IKM UKE 15 ❤

Jeg er en av de som sjelden får orgasme. Så for min del teller det nok litt;)

Men håper egget ditt snart slipper nå da:)

Jeg får som oftest etter veldig kort tid. Men ikke så kraftige. Så skal det en god del til for å bygge seg opp igjen. Men har begynt å holde igjen. For syns det er så pinlig når spruten står. Kommer aldri til å bli vant til det. Hater virkelig at det skjer når jeg får skikkelig orgasme. Syns det er skikkelig flaut å bare skrive det her. Hehe

Sniker inn litt fra uke 16 [emoji87] men slik er jeg og [emoji20] trur i min hele liv så har jeg bare hatt orgasme omtrent 20 ganger [emoji24] blitt veldig flink til å fake for å si det sånn.. [emoji26]

Er svært sjelden jeg også får. Må mye innsats til for å si det slik. Slipper heldigvis faking siden jeg har sagt det rett ut til mannen. Jeg får sjelden orgasme. Og slik er det bare. Jeg går ikke rundt og tenker på det, og da bør ikke han heller;)

Jeg får som oftest etter veldig kort tid. Men ikke så kraftige. Så skal det en god del til for å bygge seg opp igjen. Men har begynt å holde igjen. For syns det er så pinlig når spruten står. Kommer aldri til å bli vant til det. Hater virkelig at det skjer når jeg får skikkelig orgasme. Syns det er skikkelig flaut å bare skrive det her. Hehe

Heldige deg da. Jeg må jobbe meg halvt i hjæl for å få det[emoji85] men spruting ja, da skjønner jeg at det kanskje ikke er så gøy. Men flau skal du ikke være. Vi har hver våres problemer;)

Heldige deg da. Jeg må jobbe meg halvt i hjæl for å få det[emoji85] men spruting ja, da skjønner jeg at det kanskje ikke er så gøy. Men flau skal du ikke være. Vi har hver våres problemer;)

Jeg måtte det tidligere. Skulle kjempe masse til å få orgasme. Men etter jeg ble sammen med han jeg er sammen med nå. Er det ingen problem.

Ikke bare er det flaut. Noe drit også. Siden jeg er en som helst skal kose før vi skal legge oss. Noe drit å skifte på sengen etterpå for den var gjennomvåt. Første gang det skjedde var jeg helt sikker på at jeg tisset meg ut. [emoji23][emoji23]

Tenk at om noen dager så er det flere her som kommer til å være gravide!!! <3 Jeg håper på mange positive tester!! Hva sier magefølelsen til folk?

Tenk at om noen dager så er det flere her som kommer til å være gravide!!! <3 Jeg håper på mange positive tester!! Hva sier magefølelsen til folk?

Magen min stikker :P Skikkelige smerter, så vet ikke helt jeg.. Føles nesten ut som at tanta er på vei. Magefølelsen håper, men er realist og tørr ikke tro så mye :)

Er svært sjelden jeg også får. Må mye innsats til for å si det slik. Slipper heldigvis faking siden jeg har sagt det rett ut til mannen. Jeg får sjelden orgasme. Og slik er det bare. Jeg går ikke rundt og tenker på det, og da bør ikke han heller;)
Han vet det ikke [emoji18] for det har debbet ut etter vi ble sammen [emoji57] hat prøvd å "lære" han hva han bør gjør men han klarer det ikke [emoji85]

Magefølelsen sier tr :p
Er ikke så ivrig å telle dpo heller i forhold til tidligere :)

Forrige pp hadde jeg så god magefølelse, men da kom tr 3dpo. Denne gangen er jeg mer likegyldig, selvom jeg blir knust om det samme skjer igjen, for da er syklusen helt på styr.. men jeg tørr på en måte ikke gå all-in med følelsene denne gangen.
Men såklart, innerst inne gløder det er intenst håp :)

Er det vanlig å blø neseblod i dpo-land?? Er det liksom ett tegn?[emoji15][emoji120][emoji120]

Jeg har hørt om folk som aldri blør neseblod også blir de gravid også blør de neseblod. Jeg blør sjelden neseblod, men forrige pp når jeg ble gravid, så kom det litt neseblod når jeg snøt meg ;)

Magefølelsen min sier at det ikke har klaffet denne PP'n :p Vi får se! Håper å se mange fine streker her inne snart da :D

Haff... får ikke sove.... 5 dpo og det rykker og drar i venstre eggstokk/eggleder... sikkert fordi jeg fikk litt juling på UL for 10 dager siden, men jeg har da ikke tid til å være våken nå!! Opp halv seks jo[emoji32]

Tempen var oppe i 36,21 idag (pleier å ligge rundt 36 før el), men lå helt rolig og prøvde å sovne igjen, etter 30 min gadd jeg ikke å tempet av nysgjerrighet: 36,06. Tempen skal vel ikke falle slik om jeg var i dpoland når man er våken om det ikke var at dyna ble for varm?

Jeg regner igrunn med at det var dyna som gjorde høy temp da? Jeg er ganske sikker på at el ikke har vært [emoji14]

8b38369b9d482515550205e92fef87c3.jpg

Sitter og irriterer meg over at forplanting hos mennesker er en så sakte prosess:shy: Er jo så nervepirrende å gå og vente uke etter uke... :rolleyes:

Back
Topp