IKM uke 11

Mandag 14. mars
Steinbukken90 pp2 etter MA
frøken R-80 pp2

Tirsdag 15. mars
-liten- pp19
SM1986

Onsdag 16. mars
miss_30
Symaskin pp14
Tenkendelig pp4
Lillafrosk pp9

Torsdag 17. mars
mo9que pp22

Fredag 18. mars
LilleMyyy
Emc4812 pp1 etter senabort

Lørdag 19. mars
FrøkenMarihøne, pp2 etter MA
Katzilla87 - pp1 etter sa i februar
m&m mini

Søndag 20. mars
Cowgirl, pp2
Mirasi, pp18
Asnnie

Gravid
Håpetpåenhjerteknuser
c_h90, pp6
Charlie

TR på besøk...
Puusemor

Ikke oppdatert

Last edited:
Negativ som forventet :p

Da er det bare like greit å ringe sjefen og avtale vel. Må nesten gjøres
Hadde du ikke en positiv test tidligere i tråden?

Ja :-) Livmoren strekker og utvider seg ganske tidlig i en graviditet :-) Har hatt det med alle mine :-)

Joda, men tenker mer på om man ikke er gravid.
Hadde det sist jeg var gravid, men aldri hatt det ellers:p

Hadde du ikke en positiv test tidligere i tråden?

Nei, det var en gammel test som jeg viste som et svar på spm ;)
Er bare 10 dpo i dag, og den var negativ. Så må nok evnt vente noen dager:)

Å ja sånn ja :-) Det aner jeg ikke. Har murringer og vondt når jeg har urinveisinfeksjon, det er det eneste utenom graviditet da. Kanskje du har det?

Har ikke vondt da..hm..
Har haatt uvi to ganger, og da har jeg ikke merket noe før jeg har tisset blod:o ikke godt å si. Må vel bare vente og se

Har ikke vondt da..hm..
Har haatt uv to ganger, og da har jeg ikke merket noe før jeg har tisset blod:o ikke godt å si. Må vel bare vente og se

Rart det der, alle har sine egne måter å merke uvi på :-) Jeg har aldri tisset blod men jeg har hatt blod i urinen så legen har spurt om jeg har mensen :-P Du får bare vente og se. Tror du at du kan være gravid?

Rart det der, alle har sine egne måter å merke uvi på :-) Jeg har aldri tisset blod men jeg har hatt blod i urinen så legen har spurt om jeg har mensen :-P Du får bare vente og se. Tror du at du kan være gravid?

Store forskjeller ja. Den ene gangen gikk det til nyrene, for antibiotika uten penicillin fungerte ikke:p

Har jo hatt mye symptomer som er likt med sist jeg var gravid, men tør ikke å tenke at jeg er det før jeg har en positiv test:p
Hadde på en måte passet perfekt neste syklus da, med termin da i starten av januar. Men litt kjedelig å evnt føde i jula, så har jo et lite håp nå:D

Store forskjeller ja. Den ene gangen gikk det til nyrene, for antibiotika uten penicillin fungerte ikke:p

Har jo hatt mye symptomer som er likt med sist jeg var gravid, men tør ikke å tenke at jeg er det før jeg har en positiv test:p
Hadde på en måte passet perfekt neste syklus da, med termin da i starten av januar. Men litt kjedelig å evnt føde i jula, så har jo et lite håp nå:D

Skjønner den :-) Jeg fikk tydeligvis to streker på testen min i dag, er delvis i sjokk og tror ikke helt på det ennå, men da har vi termin 28 november sånn ca :-) Neste syklus ville det blitt 28 desember :-) Har ingenting i mot desember barn, er selv født i november og har aldri hatt noe problem med det så det er jo greit men likevel så er 28 desember en liten risk i forhold til at vi har 3 barn som sikkert vil feire jul og nyttår :-)

Jeg hadde merkelig nok ingen PMS symptomer etter EL. Pleier å ha tunge pupper og 1 kg vektøkning i de siste to ukene av syklusen. Slapp det denne gangen. Symptomene kom derimot i går, ca. tre dager før IKM. Så nå går jeg og venter på mensen. Vil gjerne starte en ny syklus raskest mulig.

Skjønner den :-) Jeg fikk tydeligvis to streker på testen min i dag, er delvis i sjokk og tror ikke helt på det ennå, men da har vi termin 28 november sånn ca :-) Neste syklus ville det blitt 28 desember :-) Har ingenting i mot desember barn, er selv født i november og har aldri hatt noe problem med det så det er jo greit men likevel så er 28 desember en liten risk i forhold til at vi har 3 barn som sikkert vil feire jul og nyttår :-)

Født i november selv, og det er helt greit det:) får evnt termin 28. her og:D
Jeg har litt lange sykluser, så neste termin blir vel 3. Januar om ikke syklusen blir kortere. Har hatt 3 sykluser etter fødsel, og de har blitt en dag kortere for hver syklus :p

Nettopp det, jeg vil heller ha i slutten av november/begynnelsen av desember enn midt i jula.

Den testen din så jo ihvertfall veldig positiv ut da:D tok du test 10 dpo? Hvordan så den ut da?

Dpo 10: jakten fortsetter etter negativ test:p
såre pupper, mensmurringer, småkvalm

Født i november selv, og det er helt greit det:) får evnt termin 28. her og:D
Jeg har litt lange sykluser, så neste termin blir vel 3. Januar om ikke syklusen blir kortere. Har hatt 3 sykluser etter fødsel, og de har blitt en dag kortere for hver syklus :p

Nettopp det, jeg vil heller ha i slutten av november/begynnelsen av desember enn midt i jula.

Den testen din så jo ihvertfall veldig positiv ut da:D tok du test 10 dpo? Hvordan så den ut da?

Ja jeg sa til mannen for en stund tilbake at jeg ønsket meg en helt fersk baby å kjøpe julegaver med ♡ Og ser ut til at ønsket mitt blir oppfylt ♡ Tok flere tester nå, skal legge de ut :-) Tok en test som hørte til monitoren i går, 10 dpo, det stemmer :-) Den var svak men synlig :-) Den ligger øverst :-) Her er det ingen tvil lenger :-)

Vedlegg

• 1457944590131.jpg
    1457944590131.jpg
    21,4 KB · Visninger: 73
  • 1457944646693.jpg
    1457944646693.jpg
    26,5 KB · Visninger: 69
  • 1457944673417.jpg
    1457944673417.jpg
    28,3 KB · Visninger: 68
  • 1457944683244.jpg
    1457944683244.jpg
    17,8 KB · Visninger: 66
  • 1457944692292.jpg
    1457944692292.jpg
    29,4 KB · Visninger: 79
  • 1457944763966.jpg
    1457944763966.jpg
    30,2 KB · Visninger: 66
Ja jeg sa til mannen for en stund tilbake at jeg ønsket meg en helt fersk baby å kjøpe julegaver med ♡ Og ser ut til at ønsket mitt blir oppfylt ♡ Tok flere tester nå, skal legge de ut :) Tok en test som hørte til monitoren i går, 10 dpo, det stemmer :) Den var svak men synlig :) Den ligger øverst :) Her er det ingen tvil lenger :)
Gratulerer!

Ja jeg sa til mannen for en stund tilbake at jeg ønsket meg en helt fersk baby å kjøpe julegaver med ♡ Og ser ut til at ønsket mitt blir oppfylt ♡ Tok flere tester nå, skal legge de ut :-) Tok en test som hørte til monitoren i går, 10 dpo, det stemmer :-) Den var svak men synlig :-) Den ligger øverst :-) Her er det ingen tvil lenger :-)

Det blir koselig julehandling da♡

Den øverste er 10 dpo?
Da er det stooor forskjell fra 10 til 11, for jeg klarer ikke se streken din på den øverste :p :o haha

Sorry for at jeg lå inn alle de bildene altså, hadde nok helt sikkert holdt med ett bilde :-P
Hadde aldri trodd at monitoren ville slå ut SÅ tidlig som 11 dpo :-)
Bare moro med bilder:D

Det blir koselig julehandling da♡

Den øverste er 10 dpo?
Da er det stooor forskjell fra 10 til 11, for jeg klarer ikke se streken din på den øverste :p :o haha

Stemmer det :-) Det er stor forskjell på de to som hører til monitoren :-)
Ja det blir en spennende tid fremover ♡ Bare håper det går bra denne gangen ♡

Stemmer det :-) Det er stor forskjell på de to som hører til monitoren :-)
Ja det blir en spennende tid fremover ♡ Bare håper det går bra denne gangen ♡
Krysser fingrene for det♡
Har du prøvd lenge eller?

Back
Topp