IKM uke 11

Vanskelig med slike avgjørelser.
Jeg skal vel egentlig si til sjefen at jeg vil jobbe 60% en periode, og da er det jo litt kjedelig om jeg kommer en uke senere og sier at jeg ikke skal tilbake allikevel :p graviditet o.l. er visst ikke så populært, så gleder meg jo ikke til å snakke med ham, men har ikke råd til å si opp før jeg har en annen jobb heller.

Er nok lurt å prate med tillitsvalgte ja:)

På mandag er jeg 10dpo :) håper det jeg og. Hvis ikke så håper vi på januarspire:D

Han har vel ikke så mye han skulle sagt :P
Herregud. Må da bare regne med at ansatte kan bli syke, gravide, plutselig halvt ufør eller så..
Hva jobber du som?

10 dpo ja. Grei tid å teste på det :)
Ligger bare en dag bak deg jeg da ^^

Han har vel ikke så mye han skulle sagt :P
Herregud. Må da bare regne med at ansatte kan bli syke, gravide, plutselig halvt ufør eller så..
Hva jobber du som?

10 dpo ja. Grei tid å teste på det :)
Ligger bare en dag bak deg jeg da ^^
Skjønner jo det er kjedelig når jeg er eneste ansatt, men det er noe med måten å reagere på:o og når man ansetter en på 30 uten barn, så må man nesten regne med at det kan skje:p jobber som møbeltapetserer, men prøver å finne noe annet:)

Ikke umulig med positiv test da. Kjøpte jo den strimmelpakka til rfsu i stad og, så nå har jeg brått noen liggende.
Blir termin ca likt på oss da om det blir 2 streker:D blir ikke helt klok på de terminkalkulatorene, men det stemte med oul sist når jeg regnet fra EL-dato :)

Skjønner jo det er kjedelig når jeg er eneste ansatt, men det er noe med måten å reagere på:o og når man ansetter en på 30 uten barn, så må man nesten regne med at det kan skje:p jobber som møbeltapetserer, men prøver å finne noe annet:)

Ikke umulig med positiv test da. Kjøpte jo den strimmelpakka til rfsu i stad og, så nå har jeg brått noen liggende.
Blir termin ca likt på oss da om det blir 2 streker:D blir ikke helt klok på de terminkalkulatorene, men det stemte med oul sist når jeg regnet fra EL-dato :)

Jaa, da er det litt kjedelig.. Men har han ikke noe vikar der nå da..?

Hadde vært sååå gøy om vi testa begge positiv på mandag ♡♡
Jeg ville fått termin .. 28-29 nov :p i følge de to kalkulatorene jeg har tatt.

Det som er så gøy, er at.. Stebror har 11 nov, jeg den 17. Nov, minstebror den 26. Og dattera den 27. :p
November ville passet perfekt!!
Og siden dattera ble født 5 uker før, så kanskje jeg hadde fått i starten av november istedet..? :)
Jeg håper sånn ♡

Jaa, da er det litt kjedelig.. Men har han ikke noe vikar der nå da..?

Hadde vært sååå gøy om vi testa begge positiv på mandag ♡♡
Jeg ville fått termin .. 28-29 nov :p i følge de to kalkulatorene jeg har tatt.

Det som er så gøy, er at.. Stebror har 11 nov, jeg den 17. Nov, minstebror den 26. Og dattera den 27. :p
November ville passet perfekt!!
Og siden dattera ble født 5 uker før, så kanskje jeg hadde fått i starten av november istedet..? :)
Jeg håper sånn ♡

Joda, og derfor er det vel egentlig lettest om jeg er gravid igjen. Så kan vikaren fortsette;) han skaffet ikke vikar før et par mnd før terminen min da, så da kunne han skylde seg selv de mnd før det:p

Bare å fylle opp mnd nå da;)

Jeg har evnt 28. ifølge bv sin:)
Har selv bursdag 3. Nov og svigerinna mi har 17. :)

Joda, og derfor er det vel egentlig lettest om jeg er gravid igjen. Så kan vikaren fortsette;) han skaffet ikke vikar før et par mnd før terminen min da, så da kunne han skylde seg selv de mnd før det:p

Bare å fylle opp mnd nå da;)

Jeg har evnt 28. ifølge bv sin:)
Har selv bursdag 3. Nov og svigerinna mi har 17. :)

Når må du ut på jobb igjen da? Sånn.. etter "planen"?

Jepp! Tenkte at denne babyen kunne komme mellom 1.-9. November, jeg :) :) Evt, den 15 eller 25. Nov.
Det hørtes ut som fine datoer. Så.. Jeg må jo bare være gravid nå. Har jo allerede planlagt når den skal komme ut :P

Jeg har den der gravid og baby-appen. Pleier endre datoen hver syklus, bare for å se :p Den sier 28. Nov, mens bv sier 29..
Men en dag spiller ikke store rollen heller.. :)
Gøy at dere også er flere i november! Da kan du jo fylle opp måneden du og :D

Når må du ut på jobb igjen da? Sånn.. etter "planen"?

Jepp! Tenkte at denne babyen kunne komme mellom 1.-9. November, jeg :) :) Evt, den 15 eller 25. Nov.
Det hørtes ut som fine datoer. Så.. Jeg må jo bare være gravid nå. Har jo allerede planlagt når den skal komme ut :P

Jeg har den der gravid og baby-appen. Pleier endre datoen hver syklus, bare for å se :p Den sier 28. Nov, mens bv sier 29..
Men en dag spiller ikke store rollen heller.. :)
Gøy at dere også er flere i november! Da kan du jo fylle opp måneden du og :D

Begynner igjen 4. Mai egentlig. Har en sjanse til på å bli gravid før det da. Neste ikm er helt i slutten av april.

Greit å ha planen på det da;) hehe

November er ikke så verst det. Litt trist kanskje men. Da er det greit å lyse opp med et par bursdager:)

Klarte å holde meg unna test i dag. Jeg våknet 0430, pga snuppa, holdt på og tisse på meg. Så da ble det bare raskt på do før jeg måtte frem med puppen:p

Tok en cb nå, lyste opp ikke gravid..:sorry:
Hadde såå trua nå:rolleyes:
Hvor mange dpo? Trenger ikke de litt mer hcg enn de andre? Kan hende det bare er for tidlig:)

Melder meg på! Ikm på søndag.. Jeg var på fest i går og drakk altfor mye. Nå angrer jeg.. No judgement:( første gang jeg var på fest på mange måneder! Uff og jeg vil så gjerne det skal klaffe...

I dag ble testen positiv❤️ null tvil siden det sto 1-2...

Hvor mange dpo? Trenger ikke de litt mer hcg enn de andre? Kan hende det bare er for tidlig:)
Pleier egentlig å få tr på tirsdager, så har satt meg opp på ikm da, men er nesten helt sikker på at jeg hadde el på søndag, så er 14dpo i dag..:shy:
Får bare vente å se om tr dukker opp:)

Begynner igjen 4. Mai egentlig. Har en sjanse til på å bli gravid før det da. Neste ikm er helt i slutten av april.

Greit å ha planen på det da;) hehe

November er ikke så verst det. Litt trist kanskje men. Da er det greit å lyse opp med et par bursdager:)

Klarte å holde meg unna test i dag. Jeg våknet 0430, pga snuppa, holdt på og tisse på meg. Så da ble det bare raskt på do før jeg måtte frem med puppen:p

Aha! Så det blir ikke noe jobb tidlig i sv.skapet eller så da? (Spør av ren nysgjerrighet altså, håper du ikke tolker det feil)

November er en kjedelig måned ellers.. Så.. Fødsel og bursdag da er HELT ok!! :)

Åh, flink. Jeg blir nok bare å teste. Gidder ikke prøve holde meg unna engang :p

Back
Topp