IKM uke 11

Det går så bra, endte med at jeg ikke klarte holde meg.. Men testen ble blenda, like skuffa som vanlig :P
Så bra det ordna seg så du slipper å bekymre deg for jobben :D lykke til med spira!

Blir her ut uka for å se at testen faktisk blir sterkere da:D
Slitsomt det med jobben, men så lenge det går bra nå så er det lenge til neste gang jeg må tenke på det og jeg kommer garantert til å være mer aktiv i jobbsøkingen også. Målet er å ikke dra tilbake:p hehe

Det er fortsatt ikke for sent for deg heller da:)

Hvordan ser det ut i dag? :D

Syns den er litt sterkere, men det er så vanskelig å få med streken ordentlig på bilde:p driver og lader den gamle tlf min, for jeg tror kanskje kameraet på den er bedre enn den nye;)

Følte ikke at bildene ble så mye bedre med den gamle tlf men:p får bare vente å se...

1458115817240.jpg

11dpo på den ene, 12dpo (i dag) på den andre...... ER JEG KANSKJE GRAVID? Den er ikke så sterk, men den kom ca halvveis inn i tidsfristen!

Hva tror dere? Jeg klarer ikke helt å tro det selv!

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1458117127.529239.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1458117127.529239.jpg
    30,9 KB · Visninger: 109
Oppdatert liste

Mandag 14. mars
Tirsdag 15. mars

Onsdag 16. mars
miss_30
Lillafrosk pp9

Torsdag 17. mars

Fredag 18. mars
LilleMyyy
Emc4812 pp1 etter senabort

Lørdag 19. mars
FrøkenMarihøne, pp2 etter MA
Katzilla87 - pp1 etter sa i februar

Søndag 20. mars
Cowgirl, pp2
Mirasi, pp18
Asnnie

Gravid
Håpetpåenhjerteknuser
c_h90, pp6
Charlie
m&m mini
Tenkendelig pp4
Hjerteknøtt

TR på besøk...
Puusemor
SM1986
mo9que pp22
Symaskin pp14

Ikke oppdatert/over IKM
Steinbukken90 pp2 etter MA
frøken R-80 pp2
-liten- pp19

11dpo på den ene, 12dpo (i dag) på den andre...... ER JEG KANSKJE GRAVID? Den er ikke så sterk, men den kom ca halvveis inn i tidsfristen!

Ser streken på den øverste testen. Gratulerer!!!

Måtte kjøpe en A1 test og, og den ble enda svakere:p
Men rfsu-strimmel har da blitt tydeligere. Tatt på samme urin
1458128730093.jpg

1458128746853.jpg

Sorry for mange tester her. Ble ikke helt klok på de testene:p

Måtte kjøpe en A1 test og, og den ble enda svakere:p
Men rfsu-strimmel har da blitt tydeligere. Tatt på samme urin
Vis vedlegget 166861
Vis vedlegget 166862

Sorry for mange tester her. Ble ikke helt klok på de testene:p
Ikke mye å lure på der da! Jeg har ikm søndag, 10 dpo i dag. Klarte ikke vente på billigtestene og tok en nå! Råååååsa strek!!! Men kan kanskje være rester etter MA i februar? Så spennende!! Tester igjen i morgen og ser om det stiger...
ImageUploadedByBV Forum1458134081.498590.jpg

Ikke mye å lure på der da! Jeg har ikm søndag, 10 dpo i dag. Klarte ikke vente på billigtestene og tok en nå! Råååååsa strek!!! Men kan kanskje være rester etter MA i februar? Så spennende!! Tester igjen i morgen og ser om det stiger...Vis vedlegget 166879

Ganske klar på den siste ja:D

Mistet du sent? Den streken din var jo veldig rosa da:) vet ikke hvor lenge hcg kan sitte i etter MA, men jeg tror du er gravid igjen:)

Ganske klar på den siste ja:D

Mistet du sent? Den streken din var jo veldig rosa da:) vet ikke hvor lenge hcg kan sitte i etter MA, men jeg tror du er gravid igjen:)
Takk, håper du har rett! Fikk utskrapning i uke 11:( så hjerte på ultralyd uke 8, ikke hjerte uke 9.. Veldig trist men fikk høre at sånt skjer. Har følt meg veldig gravid da! Men symptomer kan man ikke alltid stole på;) skal ta nye tester hveeeer dag fremover nå altså! Må bare få disse billigtestene!!

Det er så uvirkelig... Må absolutt ta en i morgen også! Og i overimorgen Dette er første pp etter sa uke 14 i desember.. Hadde så mye håp, og nå ser det ut til at ting endelig går vår vei igjen❤️❤️❤️ *juble*
Hurra!!! Krysser alt jeg har for at spiren klorer seg fast og dere feirer julen 2016 med et lite knøtt ;)❤️❤️

Takk, håper du har rett! Fikk utskrapning i uke 11:( så hjerte på ultralyd uke 8, ikke hjerte uke 9.. Veldig trist men fikk høre at sånt skjer. Har følt meg veldig gravid da! Men symptomer kan man ikke alltid stole på;) skal ta nye tester hveeeer dag fremover nå altså! Må bare få disse billigtestene!!

Så trist:( mistet selv i uke 11 i 2014. Ikke noe gøy:(

Ikke godt å si da. Håper for din del det er en ny ihvertfall :)

Ser strek på den øverste:D

Så trist:( mistet selv i uke 11 i 2014. Ikke noe gøy:(

Ikke godt å si da. Håper for din del det er en ny ihvertfall :)
Fikk gratis blodprøve hos gynekolog i dag, neste fredag. 50-50 om det er gammel eller ny graviditet:( håper på et positivt svar før påsken! Hvis ikke blir det rødvin til lammet:)

Back
Topp