IKM UKE 15 ❤

Jeg var jo egentlig i IKM uke 14 så det kan hende at jeg bare hoppet inn her etter el endringene og glemte meg litt bort[emoji1]
Meeen da er det fikset[emoji106][emoji106]
Jajo det kan jo bety noe helt annet. Men jeg var såå optimistisk i starten, men nå er jeg nede i en dump. Håper jeg kommer opp igjen[emoji28]
Nå skal det være i orden vet du ;) Jeg også kommer ned i en sånn dump på dette tidspunket i syklusen :p Denne gangen har jeg vært der hele tiden da, har ingen følelse om at det har klaffet :p

Nå skal det være i orden vet du ;) Jeg også kommer ned i en sånn dump på dette tidspunket i syklusen :p Denne gangen har jeg vært der hele tiden da, har ingen følelse om at det har klaffet :p

Vi får ha trua for hverandre da[emoji173] Kanskje vi kommer oss opp fra denne dumme dumpa da[emoji28]

Jeg har sagt det til andre som blir plaget av murringer, og sier det til deg også, jeg hadde kraftig murringer 7dpo og hatt til og fra siden. Er nå gravid 5+3:D
Later som jeg ikke leste dette :hilarious: Gaah, blir gal av disse murringene/krampene jeg :D

Jeg har sagt det til andre som blir plaget av murringer, og sier det til deg også, jeg hadde kraftig murringer 7dpo og hatt til og fra siden. Er nå gravid 5+3:D

Det er veldig godt å høre[emoji1] Meen jeg klarer bare ikke tro at jeg skal være så heldig[emoji28] Om du skjønner hva jeg mener. Hehe[emoji28]

Nå jeg det faktisk er over for denne gang. Menssmerter, luftig og antydning til spotting[emoji25] får se hva tempen sier i morgen, men har ikke noen god følelse altså!

Nå jeg det faktisk er over for denne gang. Menssmerter, luftig og antydning til spotting[emoji25] får se hva tempen sier i morgen, men har ikke noen god følelse altså!
[emoji26] å nei! Føler med deg! Jeg hater når den antydningen til spottingen begynner. Håper det går over og går bra

Neii... Jeg håper det gir seg..! Håpe det er litt spotting fordi egget fester seg![emoji173]

Back
Topp