El har ingen plan om å komme idag. Så da kan jeg se mot en lenger syklus denne pp også
Det kan fort endre seg håper el kommer snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
El har ingen plan om å komme idag. Så da kan jeg se mot en lenger syklus denne pp også
Jeg hadde kun el slim en dag... det var typ 4 dager før el tror jeg!! Så ikke mist motet. Forhåpentligvis er el rett rundt hjørnet
Æsj da
Ananas tips: ikke ta for mye av kjernen i munnen på en gang. Seigt og umulig å svelge måtte skylle ned med vann
Det kan fort endre seg håper el kommer snart
Kan strykes av listen, ingen eggløsning her :'(
Jeg er bare forvirret i dag. Ingen tegn til el. Alt det gode slimet mitt er borte. Tempen stiger fortsatt ikke, så er ikke i dpo-land... vil ikke mer
Er blitt dobbeltruger [emoji4] "Bare" 12 dager igjen til testdato.
Æsj, så kjedelig Håper el kommer snart! Masse lykke til videreKan strykes av listen, ingen eggløsning her :'(
Er blitt dobbeltruger [emoji4] "Bare" 12 dager igjen til testdato.
Samme her..! Blir gaaal. Håper den kommer til uka.
Uff... kjipt! Jeg har bare tenkt å ta det som det kommer nå. Bare tempe hver morgen og spontan sex uten å tenke på når el er [emoji173][emoji173][emoji173] håper el kommer snart!
Uff... kjipt! Jeg har bare tenkt å ta det som det kommer nå. Bare tempe hver morgen og spontan sex uten å tenke på når el er [emoji173][emoji173][emoji173] håper el kommer snart!
Samme her Hadde skikkelig eggløsningsslim i kveld, så kanskje den kommer likevel..
Når man har slutter på prevensjon, første syklus etter regnes CD fra første dag i bortfallsblødningen eller dagen man slutter på prevansjon?
Det er vel første dag med friskt blod tror jeg.. jeg aner ikke altsåNår man har slutter på prevensjon, første syklus etter regnes CD fra første dag i bortfallsblødningen eller dagen man slutter på prevansjon?