IKM uke 11

Pleier egentlig å få tr på tirsdager, så har satt meg opp på ikm da, men er nesten helt sikker på at jeg hadde el på søndag, så er 14dpo i dag..:shy:
Får bare vente å se om tr dukker opp:)
Krysser fingrene for at det bare er litt sen hcg stigning da:)

Aha! Så det blir ikke noe jobb tidlig i sv.skapet eller så da? (Spør av ren nysgjerrighet altså, håper du ikke tolker det feil)

November er en kjedelig måned ellers.. Så.. Fødsel og bursdag da er HELT ok!! :)

Åh, flink. Jeg blir nok bare å teste. Gidder ikke prøve holde meg unna engang :p

Ingen jobbing i svangerskapet i det hele tatt, med mindre jeg finner en ny jobb da;)
Det er daglig bruk av løsemidler på jobb, så lege og jordmor har nulltoleranse:p ingen mulighet for tilrettelegging, da det ikke er så mange rom å ta av..hehe

Flink og flink, var vel mest at jeg måtte skynde meg fordi snuppa ropte etter mat:p haha
Skal bort å spise middag i dag, så skal vel klare å holde meg til i morgen tidlig:)

Ingen jobbing i svangerskapet i det hele tatt, med mindre jeg finner en ny jobb da;)
Det er daglig bruk av løsemidler på jobb, så lege og jordmor har nulltoleranse:p ingen mulighet for tilrettelegging, da det ikke er så mange rom å ta av..hehe

Flink og flink, var vel mest at jeg måtte skynde meg fordi snuppa ropte etter mat:p haha
Skal bort å spise middag i dag, så skal vel klare å holde meg til i morgen tidlig:)

Ahaa! Sånn sett. Da er det nok greit å holde seg unna ja :p

Blir spennende å se i morgen ♡ Du må oppdatere :D

Ahaa! Sånn sett. Da er det nok greit å holde seg unna ja :p

Blir spennende å se i morgen ♡ Du må oppdatere :D

Jepp :)

Det skal jeg nok gjøre ja:) i dag har jeg skikkelig med murringer :o
Hvor stor sjanse er det for positiv test på 9 dpo ettermiddag da? :p

Jepp :)

Det skal jeg nok gjøre ja:) i dag har jeg skikkelig med murringer :o
Hvor stor sjanse er det for positiv test på 9 dpo ettermiddag da? :p

Spørs hvor mye hcg du produserer :p
Enkelte får bedre tester på ettermiddag da. Så.. Det KAN vise positiv :) :)

Tok test i stad. Negativ ><
Men jeg klarer ikke tro helt på det.

Spørs hvor mye hcg du produserer :p
Enkelte får bedre tester på ettermiddag da. Så.. Det KAN vise positiv :) :)

Tok test i stad. Negativ ><
Men jeg klarer ikke tro helt på det.
Har ikke troa på positiv:p
Men det er noe med det å ha disse testene liggende da. Det frister liksom å tisse litt på dem:p haha

Satser på at du har rett♡

Hva er oddsen for å bli gravid med en lutefase på 9-10 dager? :o dette er den korteste lutefasen jeg har hatt i så fall, om ikm er som planlagt. Har hatt mellom 11-13 de andre syklusene. Trodde egentlig det alltid var samme lengde?! Vet ikke om jeg kan stole helt på tempingen og EL-datoene da jeg har vært dårlig til å tempe på rett tid, med en gang osv osv med en liten gutt som har holdt meg våken fra tid til annen!

Hva er oddsen for å bli gravid med en lutefase på 9-10 dager? :o dette er den korteste lutefasen jeg har hatt i så fall, om ikm er som planlagt. Har hatt mellom 11-13 de andre syklusene. Trodde egentlig det alltid var samme lengde?! Vet ikke om jeg kan stole helt på tempingen og EL-datoene da jeg har vært dårlig til å tempe på rett tid, med en gang osv osv med en liten gutt som har holdt meg våken fra tid til annen!

Lutealfasen pleier være konstant, så.. om den forandrer seg sånn hele tiden, ville jeg forhørt meg med gyn..
Men sannsynligheten er jo at når EL blir forsinket, blir tr like mange dager forskjøvet..

Æsj. Denne ventingen. Jeg vil ha positiv test nå, jeg!

Enig!!:rolleyes:
Når har du ikm?

Står vel på tirsdag, men.. er vel onsdag som blir riktig. Er 8 dpo i dag, negativ test - men jeg tror ikke PÅ det. ><
Så.. venter bare. På å kunne teste mer, og få et endelig svar.

Står vel på tirsdag, men.. er vel onsdag som blir riktig. Er 8 dpo i dag, negativ test - men jeg tror ikke PÅ det. ><
Så.. venter bare. På å kunne teste mer, og få et endelig svar.
Ok. Har satt meg opp på ikm tirsdag jeg og, men tror jeg har det i dag.. Negativ test i dag tidlig, men tror ikke helt selv heller:wtf:
Det blir lange dager å gå slik å vente:p

Ok. Har satt meg opp på ikm tirsdag jeg og, men tror jeg har det i dag.. Negativ test i dag tidlig, men tror ikke helt selv heller:wtf:
Det blir lange dager å gå slik å vente:p

Jaa.. Lange dager er det..
Du får ta ny test nå i ettermiddag? Mange får sterkere på ettermiddagen så :D
Kan krysse fingrene for deg :)

Æsj, mista trua på at det gikk denne gangen heller! Eier ingen tegn til graviditet. Ikke ømme pupper, ikke utflod.. Absolutt ingenting. Bare hatt no stikkinger i magen men det kan være så mangt! Aff... 10 dpo. Ikke testet i dag.
Beklager, syte innlegg :P denne prøvingen altså :P

Jaa.. Lange dager er det..
Du får ta ny test nå i ettermiddag? Mange får sterkere på ettermiddagen så :D
Kan krysse fingrene for deg :)
Jeg har ikke flere tester liggende:bag:
Bestilte på billigtester nå i sted, så håper de kommer fort:D
Jobber i butikk, så kan liksom ikke bare kjøpe test der av hvem som helst:laughing002
Kroppen er så rar altså. Når man begynner å prøve på ordentlig, da føler man at en har alt av symptomer med en gang. Og tr har alltid vært stabil og kommet presis på 28 dager HVER mnd, men nå...neida:rolleyes::p

Jeg har ikke flere tester liggende:bag:
Bestilte på billigtester nå i sted, så håper de kommer fort:D
Jobber i butikk, så kan liksom ikke bare kjøpe test der av hvem som helst:laughing002
Kroppen er så rar altså. Når man begynner å prøve på ordentlig, da føler man at en har alt av symptomer med en gang. Og tr har alltid vært stabil og kommet presis på 28 dager HVER mnd, men nå...neida:rolleyes::p

Neeei, apoteket heller, da :P
Evt så kan du hinte til at "venninna" di ikke tenkte på hvilket lys det ville sette deg i, ved å måtte kjøpe slikt av kollegaer :')
Rar den der kroppen. Veldig typisk det der ;p

Føler jeg har masse symptomer, men iom at jeg ikke tror vi traff EL så kvier jeg meg for å teste. Har vel sikkert 30 tester liggende... Har noen av dere vært veldig øm/klumpete på siden av brystene når dere har vært gravide? Skjer mye rart nede i magen å, men det tror jeg liksom ikke på det.

Back
Topp