Og det rant slim når jeg var på do Håper veldig på smilefjes imorgen [emoji173]
Jeg har trua[emoji1] Gleder meg til du oppdaterer oss med eltest i morgen[emoji4][emoji108]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heia egget!!!Og det rant slim når jeg var på do Håper veldig på smilefjes imorgen ❤
Nederste tatt nå. Prikk lik syklusen i januar så antar smilet kommer imorgen tidlig
Vis vedlegget 222234
Klart negativ el-test! Tør ikke å tro jeg har el nå. Kjenner altfor lite i eggstokkene ennå og ikke noe i brystvortene. Og jeg har blitt lurt av el-testene mine før!
Hvordan ligger du an i syklusen i forhold til hvordan den pleier være da? pleier du alltid kjenne på kroppen at du har el?
Nederste tatt nå. Prikk lik syklusen i januar så antar smilet kommer imorgen tidlig
Vis vedlegget 222234
Vis vedlegget 222234
Heia heia!! Håper du får smil
I dag så føler jeg meg som en oppblåst ballong med glad luft. Jeg bobler over av glede, og jeg aner ikke hvorfor
Men idag skal jeg spre glede, det er mitt mission
Ble dessverre ikke smil idag tidlig heller altså.. Forvirret nå, men den var i hvertfall sterkere. Får ta en til (siste jeg har) i ettermiddag..
Vis vedlegget 222239
Noe skjer ihvertfall! Eggløsning får du, selvom den de litt seinere enn antatt? [emoji173][emoji173][emoji173] Heia egget!!
Siden LH toppen gjerne er senere på dagen så håper jeg du får en bedre test senere i dagBle dessverre ikke smil idag tidlig heller altså.. Forvirret nå, men den var i hvertfall sterkere. Får ta en til (siste jeg har) i ettermiddag..
Vis vedlegget 222239
Ånei, du kan ikke gå tom for tester nåBle dessverre ikke smil idag tidlig heller altså.. Forvirret nå, men den var i hvertfall sterkere. Får ta en til (siste jeg har) i ettermiddag..
Vis vedlegget 222239
Så deilig [emoji173][emoji173][emoji173] du er god!