg

Bildet tatt rett etter testen ble dyppet. Hva tror dere?

7110b7e7d8eeca84af4c9b52a24118a7.jpg

Dette tatt etter 3 min. Som står i bruksanvisningen. Vil tro jeg får positiv i morgen kanskje. Begynt å øke på med utflod og den vanlige el smerten er begynt å kommer. Tror dere det er fortidlig å legge inn aksjer nå? For min del er det ganske smertefult å ha sex under el. Vet ikke om jeg orker det denne pp også.

I kveld har jeg masse EL-slim, og i går kveld fikk vi lagt inn noen aksjer. Jeg satser på at EL kommer i løpet av de nærmeste dagene :p

Jeg må nok overfalle gubbeluren når han kommer hjem fra jobb[emoji85] Mer og mer elslim her også, og eltesten jeg tok i dag var ganske positiv, så her må det legges inn aksjer[emoji28]
Jeg testet etter el tidligere i syklusen og fikk positiv. Hadde bare en test igjen og den ble litt svakere så da gikk jeg ut ifra at jeg hadde hatt el. Bestilte nye eltester som kom i dag, og siden jeg har hatt typiske elsmerter og sett at jeg har fått mer og mer elslim så testet jeg igjen i dag og fikk den. Såå da slapp nok ikke egget sist. Flaks at jeg sjekket igjen i dag[emoji28]

Du får overfalle ham :p Her sover mannen, så tror ikke det blir noe av i kveld.
Jeg hadde brunt utflod for noen dager siden, og trodde det ikke ville bli noen EL. Nå ligger det an til det likevel :)

Ofte styrke. Mista en del da jeg slanka meg, men må en kardioøkt til innimellom, og da blir det som oftest intervaller :)

Om sommeren blir det noen joggeturer ute også :)

Jeg misunner dere som jogger. Jeg har null glede av det men det ser så deilig ut når man har kondisjon og glede av det. Jeg er mer på svømming og sykling. Kan til nød løpe litt på mølle, men blir fort lei[emoji28]

Jeg misunner dere som jogger. Jeg har null glede av det men det ser så deilig ut når man har kondisjon og glede av det. Jeg er mer på svømming og sykling. Kan til nød løpe litt på mølle, men blir fort lei[emoji28]
Formen kommer seg fort. Man må bare pine seg igjennom noen økter :)
En treningsøkt er aldri så god som når den er over [emoji14]

Samboern og jeg trente ofte på lørdagsmorgenen da mudo var her vi bor (åpna 5 så vi var deg ofte kl 6). Etter trening dro vi innom å kjøpte god frokost og sovna noen timer på sofaen ^^ det var så deilig [emoji14]

Hvor mange timer etter forrige do besøk bør man vente før man tar el test?

Back
Topp