Gratulerer så mye til dere to ♡♡
Tusen takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye til dere to ♡♡
Jeg lurer egentlig veldig på hvordan det har har gått til! La inn aksjer kvelden 27.feb, positiv EL test 1 og 2.mars, neg. EL test 3.mars, aksjer igjen 4.mars! Dvs, svømmerne var enten veldig uutholdelige eller superkjappe(men trodde ikke det var mulig dagen etter nede. EL test) ! Jeg som var sikker på at det ikke gikk denne gangen!!!
Spennende det her kan bare ikke tro det enda.. Fullstendig uvirkelig!Vel. Svømmerne lever mellom 3-7 dager (typisk 5 dager..). Sååå.. Det kan godt være de holdt greit fra den 27. Og det er også mulig å bli gravid dagen etter EL, da egget lever i ca 24 timer (noen gang mer). Du får bare se
Om det var aksjene fra den 27. Blir det etter "regelen" jente, men om det er fra den 4., så "skal" det bli gutt
Gratulerer!!11 dpo i dag! Og jeg tror jeg er GRAVID? Kan ikke tro det. Streken er svak men kom med en gang!!!!Vis vedlegget 166483Vis vedlegget 166484
Ser sånn ut ja, grattis!!Ehm, dere damer
Er denne faktisk positiv?
GratulererDere ga meg mot til å teste nå, men jeg kan bare IKKE tro det! Se her da, også kom de opp med en gang
Jeg lurer egentlig veldig på hvordan det har har gått til! La inn aksjer kvelden 27.feb, positiv EL test 1 og 2.mars, neg. EL test 3.mars, aksjer igjen 4.mars! Dvs, svømmerne var enten veldig uutholdelige eller superkjappe(men trodde ikke det var mulig dagen etter nede. EL test) ! Jeg som var sikker på at det ikke gikk denne gangen!!!
Nå tror jeg streksynet har tatt meg stirrer for hardt, så nå ser jeg strek fortere haha
Men nå er det langt over tidsfrist og da...
Gratulerer!!!Dere ga meg mot til å teste nå, men jeg kan bare IKKE tro det! Se her da, også kom de opp med en gang
Hadde egentlig veldig lite. Var litt kvalm to siste kveldene men trodde det var mer for jeg hadde spist sen og mye middag. Ellers kommenterte mannen at jeg var rar om dagen. Ikke så mye annetGratulerer til de gravide! God start på uken
Hvilke symptomer hadde dere før positiv test?
Synes også jeg kan skimte noe, men vil ikke gi deg falske forhåpninger ta en test i morgen tidlig igjen!! Eller enda bedre, hold deg litt og ta en i kveld mange får bedre resultater på kvelden!Nå tror jeg streksynet har tatt meg stirrer for hardt, så nå ser jeg strek fortere haha
Men nå er det langt over tidsfrist og da...
Synes også jeg kan skimte noe, men vil ikke gi deg falske forhåpninger ta en test i morgen tidlig igjen!! Eller enda bedre, hold deg litt og ta en i kveld mange får bedre resultater på kvelden!
Men åh jeg er så spentSer ikke noe selv, så helt greit hehe
Symptomene er der da
Blir nok å ta en i morgen tidlig. Tror ikke jeg klarer å holde meg med tanke på drikke
Er ikke mer en 12 timer da heheMen åh jeg er så spent
Jaa, gratulerer!Ehm, dere damer
Er denne faktisk positiv?