IKM uke 11

Nå er jeg tre dager over IKM og null mens i tillegg til negative tester.. noen som aner hva det kan være? Pleier også å få ekstreme rygg og magesmerter 2-3 dager før menstruasjon og ikke noen tegn til de heller.
Hm...hvilke tester bruker du? Har du prøvd forskjellige merker?

Kan jo være mye som foråsaker forsinkelser, som f.eks stress, men ikke godt og si. Har alltid hatt veldig stabile sykluser selv.

Jeg står på tr i dag, men er i morgen (evt mandag) for el kom litt senere enn forventet..

Tok den svaaake RSFU'n over her i går, men nå venter jeg og ser ann. Er tom for billigtester.

Ikm i dag, og måtte ta en digital
Har klaget på rfsu-strimlene :p
Dette er dagens
1458382613378.jpg

1458382636453.jpg

Nå er jeg tre dager over IKM og null mens i tillegg til negative tester.. noen som aner hva det kan være? Pleier også å få ekstreme rygg og magesmerter 2-3 dager før menstruasjon og ikke noen tegn til de heller.

Forsinket EL? Om du ikke har helt kontroll på når den var..?

Hm...hvilke tester bruker du? Har du prøvd forskjellige merker?

Kan jo være mye som foråsaker forsinkelser, som f.eks stress, men ikke godt og si. Har alltid hatt veldig stabile sykluser selv.

Brukt de blå/hvite strimlene fra billige-tester.no eller noe i den duren. De slo ut positivt på meg en annen gang 1 uke før IKM, men det endte med SA to uker senere... Så tror ikke det er noe galt med testene. Dette er første gang i hele mitt liv mensen ikke har kommet når den skal. Har to tester igjen, tar nok en på søndag eller mandag hvis jeg ikke har fått mensen innen da.

Tror nok tr kom så tidlig som det går :( spotter litt! da ble denne syklusen på 27 dager og lutefasen bare 9 dager. Blææææ må nok til gyn etterhvert ja! Lykke til alle andre og håper alle får positive tester og baby innen 2016 er over :D

Gratulerer til alle heldige med to streker :-)

Jeg er over ikm, men har fortsatt et lite håp. Satser på at jeg egentlig har ikm i dag eller i morra - syklusen begynte å tulle litt forrige mnd.

Mandag 14. mars
Tirsdag 15. mars
Onsdag 16. mars
Torsdag 17. mars

Fredag 18. mars
Lørdag 19. mars
Søndag 20. mars

Gravid
Håpetpåenhjerteknuser
c_h90, pp6
Charlie
m&m mini