IKM UKE 15 ❤

0ddf3499560f6db0cc19a4791f4cfe35.png

Tempen ble tatt en time for tidlig i natt, men har sove over tre timer sammenhengende [emoji4]

Den ser lovende ut ;)
Har du testa?
 
Røyk på en test her også nå i morges, blenda så klart. [emoji53] 3 dager til IKM enda da, så håpet er ikke helt ute. [emoji6] Men blir nok å vente med neste test til etter IKM nå da..hehe. Testet skikkelig etter EL denne mnd, og vet vi traff, så håp om at det skulle klaffe denne gangen. [emoji173]
 
Røyk på en test her også nå i morges, blenda så klart. [emoji53] 3 dager til IKM enda da, så håpet er ikke helt ute. [emoji6] Men blir nok å vente med neste test til etter IKM nå da..hehe. Testet skikkelig etter EL denne mnd, og vet vi traff, så håp om at det skulle klaffe denne gangen. [emoji173]

Samme her. Vi testet og vet sånn ca når el var hvertfall. Ikke tempet men brukt el tester. Hadde jo ett håp vi også om at det skulle klaffe nå.
Vi får ha litt tålmodighet og håpe tr holder seg unna så vi kan teste igjen om noen dager[emoji173]️
 
Jeg testa i går.. Ifølge el-testene er jeg bare 4dpo, men jeg er så forvirra over syklusen min denne gangen. Ifølge lengden på de fire forrige syklusen er ikm for meg i morgen. Men! Testet i går kveld, og jeg kan skimte en strek. Men den kom etter at tiden (3 min) hadde gått ut.. Tester med tidlig test fra tostreker.no
 
Heier på deg!!! :happy:
To streker for deg! ;)

Jeg skal prøve å holde ut til mandag hvis TR ikke kommer. Men har ikke TR symptomer... så jeg håper at hun holder seg unna.
Ingen overraskelse her; blenda:wacky: Er bare 8 dpo i dag, men måtte bare teste:oops:
 

Vedlegg

  • IMG_3181.JPG
    IMG_3181.JPG
    813,5 KB · Visninger: 67
Da trur jeg det er over og ut! Kan skimte en skyggestrek på testen, men de signalene kroppen gir nå er at tr melder sin ankomst ganske snart. Fikk tidenes temp dropp også..
b339d9aa176e02d773bd4dd093c60e8e.jpg

e175643aa1400f99d6120a09096bd813.png
 
Da trur jeg det er over og ut! Kan skimte en skyggestrek på testen, men de signalene kroppen gir nå er at tr melder sin ankomst ganske snart. Fikk tidenes temp dropp også..
b339d9aa176e02d773bd4dd093c60e8e.jpg

e175643aa1400f99d6120a09096bd813.png

Uff[emoji20] Så kjedelig... Jeg håper det går bedre neste pp[emoji173]️[emoji173]️ Jeg følger med på deg og gleeeeder meg til du få de to fine strekene du fortjener[emoji1]
 
Uff[emoji20] Så kjedelig... Jeg håper det går bedre neste pp[emoji173]️[emoji173]️ Jeg følger med på deg og gleeeeder meg til du få de to fine strekene du fortjener[emoji1]
Takk :Heartred:Heartred Du skal nok se at vi får de strekene begge to snart :D
 
Da trur jeg det er over og ut! Kan skimte en skyggestrek på testen, men de signalene kroppen gir nå er at tr melder sin ankomst ganske snart. Fikk tidenes temp dropp også..
b339d9aa176e02d773bd4dd093c60e8e.jpg

e175643aa1400f99d6120a09096bd813.png
Nei så kjipt:( Men man får hvertfall forberedt seg litt når tempdroppet kommer. Lykke til i neste pp! Skal nok se jeg dukker opp der jeg også:)
 
Nei så kjipt:( Men man får hvertfall forberedt seg litt når tempdroppet kommer. Lykke til i neste pp! Skal nok se jeg dukker opp der jeg også:)
Takk :Heartred Jo, det er ganske fint det, men det er faktisk første gangen jeg får en dropp slik som dette, vanligvis går det liksom gradvis nedover mot coverline :wideyed: Håper på du får to fine streker denne PP'n jeg da ;)
 
Back
Topp