IKM UKE 15 ❤

Klart negativ el-test! Tør ikke å tro jeg har el nå. Kjenner altfor lite i eggstokkene ennå og ikke noe i brystvortene. Og jeg har blitt lurt av el-testene mine før!
7375b1b02bd6beae31eb6d619e496e43.jpg

Klart negativ el-test! Tør ikke å tro jeg har el nå. Kjenner altfor lite i eggstokkene ennå og ikke noe i brystvortene. Og jeg har blitt lurt av el-testene mine før!
7375b1b02bd6beae31eb6d619e496e43.jpg

Hvordan ligger du an i syklusen i forhold til hvordan den pleier være da?:) pleier du alltid kjenne på kroppen at du har el?

Hvordan ligger du an i syklusen i forhold til hvordan den pleier være da?:) pleier du alltid kjenne på kroppen at du har el?

Den har vært så ustabil etter fødselen i desember 2015, men el er mellom cd17 og cd 22. Forrige pp endte i kjemisk, så aner egentlig ikke hvordan kroppen er denne gangen. Men fra januar (de siste to syklusene) har jeg hatt vonde brystvorter i en ukes tid når el fant stedt. Og har som regel alltid vondt/ubehag i eggstokkene under akten under el. Nå har jeg bare såvidt kjent stikking og ubehag. Sist fikk jeg også el-slim 2 uker før egget slapp og positive el-tester, så negative i hytt og gevær. Så aner ikke hva jeg skal tro. Får se hva tempen sier i morgen :)

Heia heia!! Håper du får smil :)

Ble dessverre ikke smil idag tidlig heller altså.. Forvirret nå, men den var i hvertfall sterkere. Får ta en til (siste jeg har) i ettermiddag..

IMG_5636.JPG

Noe skjer ihvertfall! Eggløsning får du, selvom den de litt seinere enn antatt? [emoji173][emoji173][emoji173] Heia egget!!

Vet aldri med denne kroppen du :P Men får krysse fingrene for eggløsning

Ble dessverre ikke smil idag tidlig heller altså.. Forvirret nå, men den var i hvertfall sterkere. Får ta en til (siste jeg har) i ettermiddag..

Vis vedlegget 222239
Siden LH toppen gjerne er senere på dagen så håper jeg du får en bedre test senere i dag :-)

Back
Topp