IKM UKE 15 ❤

Nei.. Man unner nok ikke dette sin verste fiende engang. Og spesielt ikke miste spiren når den endelig satt etter 2 år :(
Huff, nei:( Håper inderlig det er deres tur nå:Heartred

Hei! Jeg er på 2pp, og ganske så ny i "gamet". Jeg tror jeg hadde eggløsning ca 30.04. Vi hadde sex hver dag i uken frem til eggløsning og dagen etter (fredag). I går våknet jeg med noe helt sinnsykt ømme pupper. Går det an å kjenne symptomer så tidlig? Jeg har vanligvis litt vonde pupper midt i syklusen, men aldri sånn som dette. Vondt å løpe, og en type stikking og øm følelse bak brystvortene.

Hei! Jeg er på 2pp, og ganske så ny i "gamet". Jeg tror jeg hadde eggløsning ca 30.04. Vi hadde sex hver dag i uken frem til eggløsning og dagen etter (fredag). I går våknet jeg med noe helt sinnsykt ømme pupper. Går det an å kjenne symptomer så tidlig? Jeg har vanligvis litt vonde pupper midt i syklusen, men aldri sånn som dette. Vondt å løpe, og en type stikking og øm følelse bak brystvortene.

Skulle stå 30.03 [emoji1]

Ja jeg er sikker på at det er mulig med symptomer så tidlig :) Og etter det jeg har hørt så er vonde pupper et godt tegn :D

Spennende! Jeg trur nok det er mulig å få slike symptomer ganske tidlig :)

Hvor mange ganger og når la dere inn aksjer? Vi har lagt inn to ganger etter fast smiley dukker opp. Dagen før el og på el dagen sånn ca :-)

Samme her. Men to ganger har holdt begge gangene jeg har blitt gravid :)

Det er godt å høre andres erfaringer :) Siden jeg ikke har helt kontroll på når EL var så er jeg veldig spent på denne runden, og samtidig litt redd for at det ble for lite og for langt ifra EL....

Hvor mange ganger og når la dere inn aksjer? Vi har lagt inn to ganger etter fast smiley dukker opp. Dagen før el og på el dagen sånn ca :)

Kun 22 timer etter pos test grunnet problemer hos mannen (så klart), bare glad det ble noe.

Hvor mange ganger og når la dere inn aksjer? Vi har lagt inn to ganger etter fast smiley dukker opp. Dagen før el og på el dagen sånn ca :-)

To dager før el og ca 12 timer etter el. Ble bare to ganger denne gangen[emoji17]

Back
Topp