Chriistiinax
Forelsket i forumet
Hadde SA 11+6 i desemberIkm tirsdag uke 15 [emoji85][emoji56] krysser fingre og tær
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde SA 11+6 i desemberIkm tirsdag uke 15 [emoji85][emoji56] krysser fingre og tær
Så kjedelig da Håper egget slipper snart❤ Skal jeg fjerne deg fra listen eller vil du blir stående litt til?Kroppen sliter visst med å slippe egget denne måneden. Mye seinere el denne måneden.
Hadde SA 11+6 i desember
Leit å høre om din SA Krysser fingrene for at det klaffer nå ❤Hadde SA 11+6 i desember
Takk [emoji11]Trist å høre om SA i desember Hadde selv en i november. Skal krysse alt jeg kan for deg[emoji173]
Tusen takk, det håper vi og. Prøvd i 2 år nå [emoji56]Leit å høre om din SA Krysser fingrene for at det klaffer nå [emoji173]
Tusen takk, det håper vi og. Prøvd i 2 år nå [emoji56]
Hadde SA 11+6 i desember
Det ble spontan sex her også Haha, kan jo håpe Bruker aldri å få slik typisk el-slim dersom jeg ikke har eggløsning! Jeg var skikkelig sur før dette slimet dukket opp i går Alt vi gleder oss over i disse dager
I dag våknet jeg av at jeg blødde neseblod[emoji15] Det pleier jeg aaaldri gjøre. Kan ikke huske sist jeg blødde neseblod[emoji85] Hva kan det komme av??[emoji15] Kanskje jeg har slått meg selv i søvne[emoji23]
Nå er jeg så glad at jeg nesten sprekker. Blir ny test ikveld gitt
Vært ute i hagen en stund og uten mat og drikke på 3 timer ca så tok ny spyttprøve:
tror el er i rute jeg altså [emoji14]
Synes denne fortsatt ser veldig positiv utEr denne fremdeles positiv eller er den pitte litt svakere?
Synes denne fortsatt ser veldig positiv ut
Vært ute i hagen en stund og uten mat og drikke på 3 timer ca så tok ny spyttprøve:
tror el er i rute jeg altså [emoji14]