Kjøpt test i dag, klar for testing i morgen!
Nervøs og spent!
Nervøs og spent!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke enda! Ikke stått opp enda Tar en snart, om urinen er konsentrert nok (morgenurin er ikke helt det beste hos meg).. men den er sikkert negativ da.
Ser den. Jeg er og var MEGET døsig selv når jeg ble vekt på natta. En gang så "sov" jeg halvveis mens jeg prøvde styre med henne (hun hadde våkna i sånn 3-4 tiden). Bleien var ren, hun ville ikke puppe.. Så.. Jeg trodde HELT SERIØST at hun testet meg ut.. Fordi hun skrev en bok.. Og måtte forske på stoff til boken....
Festeblødning kanskje? krysser fingrene for deg9 dpo og har spottet litt idag...
Hvordan gikk testingen?
Vi har vært ute i hele dag og feiret bursdager. Samboer (et av bursdagbarna) ble igjen for en fest, mens frøkna og jeg dro hjem for å sove nå driver hun å styrer fælt i senga si
Hehe, det kommer vel gjerne noen slitt uttestingsperioder regner med de kommer her etterhvert og
Fremdeles negativ. Som ventet. Men jeg kjenner det at jeg ikke klarer TRO på blanke tester nå. Følelsen gnager sånn!!
Om jeg ikke er gravid denne gang, blir jeg mildt sagt sjokkert..
Høres egentlig veldig slitsomt ut
Hatt det fint da?
Hehe.. joda. Forhåpentligvis skriver ikke din bok samtidig da!
Fortsatt veldig tidlig da, så får satse på det blir en strek om veldig kort tid jeg kjøpte rfsu-testene i dag jeg da hehe
Bare måtte
Er helt utslitt, så nå ligger jeg og slapper av på sofaen. Tror frøkna sovnet og. Ble ihvertfall veldig stille
Nei, bokskriving kan gjøres på dagtid syns jeg hehe
Krysser fingrene for streker i løpet av neste uke da ♡
Slapper av på sofaen jeg og. Kan ikke gjøre mye annet.. for i dag har korsryggsmerter meldt seg, med en gang jeg begynner gjøre noe stående. -.-
Håper det,men har ik helt troa..Festeblødning kanskje? krysser fingrene for deg
Kjenner det blir tidlig kvelden i dag her. Her er jeg sliten i korsryggen. Ikke direkte vondt, men litt øm.
Hadde vært gøy med en november-baby♡
Har skikkelig feberfølelse og, uten at jeg føler meg dårlig egentlig.
Kan jo være kroppen som har endret seg etter at jeg fikk jenta mi, men har det merkelig likt som da jeg var gravid med henne i samme tidsrom
Min er øm nå.. Men var dritvondt da jeg skrelte potet i stad. Føler hele kroppen er vond
Også er jeg humørsyk i dag merker jeg.
Ah. Fikk novemberbaby i -09 Var heeelt greit å ikke gå gravid over jula
Kan godt være det ja. Begge deler er like sannsynlig, så det gjenstår bare å se
Humørsyk ja. Var ikke det sist, men jeg merket i går at jeg var på gråten da jeg fikk beskjed om at jeg har høyt kolesterol haha
Aldri merket noen slike humørendringer i syklusen generelt heller.
Det kan være veldig greit å slippe i jula ja. Jeg var 12 uker på nyttårsaften 2014. Måtte jo brått fortelle om graviditeten litt tidligere enn ønsket, for jeg har jo ikke pleid å si nei tiø øl før
Nå ammer jeg jo, så det er naturlig at jeg takker nei
Blir spennende til uka
Jeg er bare irritert. Og så kjempeglad igjen.
Her er heldigvis ALLE vant til at jeg sier "næh" til alkohol. Folk spør nesten ikke lenger - de kjøper meg brus 8)
Så jeg kan komme godt unna sånn sett
Blir spennende ja
Håper på masse streker i denne uken ♡♡♡
Gleder meg til fiiine streker. Jeg leker med tanken om å teste i morgen
Skulle jo egentlig ikke teste før IKM, men fordi jeg må snakke med sjefen ang jobbstart så kom vi frem til at jeg skal ta en test på mandag. Selv om det ikke er noen garanti for positiv test da.
Blir herlig ♡
Blir du å si det med en gang om det skulle vise svake streker da?
Hvor mange dpo var du sist da du ble gravid?
Om jeg er gravid, må jeg ordne med svangerskapspenger. Men ringer nok jordmor først evnt.
Det viktigste er vel at samboer skal søke gradert permisjon. Får se an
Fikk denne på utvannet urin 12 dpo. Og dagen etter fikk jeg positiv digital.
Testet ikke før det, fordi jeg trodde jeg bare var 6 dpo
Vis vedlegget 166298
Blir spennende å se hva som skjer da
Usikker selv hva jeg skal gjøre om det klaffer. Jobber vikariat der det er mulig for fast ansettelse. Sååå.. Tror jeg blir å prate med tillitsvalgt ALLER først. Får vite mer ang utvidelse/fast før jeg er 12 uker, så.. Kan sikkert være aktuelt å vente. Usikker. Jeg er litt ny på dette innen arbeidslivet.. Prater i alle fall med tillitsvalgt først der.
Aha! Og du er.. hvor mye på mandag..?
Får håpe du får to streker da
Tiden vil vise håper på mange positive tester til ukaHåper det,men har ik helt troa..