IKM uke 11

Skulle ønske det, men har ikm på tirsdag, så er ikke det litt sent? Har ikke kommet mer enda, heller ikke farger utflod, så har et lite håp fortsatt:)

Kommer vel litt ann på når egget fester seg det? Jeg fikk festeblødning nå i januar på dagen jeg skulle hatt mensen, to uker etter eggløsningen. Det var pittelitt rosa blod. Krysser fingrene for deg :-)

Herregud. Kan nakkestivhet være et symptom? Har nemlig aldri før vært så stiv i nakken. Og det uten at jeg har gjort noen ting. Får ikke rørt på hodet uten å få vondt :(

Ellers - enda småkvalm og blir fort svimmel..

Herregud. Kan nakkestivhet være et symptom? Har nemlig aldri før vært så stiv i nakken. Og det uten at jeg har gjort noen ting. Får ikke rørt på hodet uten å få vondt :(

Ellers - enda småkvalm og blir fort svimmel..
Er det noe som ikke kan være et symptom? :p hehe
Håper det går over snart og at du har en spire i magen:)

Er det noe som ikke kan være et symptom? :p hehe
Håper det går over snart og at du har en spire i magen:)

Haha. Sant. Merkelig hvordan hormoner kan endre ALT i kroppen! Alt fra lukt/smakssans til muskler og ledd..
Takk, håper på det jeg og ♡
.. bør nesten være en mageboer der. Fantastisk teit med symptomer UTEN baby!!

Haha. Sant. Merkelig hvordan hormoner kan endre ALT i kroppen! Alt fra lukt/smakssans til muskler og ledd..
Takk, håper på det jeg og ♡
.. bør nesten være en mageboer der. Fantastisk teit med symptomer UTEN baby!!

Ikke rart man blir forvirra!! Hehe
Mye symptomer her og, men det kan jo sikkert være innbilning fordi jeg ikke vil tilbake på jobb:p

Nå fikk jeg nettopp nattasanger på callen her:)

Ikke rart man blir forvirra!! Hehe
Mye symptomer her og, men det kan jo sikkert være innbilning fordi jeg ikke vil tilbake på jobb:p

Nå fikk jeg nettopp nattasanger på callen her:)

Yeah.. Jeg har ikke pleid å få symptomer om det ikke har vært noe til nå.. men mulig jeg begynner bli syk eller at kroppen kødder.. ><

Nattasanger er kos! Ungen som holder på? :)

Yeah.. Jeg har ikke pleid å få symptomer om det ikke har vært noe til nå.. men mulig jeg begynner bli syk eller at kroppen kødder.. ><

Nattasanger er kos! Ungen som holder på? :)

Ikke jeg heller...men tør ikke håpe.

Samboer satt den på fordi hun våknet. Høres ut som de har vært på badet en tur:)

Ikke jeg heller...men tør ikke håpe.

Samboer satt den på fordi hun våknet. Høres ut som de har vært på badet en tur:)

Ikke sant.. skummelt å håpe!
Skal ta ny test i morgen - 7 dpo. Siden jeg har hatt symptomer så lenge. Forventer ikke streker, men.. Mååå bare.

Ah, sånn sett! Hun er kanskje ikke så gammel enda at hun synger sanger? :p Jeg vet jeg i blant får høre tull gjennom veggen.. Men mi er jo 6 år. Di var vel kanskje ikke året enda engang..?

Kommer vel litt ann på når egget fester seg det? Jeg fikk festeblødning nå i januar på dagen jeg skulle hatt mensen, to uker etter eggløsningen. Det var pittelitt rosa blod. Krysser fingrene for deg :)

Har ikke sett meg så inn i hvor lang tid egget bruker på å feste seg:D
Tusen takk, krysser det som krysses kan selv:p:)

Ikke sant.. skummelt å håpe!
Skal ta ny test i morgen - 7 dpo. Siden jeg har hatt symptomer så lenge. Forventer ikke streker, men.. Mååå bare.

Ah, sånn sett! Hun er kanskje ikke så gammel enda at hun synger sanger? :p Jeg vet jeg i blant får høre tull gjennom veggen.. Men mi er jo 6 år. Di var vel kanskje ikke året enda engang..?
Når begynte symptomene da? Jeg er 8 dpo i morgen, og begynte å kjenne det på 4 mener jeg det var. Ser ut til at jeg tester på mandag, pga jeg må ringe sjefen og avtale jobb:p

Hun er snart 8 mnd her, så ikke så mye synging nei. Masse "prat" da og testing av stemmen:p hehe
Måtte visst frem med puppen for at hun skulle roe seg, men nå tror jeg kanskje hun sovnet igjen:)

Når begynte symptomene da? Jeg er 8 dpo i morgen, og begynte å kjenne det på 4 mener jeg det var. Ser ut til at jeg tester på mandag, pga jeg må ringe sjefen og avtale jobb:p

Hun er snart 8 mnd her, så ikke så mye synging nei. Masse "prat" da og testing av stemmen:p hehe
Måtte visst frem med puppen for at hun skulle roe seg, men nå tror jeg kanskje hun sovnet igjen:)

3 dpo begynte jeg kjenne til det :O Enormt tidlig, men.. Jeg vet ikke.

Masse lykke til på mandag da!! :)

Magisk den der puppen i blant :p Men greit at de roer seg ;)

3 dpo begynte jeg kjenne til det :O Enormt tidlig, men.. Jeg vet ikke.

Masse lykke til på mandag da!! :)

Magisk den der puppen i blant :p Men greit at de roer seg ;)

Ikke mye bedre med 4 dpo er det? :p hehe
Har hatt mensmurringer siden dpo 5. Bør nesten være noe nå:p
Har du testet i dag?

Takk:)
Krysser fingrene:D

Den puppen er ihvertfall veldig magisk de få gangene hun våkner på natta:) greit for meg når hun våkner rett før jeh sovner da og ikke rett etter

ImageUploadedByBV Forum1457768350.774444.jpg

Klarte ikke la være å teste. 9 dpo og hvit :P :(

Jeg er i samme båt som deg :-D
8 dpo ca og blenda test men jeg syns jeg egentlig kan skimte noe da men den er nok helt sikkert bare hvit den å :-/
Syns selvfølgelig jeg kunne kaaaaanskje med godviljen til skimte noe på min jeg og, men det er nok bare fordi jeg vil se det, så da er den hvit :P

Syns selvfølgelig jeg kunne kaaaaanskje med godviljen til skimte noe på min jeg og, men det er nok bare fordi jeg vil se det, så da er den hvit :p

Bildet ditt var litt uklart men jeg syns kanskje jeg kan skimte noe eller ikke, vanskelig å si egentlig? Som sagt bilde var litt uklart men det er jo ikke det beste å legge ut med tlf for de blir alltid litt klarere i virkeligheten enn på bildet om du skjønner men spennende uansett da :-)

Ikke mye bedre med 4 dpo er det? :p hehe
Har hatt mensmurringer siden dpo 5. Bør nesten være noe nå:p
Har du testet i dag?

Takk:)
Krysser fingrene:D

Den puppen er ihvertfall veldig magisk de få gangene hun våkner på natta:) greit for meg når hun våkner rett før jeh sovner da og ikke rett etter

Ikke enda! Ikke stått opp enda :P Tar en snart, om urinen er konsentrert nok (morgenurin er ikke helt det beste hos meg).. men den er sikkert negativ da.

Ser den. Jeg er og var MEGET døsig selv når jeg ble vekt på natta. En gang så "sov" jeg halvveis mens jeg prøvde styre med henne (hun hadde våkna i sånn 3-4 tiden). Bleien var ren, hun ville ikke puppe.. Så.. Jeg trodde HELT SERIØST at hun testet meg ut.. Fordi hun skrev en bok.. Og måtte forske på stoff til boken....

Bildet ditt var litt uklart men jeg syns kanskje jeg kan skimte noe eller ikke, vanskelig å si egentlig? Som sagt bilde var litt uklart men det er jo ikke det beste å legge ut med tlf for de blir alltid litt klarere i virkeligheten enn på bildet om du skjønner men spennende uansett da :-)
Ja spennende er det! Krysser for at vi får sterke fine tester om litt :)

Back
Topp