IKM UKE 15 ❤

Når skal folk begynne å teste her inne da? :) Vår uke nærmer seg med stormskritt nå syns jeg [emoji106]
Begynner nok lørdag tenker jeg, er kun 8 dpo da:rolleyes: Men jeg liker å heller kunne bruke flere dager på å forberede meg på at det ikke klaffet, så det ikke føles ut som et bombenedslag når tanta dukker opp:oops:

Begynner nok lørdag tenker jeg, er kun 8 dpo da:rolleyes: Men jeg liker å heller kunne bruke flere dager på å forberede meg på at det ikke klaffet, så det ikke føles ut som et bombenedslag når tanta dukker opp:oops:
Jeg kjenner den følelsen!! En negativ test er ikke noe ift overraskelsesbesøk av tanta.. man får forberedt seg :)

Jeg kjenner den følelsen!! En negativ test er ikke noe ift overraskelsesbesøk av tanta.. man får forberedt seg :)

Ja, heller 4-5 dager med negativ test her også[emoji28] Åå jeg håper sånn at det klaffer for oss nå...

Det stemmer :-) Blir en mykere overgang på den måten synes jeg.

Ja, heller 4-5 dager med negativ test her også[emoji28] Åå jeg håper sånn at det klaffer for oss nå...

Jeg er stikk motsatt.
Negativ test ødelegger meg :p Men samtidig vil jeg ha 1 negativ test før tr kommer. Men mange klarer jeg ikke :P

Jeg er evig optimist! :p må ta test så tidlig som mulig og er gravid frem til det motsatte er bevist [emoji23]

Sånn er jeg også[emoji28] Selv om jeg føler at jeg ikke er gravid så tar jeg test helt frem til tr kommer:p Testetrangen klarer jeg ikke motstå[emoji23]

Når skal folk begynne å teste her inne da? :) Vår uke nærmer seg med stormskritt nå syns jeg [emoji106]
Ja veldig! Jeg begynner på mandag, selv om det er litt tidlig kanskje. Satser på at jeg får tester i posten i morgen eller fredag, tidlig test strimler. Så kjper jeg en digital til nærmere ikm [emoji119] håper for oss alle [emoji178]

Så langt en skuffende pp her, eggløsningen ble senere enn forventet (vet ikke en gang helt når den var pga forvirrende tester og symptomer), og samboer har vært borte i alle de viktigste dagene :( troor el ble mandag, i såfall fikk vi til aksjer 4-5 dager før og 1 dag etter. Ikke et veldig bra utgangspunkt.

Det bittelille håpet er alltid der, men tror ikke jeg orker å teste før IKM. Åh, var så ekstra ekstra gira denne gangen! Og en hel forbanna måned til neste gang:banghead: lykke til alle sammen, blir gøy å følge med testene deres hvertfall!

Ja veldig! Jeg begynner på mandag, selv om det er litt tidlig kanskje. Satser på at jeg får tester i posten i morgen eller fredag, tidlig test strimler. Så kjper jeg en digital til nærmere ikm [emoji119] håper for oss alle [emoji178]

Hvor tidlig kan det vises på strimlene fra tostreker? :angelic:

Blir spennende neste uke :D

blir små tullete å gå kvalm så si hele dagen, uten å vite hvorfor o_O

Hvor tidlig kan det vises på strimlene fra tostreker? :angelic:

Blir spennende neste uke :D

blir små tullete å gå kvalm så si hele dagen, uten å vite hvorfor o_O

Strimlene fra tostreker.no har en følsomhet på 10mIU/ml[emoji4] Så de kan du få to streker på ganske tidlig. Opptil 4(?) dager før IKM trooor jeg? Men da er det jo ikke 99% sikkert da. Men de er veldig følsomme[emoji4]

Så langt en skuffende pp her, eggløsningen ble senere enn forventet (vet ikke en gang helt når den var pga forvirrende tester og symptomer), og samboer har vært borte i alle de viktigste dagene :( troor el ble mandag, i såfall fikk vi til aksjer 4-5 dager før og 1 dag etter. Ikke et veldig bra utgangspunkt.

Det bittelille håpet er alltid der, men tror ikke jeg orker å teste før IKM. Åh, var så ekstra ekstra gira denne gangen! Og en hel forbanna måned til neste gang:banghead: lykke til alle sammen, blir gøy å følge med testene deres hvertfall!
Ikke gi opp håpet. En dag etter el er jo veldig bra dag da :)

Spist ananas nå. Bare meg som begynner å blø på lippen av det?:hungry:

Kjernen gikk over all forventning bra å spise :D

Jeg begynte å blø på tungen av det... :P kjempegodt ja! :-) beste kjerringrådet jeg har prøvd til nå:)

Krysser fingra for at el var tidligre :)

Men har hørt cellene kan klare seg opp til 6 dager :)
Til og med hørt om ei som ble gravid med to barn, ikke tvillinger men søsken.. ja, hu hadde el 2 ganger med 10 dagers mellomrom, og kun sex en gang, som betyr at mannens celler holdt ut i 10 hele dager :O

Whaaat! Isted satt jeg i sofaen og plutselig fikk jeg helt insane stikkesmerter på venstre side som strålte ned i låret. Gikk på do og da kom det noen tynne røde slimtråder ut. Og så stopp. Ingen mer smerter eller blod...

Whaaat! Isted satt jeg i sofaen og plutselig fikk jeg helt insane stikkesmerter på venstre side som strålte ned i låret. Gikk på do og da kom det noen tynne røde slimtråder ut. Og så stopp. Ingen mer smerter eller blod...
Så rart... har du prøvd å sjekke tappen?:p
Kan være at el kommer nå ^^

Ååå så kjipt!! Ikke gi opp håpet!!

Last edited:
Back
Topp