IKM UKE 15 ❤

cac034193a9d9c62e92b98cb4dfd992b.jpg
db5a96b7a68961de0c7ced91739c13e6.jpg


Kanskje kanskje :)
 
Hvordan går det med deg i dag? Testet?

Negativ cb early, men strek som ble tydeligere etter tidsfrist med one step. Her er før frist (tydeligere i virkeligheten):

IMG_5772.JPG


Og etter 40 min:

IMG_5785.JPG
 
Jeg merker at jeg tenker at tr kommer hele tiden. Har tidvis skikkelig murring i livmor/lysk. Lå våken en stund i natt og kjente på det, drømte at jeg hadde begynt å spotte da jeg var på do i natt så tok frem tampongen da jeg satte meg på do i dag, klar for å sette den inn, men ikke noe tr eller spotting.
Er sikkert psykisk siden jeg er forberedt på gjentakelse med tidlig tr slik som sist..

Hadde jo skikkelig eggløsningssmerter i 2 dager etter el også. Tempen har jo hoppa et par ganger i folikkelfasen og får fortsatt delvis krystaller i mikroskopet.. skjønner ikke hvorfor kroppen ikke kan være a4?
 
For en fin søndag med så mange fine tester da![emoji1] Dette var koselig![emoji173]️ Jeg droppet test i dag da negative tester trekker meg noe så grådig ned... Men IKM i morgen så jeg svir nok av en i morgen eller tirsdag:) Kanskje begge[emoji108]
Jeg har ikke kjent noe til at tanta skal komme heller. Jeg pleier å spotte litt først. Så vi får se ila dagen om hun viser noe tegn[emoji4] Har dere en fin søndag?[emoji169][emoji173]️[emoji169]
 
Jeg merker at jeg tenker at tr kommer hele tiden. Har tidvis skikkelig murring i livmor/lysk. Lå våken en stund i natt og kjente på det, drømte at jeg hadde begynt å spotte da jeg var på do i natt så tok frem tampongen da jeg satte meg på do i dag, klar for å sette den inn, men ikke noe tr eller spotting.
Er sikkert psykisk siden jeg er forberedt på gjentakelse med tidlig tr slik som sist..

Hadde jo skikkelig eggløsningssmerter i 2 dager etter el også. Tempen har jo hoppa et par ganger i folikkelfasen og får fortsatt delvis krystaller i mikroskopet.. skjønner ikke hvorfor kroppen ikke kan være a4?

Du er så syyyykt preggis du nå! :D woooohooo! Gleder meg til du skal begynne å teste!!
 
Nei nei, egget har jo ikke kommet ned til livmor en gang [emoji14]
Bare redd for enda mer krøll [emoji14]

Lille rompetrollet kan jo ha smettet seg inni gullegget selvom vel?! Heia heia! :D nå må du ikke krangle med meg her! [emoji23] you just wait and see! [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Lille rompetrollet kan jo ha smettet seg inni gullegget selvom vel?! Heia heia! :D nå må du ikke krangle med meg her! [emoji23] you just wait and see! [emoji173][emoji173][emoji173]
Haha, kan ikke krangle med hu synske [emoji28]
Rumpetroll har forhåpentlig møtt egget, og håper det driver å vokser seg til et stort påskeegg som i løpet av 2 dager skal flytte inn i livmora mi [emoji7]
 
Haha, kan ikke krangle med hu synske [emoji28]
Rumpetroll har forhåpentlig møtt egget, og håper det driver å vokser seg til et stort påskeegg som i løpet av 2 dager skal flytte inn i livmora mi [emoji7]

Hehe jepp [emoji41]
Ja, det blir det fineste påskeegget du noengang har fått! :D det skal bli stor og sterk [emoji1319][emoji324][emoji214]
 
Liker ikke trenden med tr nå altså. Sender klemmer til de det ikke ser ut som det klaffet for denne gang:(

Nå er det snart påtide at vi får noen som kan plasseres under gravid :D Heia alle!
Takker! Helt enig, syntes virkelig det kan komme inn noen fine streker her inne! :D
Tante har banket på døra. Da er jeg inne PP3!
Lykke til dere!!!

Stor klem! ❤
Æsj, så leit :( Masse lykke til videre inn i neste PP:Heartred
Vis vedlegget 222980
Jeg er 10 Dpo og fikk denne nå :)
Hurra! Gratulere så mye! :D:D Skal jeg sette deg opp som gravid eller vil du vente litt? :joyful::Heartred
cac034193a9d9c62e92b98cb4dfd992b.jpg
db5a96b7a68961de0c7ced91739c13e6.jpg


Kanskje kanskje :)
Så spennende! :D
Haha, kan ikke krangle med hu synske [emoji28]
Rumpetroll har forhåpentlig møtt egget, og håper det driver å vokser seg til et stort påskeegg som i løpet av 2 dager skal flytte inn i livmora mi [emoji7]
Gleder meg til du skal teste :D:D
 
Back
Topp