IKM uke 11

Oppdatert liste

Mandag 14. mars

Tirsdag 15. mars
-liten- pp19

Onsdag 16. mars
miss_30
Symaskin pp14
Lillafrosk pp9

Torsdag 17. mars
mo9que pp22

Fredag 18. mars
LilleMyyy
Emc4812 pp1 etter senabort

Lørdag 19. mars
FrøkenMarihøne, pp2 etter MA
Katzilla87 - pp1 etter sa i februar
m&m mini

Søndag 20. mars
Cowgirl, pp2
Mirasi, pp18
Asnnie

Gravid
Håpetpåenhjerteknuser
c_h90, pp6
Charlie
Tenkendelig pp4

TR på besøk...
Puusemor
SM1986

Ikke oppdatert/over IKM
Steinbukken90 pp2 etter MA
frøken R-80 pp2

Veldig glad jeg ikke har fått testene i posten ennå! Ellers hadde jeg lett tatt et par nå..!!! Men jeg hadde en MA i februar og da kan kanskje testene vise positivt allikevel?? Hjelp.. Kanskje jeg bør forte meg å teste nå for å se om den er blank nå.. Ikm er på søndag hvis jeg skal gå ut fra når jeg tror jeg kjente el..

Kan ikke bare tanta komme i stedet for å lure sånn!!! :( ingen TR, ikke en eneste skyggestrekk på testene... Da kan den jo bare komme så jeg får starte på neste runde! :(

Hvordan går det hos deg da? :)
Skal du teste noe?
Jeg har følt meg gravid i 1-2 måneder allerede, men er ikke det, kroppen tuller fælt :) har jo hatt mens + tatt tester. Nå er jeg vel 4 dpo eller noe så alt for tidlig å teste i denne pp for min del. Tar nok en test på fredag, ikm søndag eller mandag :D vil jo helst vente så det eventuelt blir 2017 barn, men allikevel har jeg så lyst :P vi skulle egentlig ikke ha sex rundt EL men ble veldig mye denne pp :P

Jeg har følt meg gravid i 1-2 måneder allerede, men er ikke det, kroppen tuller fælt :) har jo hatt mens + tatt tester. Nå er jeg vel 4 dpo eller noe så alt for tidlig å teste i denne pp for min del. Tar nok en test på fredag, ikm søndag eller mandag :D vil jo helst vente så det eventuelt blir 2017 barn, men allikevel har jeg så lyst :P vi skulle egentlig ikke ha sex rundt EL men ble veldig mye denne pp :P
Blir spennende å se da:)
Evnt en hyggelig "overraskelse" om det klaffer nå da;)

Takk:)
Sorry for at jeg sviktet deg, men fy så lettet jeg er nå ang jobbsituasjonen min:D

Lille må bare klore seg fast
Det går så bra, endte med at jeg ikke klarte holde meg.. Men testen ble blenda, like skuffa som vanlig :P
Så bra det ordna seg så du slipper å bekymre deg for jobben :D lykke til med spira!

Back
Topp