IKM uke 11

Ventet mens mandag 14 men ikke kommet noe enda! Hatt en del stikkninger i høyre side og ned i lysken, vondt i ryggen og litt kvalm av og til. Tok en test igår, negativ men venter til neste helg igjen med å teste (om jeg får tolmodigheten på min side).
Mensen min har aldri vært så sent ute så enten hr jeg hoppet over en eller så er det en liten spire spent på resultat! Noen andre i lignende/samme situasjon?

Ventet mens mandag 14 men ikke kommet noe enda! Hatt en del stikkninger i høyre side og ned i lysken, vondt i ryggen og litt kvalm av og til. Tok en test igår, negativ men venter til neste helg igjen med å teste (om jeg får tolmodigheten på min side).
Mensen min har aldri vært så sent ute så enten hr jeg hoppet over en eller så er det en liten spire spent på resultat! Noen andre i lignende/samme situasjon?

Om jeg ikke hadde fulgt med på eggløsningen eller så, ville menstruasjonen min vært 12 dager forsinket denne gangen. Eggløsningen min kom 11 dager for sent, mye mulig pga influensa, og tr en dag senere enn normalt i forhold til EL (mye mulig pga kosttilskudd)..

Er en absolutt fordel å få kontroll på når eggløsning er, for da vet du om menstruasjonen er for sen, eller bare er blitt forskjøvet.

Vet når jeg hadde EL og vet når jeg skulle hatt mens. Den har aldri vært 9 dager for sent. Har hoppet over mens før men ikke de siste 2 årene.

Vet når jeg hadde EL og vet når jeg skulle hatt mens. Den har aldri vært 9 dager for sent. Har hoppet over mens før men ikke de siste 2 årene.

Ok, og du er HELT sikker på at egget slapp..?
For om så, ville jeg bedt om blodprøve hos lege. Mens pleier ikke hoppe over uten at EL gjør det....

Back
Topp