Jeg tror jeg er 11 dpo og fikk akkurat denne: kan noen hjelpe meg å tyde?
Jeg ser tydelig strek!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser tydelig strek!
Ser tydelig strek, men vanskelig å tyde farge.. men streken er klar så rart om det er skygge [emoji14]Jeg tror jeg er 11 dpo og fikk akkurat denne: kan noen hjelpe meg å tyde?
Åååå tusen takk Det blir spennende å se om den blir tydeligere eller ikkeSer tydelig strek, men vanskelig å tyde farge.. men streken er klar så rart om det er skygge [emoji14]
Hvisker gratulerer jeg altså [emoji14]
Vis vedlegget 222980
Jeg er 10 Dpo og fikk denne nå
Vis vedlegget 222980
Gravid
Her er det noe på gang
Kanskje kanskje
Hvordan går det med deg i dag? Testet?
Jeg merker at jeg tenker at tr kommer hele tiden. Har tidvis skikkelig murring i livmor/lysk. Lå våken en stund i natt og kjente på det, drømte at jeg hadde begynt å spotte da jeg var på do i natt så tok frem tampongen da jeg satte meg på do i dag, klar for å sette den inn, men ikke noe tr eller spotting.
Er sikkert psykisk siden jeg er forberedt på gjentakelse med tidlig tr slik som sist..
Hadde jo skikkelig eggløsningssmerter i 2 dager etter el også. Tempen har jo hoppa et par ganger i folikkelfasen og får fortsatt delvis krystaller i mikroskopet.. skjønner ikke hvorfor kroppen ikke kan være a4?
Nei nei, egget har jo ikke kommet ned til livmor en gang [emoji14]Du er så syyyykt preggis du nå! woooohooo! Gleder meg til du skal begynne å teste!!
Nei nei, egget har jo ikke kommet ned til livmor en gang [emoji14]
Bare redd for enda mer krøll [emoji14]
Haha, kan ikke krangle med hu synske [emoji28]Lille rompetrollet kan jo ha smettet seg inni gullegget selvom vel?! Heia heia! nå må du ikke krangle med meg her! [emoji23] you just wait and see! [emoji173][emoji173][emoji173]
Haha, kan ikke krangle med hu synske [emoji28]
Rumpetroll har forhåpentlig møtt egget, og håper det driver å vokser seg til et stort påskeegg som i løpet av 2 dager skal flytte inn i livmora mi [emoji7]
Takker! Helt enig, syntes virkelig det kan komme inn noen fine streker her inne!Liker ikke trenden med tr nå altså. Sender klemmer til de det ikke ser ut som det klaffet for denne gang
Nå er det snart påtide at vi får noen som kan plasseres under gravid Heia alle!
Æsj, så leit Masse lykke til videre inn i neste PPTante har banket på døra. Da er jeg inne PP3!
Lykke til dere!!!
Stor klem! ❤
Hurra! Gratulere så mye! Skal jeg sette deg opp som gravid eller vil du vente litt?Vis vedlegget 222980
Så spennende!
Kanskje kanskje
Gleder meg til du skal testeHaha, kan ikke krangle med hu synske [emoji28]
Rumpetroll har forhåpentlig møtt egget, og håper det driver å vokser seg til et stort påskeegg som i løpet av 2 dager skal flytte inn i livmora mi [emoji7]
Ser streken tydelig Krysser fingrene for babystrekJeg tror jeg er 11 dpo og fikk akkurat denne: kan noen hjelpe meg å tyde?