Hurra!! Dette er en skikkelig fruktbar IKM-gruppe
Ja, utrolig mange gravide denne uken <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra!! Dette er en skikkelig fruktbar IKM-gruppe
Gratulerer! Hvilken dpo er du?
HE he he litt enig føler jeg er veldig splitta, hodet mener en ting og hjertet noe annetHåper ikke ho kommer jeg... Hadde vært gøy å ha termin rundt samme tid igjen
HE he he litt enig føler jeg er veldig splitta, hodet mener en ting og hjertet noe annet
Gratulerer!! Jeg fikk tr i dag så positive tester må være rester etter MA.. Ja ja, da er hvertfall kroppen i gang igjen! Og jeg skal teste til det er null strek så jeg ikke blir falsk positiv neste gangTakk jeg er 11 dpo idag
Gratulerer!! Jeg fikk tr i dag så positive tester må være rester etter MA.. Ja ja, da er hvertfall kroppen i gang igjen! Og jeg skal teste til det er null strek så jeg ikke blir falsk positiv neste gang
Mandag 14. mars
Tirsdag 15. mars
Onsdag 16. mars
Torsdag 17. mars
Fredag 18. mars
Emc4812 pp1 etter senabort
Lørdag 19. mars
FrøkenMarihøne, pp2 etter MA
Katzilla87 - pp1 etter sa i februar
Søndag 20. mars
Mirasi, pp18
Asnnie
Gravid
Håpetpåenhjerteknuser
c_h90, pp6
Charlie
m&m mini
Tenkendelig pp4
Hjerteknøtt
Cowgirl, pp2
TR på besøk...
Puusemor
SM1986
mo9que pp22
Symaskin pp14
miss_30
Lillafrosk pp9
Steinbukken90 pp2 etter MA
Kengumamma
LilleMyyy
Ikke oppdatert/over IKM
frøken R-80 pp2
-liten- pp19
Ellie_9 pp2
Ser ingenting.
Jeg ser uten problem prøv igjen om to dager så bør den være betydelig sterkere! Spennende
Jeg ser antydning til en strek, ta en om noen dager
Jeg ser såvidt.. Ville tatt en annen type test, annet merke
Ja, de er jo kjent for å tulle litt de testene der. Så tar det med knusende roJeg ser såvidt.. Ville tatt en annen type test, annet merke