Synes jeg ser et hint av farge der jeg men, vil ikke gi falske forhåpninger!! Ta en ny test på fredag10 dpo, dette er vel negativt forrige gang fikk jeg første strek 10dpoVis vedlegget 166913
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes jeg ser et hint av farge der jeg men, vil ikke gi falske forhåpninger!! Ta en ny test på fredag10 dpo, dette er vel negativt forrige gang fikk jeg første strek 10dpoVis vedlegget 166913
Fikk gratis blodprøve hos gynekolog i dag, neste fredag. 50-50 om det er gammel eller ny graviditet håper på et positivt svar før påsken! Hvis ikke blir det rødvin til lammet
Svakere fargestoff, men absolutt rosa strek vurderer å ta en CB+Hvordan så det ut i dag m&m mini ?
Hvordan så det ut i dag m&m mini ?
Svakere fargestoff, men absolutt rosa strek vurderer å ta en CB+
Kjempefin!! Gratulerer!! RFSU testene virker jo helt håpløse i forhold! Min var like svake i dag.. Tisset på to strimler, i går kveld og i dag.. Enda ikke 14 dpo da, så kan vel bare vente på tr eller ikke istedenfor å gjette og teste.. Men det er jo så spennendeKonkluderer med at jeg ikke er fornøyd med rfsu-strimlene.
Klarte ikke la være å tisse på cb+
Denne streken kom med en gang
Vis vedlegget 167001
Sier litt om hvor dårlige rfsu-strimlene er HURRA!!!Konkluderer med at jeg ikke er fornøyd med rfsu-strimlene.
Klarte ikke la være å tisse på cb+
Denne streken kom med en gang
Vis vedlegget 167001
Kjempefin!! Gratulerer!! RFSU testene virker jo helt håpløse i forhold! Min var like svake i dag.. Tisset på to strimler, i går kveld og i dag.. Enda ikke 14 dpo da, så kan vel bare vente på tr eller ikke istedenfor å gjette og teste.. Men det er jo så spennende
Sier litt om hvor dårlige rfsu-strimlene er HURRA!!!
Jeg gikk heller hjem og tok en cbd, NÅ kan jeg vel begynne å tro detVis vedlegget 167086
Hurra!! Dette er en skikkelig fruktbar IKM-gruppeJeg gikk heller hjem og tok en cbd, NÅ kan jeg vel begynne å tro detVis vedlegget 167086
Gratulerer! Hvilken dpo er du?Jeg gikk heller hjem og tok en cbd, NÅ kan jeg vel begynne å tro detVis vedlegget 167086
Håper ikke ho kommer jeg... Hadde vært gøy å ha termin rundt samme tid igjenSkikkelig mensmurringer!! Håper virkelig ikke tr kommer så tidlig, bør komme tidligst søndag, men helst mandag eller tirsdag kort lutefase så 6 dpo i dag!