Å! Da skal jeg kjøpe ananas på vei hjem fra jobb [emoji4][emoji106]
Gjør det[emoji1] Man må prøve det man kan[emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å! Da skal jeg kjøpe ananas på vei hjem fra jobb [emoji4][emoji106]
Begynner nok lørdag tenker jeg, er kun 8 dpo daNår skal folk begynne å teste her inne da?Vår uke nærmer seg med stormskritt nå syns jeg [emoji106]
Jeg kjenner den følelsen!! En negativ test er ikke noe ift overraskelsesbesøk av tanta.. man får forberedt segBegynner nok lørdag tenker jeg, er kun 8 dpo daMen jeg liker å heller kunne bruke flere dager på å forberede meg på at det ikke klaffet, så det ikke føles ut som et bombenedslag når tanta dukker opp
![]()
Begynner nok lørdag tenker jeg, er kun 8 dpo daMen jeg liker å heller kunne bruke flere dager på å forberede meg på at det ikke klaffet, så det ikke føles ut som et bombenedslag når tanta dukker opp
![]()
Jeg kjenner den følelsen!! En negativ test er ikke noe ift overraskelsesbesøk av tanta.. man får forberedt seg![]()
Det stemmerJeg kjenner den følelsen!! En negativ test er ikke noe ift overraskelsesbesøk av tanta.. man får forberedt seg![]()
Det hadde vært fantastiskJa, heller 4-5 dager med negativ test her også[emoji28] Åå jeg håper sånn at det klaffer for oss nå...
Krysser fingra for detJa, heller 4-5 dager med negativ test her også[emoji28] Åå jeg håper sånn at det klaffer for oss nå...
Begynner nok lørdag tenker jeg, er kun 8 dpo daMen jeg liker å heller kunne bruke flere dager på å forberede meg på at det ikke klaffet, så det ikke føles ut som et bombenedslag når tanta dukker opp
![]()
Jeg kjenner den følelsen!! En negativ test er ikke noe ift overraskelsesbesøk av tanta.. man får forberedt seg![]()
Ja, heller 4-5 dager med negativ test her også[emoji28] Åå jeg håper sånn at det klaffer for oss nå...
Jeg er stikk motsatt.
Negativ test ødelegger megMen samtidig vil jeg ha 1 negativ test før tr kommer. Men mange klarer jeg ikke
![]()
Jeg er evig optimist!må ta test så tidlig som mulig og er gravid frem til det motsatte er bevist [emoji23]
Ja veldig! Jeg begynner på mandag, selv om det er litt tidlig kanskje. Satser på at jeg får tester i posten i morgen eller fredag, tidlig test strimler. Så kjper jeg en digital til nærmere ikm [emoji119] håper for oss alle [emoji178]Når skal folk begynne å teste her inne da?Vår uke nærmer seg med stormskritt nå syns jeg [emoji106]
Ja veldig! Jeg begynner på mandag, selv om det er litt tidlig kanskje. Satser på at jeg får tester i posten i morgen eller fredag, tidlig test strimler. Så kjper jeg en digital til nærmere ikm [emoji119] håper for oss alle [emoji178]
Hvor tidlig kan det vises på strimlene fra tostreker?![]()
Blir spennende neste uke
blir små tullete å gå kvalm så si hele dagen, uten å vite hvorfor![]()
Ikke gi opp håpet. En dag etter el er jo veldig bra dag daSå langt en skuffende pp her, eggløsningen ble senere enn forventet (vet ikke en gang helt når den var pga forvirrende tester og symptomer), og samboer har vært borte i alle de viktigste dagenetroor el ble mandag, i såfall fikk vi til aksjer 4-5 dager før og 1 dag etter. Ikke et veldig bra utgangspunkt.
Det bittelille håpet er alltid der, men tror ikke jeg orker å teste før IKM. Åh, var så ekstra ekstra gira denne gangen! Og en hel forbanna måned til neste ganglykke til alle sammen, blir gøy å følge med testene deres hvertfall!
Spist ananas nå. Bare meg som begynner å blø på lippen av det?
Kjernen gikk over all forventning bra å spise![]()
Krysser fingra for at el var tidligreSå langt en skuffende pp her, eggløsningen ble senere enn forventet (vet ikke en gang helt når den var pga forvirrende tester og symptomer), og samboer har vært borte i alle de viktigste dagenetroor el ble mandag, i såfall fikk vi til aksjer 4-5 dager før og 1 dag etter. Ikke et veldig bra utgangspunkt.
Det bittelille håpet er alltid der, men tror ikke jeg orker å teste før IKM. Åh, var så ekstra ekstra gira denne gangen! Og en hel forbanna måned til neste ganglykke til alle sammen, blir gøy å følge med testene deres hvertfall!
Så rart... har du prøvd å sjekke tappen?Whaaat! Isted satt jeg i sofaen og plutselig fikk jeg helt insane stikkesmerter på venstre side som strålte ned i låret. Gikk på do og da kom det noen tynne røde slimtråder ut. Og så stopp. Ingen mer smerter eller blod...
Ååå så kjipt!! Ikke gi opp håpet!!Så langt en skuffende pp her, eggløsningen ble senere enn forventet (vet ikke en gang helt når den var pga forvirrende tester og symptomer), og samboer har vært borte i alle de viktigste dagenetroor el ble mandag, i såfall fikk vi til aksjer 4-5 dager før og 1 dag etter. Ikke et veldig bra utgangspunkt.