IKM uke 11

Klarte å styre unna testing i dag, så da blir det en i morgen tidlig.
Regner ikke med å få positiv da, men nå er jeg ihvertfall såpass langt at det evnt KAN vise positivt:D

Flyttet meg selv bare. Tenker dette ble mer riktig :)

Mandag 14. mars
Steinbukken90 pp2 etter MA
frøken R-80 pp2
Katzilla87 - pp1 etter sa i februar

Tirsdag 15. mars
-liten- pp19
SM1986

Onsdag 16. mars
miss_30
Symaskin pp14
Tenkendelig pp4
Lillafrosk pp9

Torsdag 17. mars
mo9que pp22
c_h90, pp6

Fredag 18. mars
LilleMyyy
Charlie
Emc4812 pp1 etter senabort

Lørdag 19. mars
FrøkenMarihøne, pp2 etter MA
m&m mini

Søndag 20. mars
Cowgirl, pp2
Mirasi, pp18
Asnnie

Gravid

TR på besøk...
Puusemor

Ikke oppdatert

Last edited:
11 dpo i dag! Og jeg tror jeg er GRAVID? Kan ikke tro det. Streken er svak men kom med en gang!!!!
ImageUploadedByBV Forum1457934642.598305.jpg
ImageUploadedByBV Forum1457934653.899935.jpg

Seriøst? :-)
Den er lest av innen tiden også men herregud den er jo råsa :-P
Nei no skjønner jeg ingenting :-D
Evnt skyggestreker er vel ikke så sterk heller?

Den streken der er jo veeeldig tydelig:)
Min ble blenda:p men lurer på om kanskje bt testene er tydeligere enn onstep? Var veldig fornøyd med bt sist gang, så bestiller nok noen neste syklus :)
nå kjøpte jeg på apoteket

Evnt skyggestreker er vel ikke så sterk heller?

Den streken der er jo veeeldig tydelig:)
Min ble blenda:p men lurer på om kanskje bt testene er tydeligere enn onstep? Var veldig fornøyd med bt sist gang, så bestiller nok noen neste syklus :)
nå kjøpte jeg på apoteket

Har aldri fått så sterk strek på bt sine tester noen gang :-/ Ikke på de forrige heller i desember og januar. Det var stek og jeg så den men ikke så sterke :-)

Er det vanlig med murringer i neste hele lutealfasen?
Har aldri merket noe i denne perioden før, men nå har jeg hatt masse murringer siden 5 dpo.
Tenker at det er stor sannsynlighet for endringer i kroppen etter fødselen, men det er jo ikke noe gøy med slike murringer om man ikke er gravid:p

Last edited:
Er det vanlig med murringer i neste hele lutealfasen?
Har aldri merket noe i denne perioden før, men nå har jeg hatt masse murringer siden 5 dpo.
Tenker at det er stor sannsynlighet for endringer i kroppen etter fødselen, men det er jo ikke noe gøy med slike murringer om man ikke er gravid:p

Ja :-) Livmoren strekker og utvider seg ganske tidlig i en graviditet :-) Har hatt det med alle mine :-)

Back
Topp