IKM uke 11

Begynner å klø i fingrene her. Har skikkelig med mensmurringer :o

Spottet i går, og i dag kom TR :(
Nesten en uke før tiden. Er bare på CD 23.
Det positive er at de sinnsykt vonde puppene straks blir bedre

Mandag 14. mars
Steinbukken90 pp2 etter MA
frøken R-80 pp2

Tirsdag 15. mars
-liten- pp19
Lillafrosk pp9
SM1986

Onsdag 16. mars
miss_30
Symaskin pp14
Tenkendelig pp4

Torsdag 17. mars
mo9que pp22
c_h90, pp6

Fredag 18. mars
LilleMyyy
Charlie
Emc4812 pp1 etter senabort

Lørdag 19. mars
FrøkenMarihøne, pp2 etter MA
Katzilla87 - pp1 etter sa i februar
m&m mini

Søndag 20. mars
Cowgirl, pp2
Mirasi, pp18
Asnnie

Gravid

TR på besøk...
Puusemor

Ikke oppdatert

Jeg er bare 5 dpo, hadde sykt med murringer i går, kjentes ut som mensen va rett rundt hjørnet! Og ømme pupper! I dag våknet jeg 2 ganger av kraftige stikk i livmoren (kjentes det ut som..?) bare øm i magen idag..

Hadde håper bt-testene skulle komme i posten i dag, men nei da :p Er jo slutt på post på lørdager, så da må jeg vente til mandag. Har satt meg opp på feil dag på lista. Har IKM 17.mars. Tr kom en dag senere enn vanlig forrige mnd ;)

Hadde håper bt-testene skulle komme i posten i dag, men nei da :p Er jo slutt på post på lørdager, så da må jeg vente til mandag. Har satt meg opp på feil dag på lista. Har IKM 17.mars. Tr kom en dag senere enn vanlig forrige mnd ;)
Slutt med post på lørdager? Får post da og jeg :p

Slutt med post på lørdager? Får post da og jeg :p

Det ble slutt på det fra forrige helg:) Gjelder det ikke over hele landet kanskje?

Regner med det gjelder over hele landet men kanskje fra forskjellige datoer? Skjønner posten litt da for det er jo fåtall som får post om lørdagen. Vi har ofte tom postkasse hvertfall

Liten blodklump på papiret i dag tidlig, og lys rosa utflod på det andre toalettbesøket, men ikke noe mer.. Fått veldig murringer nå, så regner med at tr kommer i helga..:rolleyes:

Mandag 14. mars
Steinbukken90 pp2 etter MA
frøken R-80 pp2
Katzilla87 - pp1 etter sa i februar

Tirsdag 15. mars
-liten- pp19
Lillafrosk pp9
SM1986

Onsdag 16. mars
miss_30
Symaskin pp14
Tenkendelig pp4