IKM uke 11

Jeg lurer egentlig veldig på hvordan det har har gått til! La inn aksjer kvelden 27.feb, positiv EL test 1 og 2.mars, neg. EL test 3.mars, aksjer igjen 4.mars! Dvs, svømmerne var enten veldig uutholdelige eller superkjappe(men trodde ikke det var mulig dagen etter nede. EL test) ! Jeg som var sikker på at det ikke gikk denne gangen!!!

Jeg lurer egentlig veldig på hvordan det har har gått til! La inn aksjer kvelden 27.feb, positiv EL test 1 og 2.mars, neg. EL test 3.mars, aksjer igjen 4.mars! Dvs, svømmerne var enten veldig uutholdelige eller superkjappe(men trodde ikke det var mulig dagen etter nede. EL test) ! Jeg som var sikker på at det ikke gikk denne gangen!!!

Vel. Svømmerne lever mellom 3-7 dager (typisk 5 dager..). Sååå.. Det kan godt være de holdt greit fra den 27. Og det er også mulig å bli gravid dagen etter EL, da egget lever i ca 24 timer (noen gang mer). Du får bare se :D
Om det var aksjene fra den 27. Blir det etter "regelen" jente, men om det er fra den 4., så "skal" det bli gutt :p :p

Vel. Svømmerne lever mellom 3-7 dager (typisk 5 dager..). Sååå.. Det kan godt være de holdt greit fra den 27. Og det er også mulig å bli gravid dagen etter EL, da egget lever i ca 24 timer (noen gang mer). Du får bare se :D
Om det var aksjene fra den 27. Blir det etter "regelen" jente, men om det er fra den 4., så "skal" det bli gutt :p :p
Spennende det her :happy: kan bare ikke tro det enda.. Fullstendig uvirkelig!

Dette er jo som om jeg selv skulle skrevet det :-P Dere hadde i det minste sex :-P Og dermed all grunn til å lykkes :-) Jeg fikk max på monitoren min onsdag og torsdag 2 og 3 mars :-) Hadde kun sex onsdags kveld så jeg ble mildt sagt sjokka når jeg fikk den rosa streken på testen. Det er ikke gått opp for meg men inn på listen på november er jeg komt meg :-D Mannen vet det ikke for han var så trøtt i morges at han ikke så testen, ha ha så jeg satt å gråt på badet med hunden som trøst når monitoren viste gravid! Mannen skal få vite det i morgen, nøyaktig på dagen 9 år etter at vi ble foreldre første gang ♡

Gratulerer til de gravide! God start på uken:)

Hvilke symptomer hadde dere før positiv test?

Nå tror jeg streksynet har tatt meg:p stirrer for hardt, så nå ser jeg strek fortere:p haha
Men nå er det langt over tidsfrist og da...

Jeg synes også jeg ser streker på dine, men har helt utrolig streksyn og synes jeg ser streker overalt! Har egentlig bestemt meg for å ikke teste tidlig pga en gang da jeg fikk to positive tester som må ha vært skyggestrek.. Den var annerledes da, tynnere..

Gratulerer til de gravide! God start på uken:)

Hvilke symptomer hadde dere før positiv test?
Hadde egentlig veldig lite. Var litt kvalm to siste kveldene men trodde det var mer for jeg hadde spist sen og mye middag. Ellers kommenterte mannen at jeg var rar om dagen. Ikke så mye annet ☺️

ImageUploadedByBV Forum1457964804.826252.jpg
måtte ta en ny for å dobbeltsjekke at jeg ikke var blitt gal og innbilte meg alt dette :P

Nå tror jeg streksynet har tatt meg:p stirrer for hardt, så nå ser jeg strek fortere:p haha
Men nå er det langt over tidsfrist og da...
Synes også jeg kan skimte noe, men vil ikke gi deg falske forhåpninger :o ta en test i morgen tidlig igjen!! Eller enda bedre, hold deg litt og ta en i kveld :D mange får bedre resultater på kvelden!

Synes også jeg kan skimte noe, men vil ikke gi deg falske forhåpninger :o ta en test i morgen tidlig igjen!! Eller enda bedre, hold deg litt og ta en i kveld :D mange får bedre resultater på kvelden!

Ser ikke noe selv, så helt greit:p hehe
Symptomene er der da:D
Blir nok å ta en i morgen tidlig. Tror ikke jeg klarer å holde meg med tanke på drikke:p

Oppdatert liste

Mandag 14. mars
Steinbukken90 pp2 etter MA
frøken R-80 pp2

Tirsdag 15. mars
-liten- pp19
SM1986

Onsdag 16. mars
miss_30
Symaskin pp14
Lillafrosk pp9

Torsdag 17. mars