Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
8 dpo er tidlig vet du fåtall som får positivt så tidlig
Krysser fingrene for deg på søndag10 dpo i dag og kunne ikke fått en hvitere test nå venter jeg til søndag med å teste på nytt.
Jeg er bare 5 dpo, hadde sykt med murringer i går, kjentes ut som mensen va rett rundt hjørnet! Og ømme pupper! I dag våknet jeg 2 ganger av kraftige stikk i livmoren (kjentes det ut som..?) bare øm i magen idag..
Mandag hører jo til denne ukenJeg har kommet på feil uke, har ikm nå på søndag eller mandag 14
Feil dag mente jeg ^^. Står på lørdag 19.Mandag hører jo til denne uken
Slutt med post på lørdager? Får post da og jegHadde håper bt-testene skulle komme i posten i dag, men nei da Er jo slutt på post på lørdager, så da må jeg vente til mandag. Har satt meg opp på feil dag på lista. Har IKM 17.mars. Tr kom en dag senere enn vanlig forrige mnd
Slutt med post på lørdager? Får post da og jegHadde håper bt-testene skulle komme i posten i dag, men nei da Er jo slutt på post på lørdager, så da må jeg vente til mandag. Har satt meg opp på feil dag på lista. Har IKM 17.mars. Tr kom en dag senere enn vanlig forrige mnd
Det ble slutt på det fra forrige helg Gjelder det ikke over hele landet kanskje?Slutt med post på lørdager? Får post da og jeg
Det ble slutt på det fra forrige helg Gjelder det ikke over hele landet kanskje?
Liten blodklump på papiret i dag tidlig, og lys rosa utflod på det andre toalettbesøket, men ikke noe mer.. Fått veldig murringer nå, så regner med at tr kommer i helga..