VenterPåStorken
Elsker forumet
Tempen ble tatt en time for tidlig i natt, men har sove over tre timer sammenhengende [emoji4]
Den ser lovende ut
Har du testa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tempen ble tatt en time for tidlig i natt, men har sove over tre timer sammenhengende [emoji4]
Røyk på en test her også nå i morges, blenda så klart. [emoji53] 3 dager til IKM enda da, så håpet er ikke helt ute. [emoji6] Men blir nok å vente med neste test til etter IKM nå da..hehe. Testet skikkelig etter EL denne mnd, og vet vi traff, så håp om at det skulle klaffe denne gangen. [emoji173]
Jeg ser begge deler.. men vanskelig å se da bildet er litt uklart. Men spennende at testinga er skikkelig i gang her inne [emoji14]
Ja, jeg vet ikke jeg.. Kanskje det bare er en hvit strek...
Ingen overraskelse her; blenda Er bare 8 dpo i dag, men måtte bare testeHeier på deg!!!
To streker for deg!
Jeg skal prøve å holde ut til mandag hvis TR ikke kommer. Men har ikke TR symptomer... så jeg håper at hun holder seg unna.
Jeg fikk blenda 10 dpo og positiv 11 dpo! Prøv igjen imorgen! Spennende
10 dpo IKM på mandag. Blenda test som forventet egentlig[emoji55] Om tr holder seg borte tester jeg igjen[emoji169]
Jeg fikk blenda 10 dpo og positiv 11 dpo! Prøv igjen imorgen! Spennende
Fortsatt tidlig endaIngen overraskelse her; blenda Er bare 8 dpo i dag, men måtte bare teste
Håper at det er to streker der som noen dagerJeg tror jeg venter noen dager hvertfall. Negativ test drar meg litt mer ned enn jeg vil innrømme[emoji85] Om tr holder seg unna så sjekker jeg igjen om noen dager[emoji169]
Å så kjipt.. Føler med deg!Da trur jeg det er over og ut! Kan skimte en skyggestrek på testen, men de signalene kroppen gir nå er at tr melder sin ankomst ganske snart. Fikk tidenes temp dropp også..
Da trur jeg det er over og ut! Kan skimte en skyggestrek på testen, men de signalene kroppen gir nå er at tr melder sin ankomst ganske snart. Fikk tidenes temp dropp også..
Fortsatt tidlig enda
Håper at det er to streker der som noen dager
Ingen overraskelse her; blenda Er bare 8 dpo i dag, men måtte bare teste
Takk Du skal nok se at vi får de strekene begge to snartUff[emoji20] Så kjedelig... Jeg håper det går bedre neste pp[emoji173]️[emoji173]️ Jeg følger med på deg og gleeeeder meg til du få de to fine strekene du fortjener[emoji1]
Da trur jeg det er over og ut! Kan skimte en skyggestrek på testen, men de signalene kroppen gir nå er at tr melder sin ankomst ganske snart. Fikk tidenes temp dropp også..
Takk Det håper jeg også!Det er kjipt!
Håper virkelig du får 2 strek neste pp..
Nei så kjipt Men man får hvertfall forberedt seg litt når tempdroppet kommer. Lykke til i neste pp! Skal nok se jeg dukker opp der jeg ogsåDa trur jeg det er over og ut! Kan skimte en skyggestrek på testen, men de signalene kroppen gir nå er at tr melder sin ankomst ganske snart. Fikk tidenes temp dropp også..
Takk Jo, det er ganske fint det, men det er faktisk første gangen jeg får en dropp slik som dette, vanligvis går det liksom gradvis nedover mot coverline Håper på du får to fine streker denne PP'n jeg daNei så kjipt Men man får hvertfall forberedt seg litt når tempdroppet kommer. Lykke til i neste pp! Skal nok se jeg dukker opp der jeg også