IKM uke 11

7 dpo idag. er på gran canaria og har ik tatt me tester prøver å holde mæ t i næste uka me å teste

7 dpo idag. er på gran canaria og har ik tatt me tester prøver å holde mæ t i næste uka me å teste
7 dpo her og ☺️ er i Tyrkia og hadde heller ikke tester med, helt til mannen kjøpte to i går!!! Så nå klør det, MEN skal ikke teste i dag ihvertfall :P

Blir gal av mine eggløsningstester. Jeg har blenda tester helt til rett før EL, vet egentlig ikke hvorfor. Slik ser det ut CD 14-15-16-17
ImageUploadedByBV Forum1457597009.592189.jpg

I dag har jeg EL-slim og litt høyere temp, og regner med EL i dag, senest i morgen. Så virker som om testene mine ser slik ut samme dag/eventuelt dagen før EL! Skal ikke være lett ;)
ImageUploadedByBV Forum1457597066.021557.jpg

Du kan forresten godt sette meg opp på ikm søndagen :D selv om vi bare går halvhjertet inn i denne pp og neste. Med en sønn på 7 mnd føler vi har vi har "råd" til å hoppe over litt for å unngå desemberbarn, men allikevel tok det 13 mnd forrige gang, og vi har jo sex, bare unngår akkurat rundt EL, så alt kan skje ;) uansett er en til baby veldig velkommen om det så blir 2016 eller 2017!

Blir gal av mine eggløsningstester. Jeg har blenda tester helt til rett før EL, vet egentlig ikke hvorfor. Slik ser det ut CD 14-15-16-17
Vis vedlegget 165762
I dag har jeg EL-slim og litt høyere temp, og regner med EL i dag, senest i morgen. Så virker som om testene mine ser slik ut samme dag/eventuelt dagen før EL! Skal ikke være lett ;)
Vis vedlegget 165763

Mine ble aldri helt positive da jeg testet forrige gang, så kan jo hende du har en veldig kort lh-topp:)
Spennende å se med temp i morgen.
Ble aldri helt klok på de testene, ble brått sterke en uke etter EL osv, så nå holder jeg meg til temping foreløpig ihvertfall :D

Var så trøtt i går at jeg la meg 2030:o
Mer øm i puppene i dag, og mer kvalm enn i går...jeg bruker sjelden/aldri å være kvalm

Lover godt :D når skal du begynne å teste?
Har testedate med LilleMyyy neste fredag. Har bare en test, og skal ikke kjøpe noen før neste pp tenkte jeg:p
Har flyttet ikm til lørdag, men er 14 dpo på fredag så tenker det er greit å teste da:D

Må legge til litt symptomer her:p
Er 6 dpo i dag.

- Kvalm
- ømme pupper
- tørr i munnen
- ekstra sulten
- tykkere blodårer på hender og pupper
- hjertebank
- øm i symfysen
- stikker i livmora
- Sliten i korsryggen
- tung i hodet og over bihulen
- blålilla brystknopper???

Last edited:
Å fy flate i himmelen så dårlig det går ann å være :-/ Jepp, godt mulig andre grunner enn evt ett svangerskap men akkurat nå så håper jeg egentlig at det er ett svangerskap som er grunn til da :-/ Kvalm, trøtt og stikninger fra en annen verden :-/ La den neste uken gå fort :-/
Sorry syteinnlegg altså men må bare få det ut ett sted :-/

6dpo og sååå utålmodig etter å teste! Jeg vil så gjerne at det skal gå denne gangen.
. Brukte 13pp forrige gang, og det endte i ma uke 14.. Dette er første forsøket etter vi mista.

6dpo og sååå utålmodig etter å teste! Jeg vil så gjerne at det skal gå denne gangen.
. Brukte 13pp forrige gang, og det endte i ma uke 14.. Dette er første forsøket etter vi mista.
Uff så forferdelig å miste, spesielt så sent :( :( håper virkelig det har klaffet for dere❤️

Må legge til litt symptomer her:p
Er 6 dpo i dag.

- Kvalm
- ømme pupper
- tørr i munnen
- ekstra sulten
- tykkere blodårer på hender og pupper
- hjertebank
- øm i symfysen
- stikker i livmora
- Sliten i korsryggen
- tung i hodet og over bihulen
- blålilla brystknopper???

Jeg hadde skikkelig hjertebank i går:eek:
Kan det være et symptom? Hadde noe høyt stoffskifte i sommer/høst og da hadde jeg mye hjertebank, men har ikke hatt det siden.. stoffskiftet gikk ned..:D

Spennende!

Jeg hadde skikkelig hjertebank i går:eek:
Kan det være et symptom? Hadde noe høyt stoffskifte i sommer/høst og da hadde jeg mye hjertebank, men har ikke hatt det siden.. stoffskiftet gikk ned..:D

Spennende!

Det kkan det være ja, men det kan jo selvfølgelig være andre ting og. Jeg kan gjerne få det om jeg er veldig sliten/har sovet lite også, men kan absolutt være et symptom :D
Hadde en del hjertbank i forrige svangerskap.

Nå har jeg litt mensfølelse her også...hm...
Veldig spennende med disse symptomene, men det er jo en evighet til testing:p
Når har du tenkt til å teste? :)

Det kkan det være ja, men det kan jo selvfølgelig være andre ting og. Jeg kan gjerne få det om jeg er veldig sliten/har sovet lite også, men kan absolutt være et symptom :D
Hadde en del hjertbank i forrige svangerskap.

Nå har jeg litt mensfølelse her også...hm...
Veldig spennende med disse symptomene, men det er jo en evighet til testing:p
Når har du tenkt til å teste? :)

Tenkte jeg skulle prøve å teste lørdag, sambo har bursdag på søndag, så hadde vært så moro å overraske han med positiv test!:D
Pleier å få skikkelige mensmurringer og vondt i korsryggen dagen før tr kommer, men har ikke vært slik som jeg er nå i en syklus før!:p
Redd det er mye ønsketenking men:rolleyes::p

Tenkte jeg skulle prøve å teste lørdag, sambo har bursdag på søndag, så hadde vært så moro å overraske han med positiv test!:D
Pleier å få skikkelige mensmurringer og vondt i korsryggen dagen før tr kommer, men har ikke vært slik som jeg er nå i en syklus før!:p
Redd det er mye ønsketenking men:rolleyes::p

Bruker å få mensmurringer samme dag her, men jeg har ikke ikm før neste lørdag så syns det er litt tidlig.

Kan være lett å "tenke på seg" symptomer noen ganger også, om man kjenner godt nok etter:p hehe

Krysser fingrene for at det er et lite frø som fester seg så du får gitt bursdagsgave da:D

Bruker å få mensmurringer samme dag her, men jeg har ikke ikm før neste lørdag så syns det er litt tidlig.

Kan være lett å "tenke på seg" symptomer noen ganger også, om man kjenner godt nok etter:p hehe

Krysser fingrene for at det er et lite frø som fester seg så du får gitt bursdagsgave da:D

Har kjøpt gave i tillegg, så det blir i allefall noe på han:knegg:
Krysser fingrene for deg også!:D

Back
Topp