Huff, nei Håper inderlig det er deres tur nåNei.. Man unner nok ikke dette sin verste fiende engang. Og spesielt ikke miste spiren når den endelig satt etter 2 år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, nei Håper inderlig det er deres tur nåNei.. Man unner nok ikke dette sin verste fiende engang. Og spesielt ikke miste spiren når den endelig satt etter 2 år
Hei! Jeg er på 2pp, og ganske så ny i "gamet". Jeg tror jeg hadde eggløsning ca 30.04. Vi hadde sex hver dag i uken frem til eggløsning og dagen etter (fredag). I går våknet jeg med noe helt sinnsykt ømme pupper. Går det an å kjenne symptomer så tidlig? Jeg har vanligvis litt vonde pupper midt i syklusen, men aldri sånn som dette. Vondt å løpe, og en type stikking og øm følelse bak brystvortene.
Hei! Jeg er på 2pp, og ganske så ny i "gamet". Jeg tror jeg hadde eggløsning ca 30.04. Vi hadde sex hver dag i uken frem til eggløsning og dagen etter (fredag). I går våknet jeg med noe helt sinnsykt ømme pupper. Går det an å kjenne symptomer så tidlig? Jeg har vanligvis litt vonde pupper midt i syklusen, men aldri sånn som dette. Vondt å løpe, og en type stikking og øm følelse bak brystvortene.
Ja jeg er sikker på at det er mulig med symptomer så tidlig Og etter det jeg har hørt så er vonde pupper et godt tegn
Spennende! Jeg trur nok det er mulig å få slike symptomer ganske tidligHei! Jeg er på 2pp, og ganske så ny i "gamet". Jeg tror jeg hadde eggløsning ca 30.04. Vi hadde sex hver dag i uken frem til eggløsning og dagen etter (fredag). I går våknet jeg med noe helt sinnsykt ømme pupper. Går det an å kjenne symptomer så tidlig? Jeg har vanligvis litt vonde pupper midt i syklusen, men aldri sånn som dette. Vondt å løpe, og en type stikking og øm følelse bak brystvortene.
Høres ut som det er et lite egg som begynte en reise i helga ^^Jeg hadde positiv EL-test 28. Mars. På fredag var tempen 35.8, og i dag var den 36.4 (fikk ikke målt i helga).
Hadde trodd det, hvis ikke jeg hadde tempet. men jeg vet at ikke el har vært. Ja! Hvis dette er en tullesyklus håper jeg bare at jeg kan bli ferdig med det så fort som mulig og begynne på ny pp!
4 dpo.. Ahhh, testetrangen er i full blomstring her Denne uken kan ikke gå raskt nok..
Klart det, kjære deg [emoji173]
Høres ut som det er et lite egg som begynte en reise i helga ^^
Hvor mange ganger og når la dere inn aksjer? Vi har lagt inn to ganger etter fast smiley dukker opp. Dagen før el og på el dagen sånn ca
Hvor mange ganger og når la dere inn aksjer? Vi har lagt inn to ganger etter fast smiley dukker opp. Dagen før el og på el dagen sånn ca
Samme her. Men to ganger har holdt begge gangene jeg har blitt gravidBare to ganger, og tror det var før EL!
Samme her. Men to ganger har holdt begge gangene jeg har blitt gravid